Cina hà investitu 8 miliardi di yuan in centrali solari in 102 mesi

Cina investe miliardi di yuan in centrali solari in u mese
Cina hà investitu 8 miliardi di yuan in centrali solari in 102 mesi

L'usu di l'energia pulita diventa sempre più diffusa in Cina in linea cù l'ugettivi di "riduzzione di emissioni di carbonu". U sviluppu di u settore fotovoltaicu in u paese in l'ultimi anni hè particularmente degne di nota. Hè statu annunziatu chì in u periodu di ghjennaghju-aostu di u 2022, l'investimentu in a generazione di l'electricità cù pannelli fotovoltaici in Cina hè aumentatu circa trè volte cumparatu cù u listessu periodu di l'annu passatu.

Sicondu i dati publicati recentemente da l'Amministrazione Naziunale di l'Energia Chine, l'investimentu in a generazione di l'electricità in tuttu u paese in i primi ottu mesi di l'annu hà righjuntu 18,7 miliardi di yuan, un aumentu di 320 per centu cumparatu cù u listessu periodu di l'annu passatu. Frà questi, u più grande aumentu hè statu dimustratu da l'investimentu in a produzzione di l'electricità cù pannelli fotovoltaici. L'investimenti in questu campu anu aumentatu da 323,8 per centu in u periodu di ottu mesi, righjunghjendu 102 miliardi 500 milioni di yuan. L'investimenti in a generazione di l'electricità in e centrali termali, chì si sò classificate in a seconda posizione, anu righjuntu 60,1 miliardi di yuan, cun un aumentu di 48 per centu.

Da Aostu, a produzzione di l'electricità cù pannelli fotovoltaici hè diventata a seconda fonte d'electricità di u paese dopu a produzzione di energia in e centrali termali. Mentre a capacità installata di generazione d'electricità basata nantu à l'energia solare in tuttu u paese hà aumentatu da 27,2 per centu annantu à una basa annuale, ghjunghjendu à 350 milioni di kilowatts, a capacità installata di generazione di energia elettrica basata nantu à l'energia eolica hà superatu 16,6 milioni di kilowatt, cù un aumentu annuale di 340 per centu.

Grazie à e diverse pulitiche d'incentivazione implementate da u guvernu cinese, l'imprese domestiche chì operanu in u settore fotovoltaicu sò ancu crescenu rapidamente. Sicondu i dati, in u 2021, più di u 70 per centu di i moduli fotovoltaici in i mercati mundiali sò stati offerti da a Cina. I rivenuti annuali di più di 10 cumpagnie chì serve in u settore fotovoltaicu in Cina, chì hè u primu in u mondu in u campu di l'energia nova, hà superatu a marca di 10 miliardi di yuan da l'annu passatu. U redditu annuale di cinque di elli hè più di 30 miliardi di yuan.

A capacità installata di l'energia rinnuvevule superava 1 miliardi di kilowatt

A Cina hà prupostu obiettivi di ghjunghje à un piccu di emissioni di carbonu per u 2030 è di ottene a neutralità di carboniu per u 2060. Per quessa, l'usu di l'energia rinnuvevuli hè statu incuraghjitu rapidamente in u paese in l'ultimi anni.

I dati mostranu chì in u 2021, a parte di u cunsumu d'energia pulita di a Cina in u cunsumu energeticu tutale hà aumentatu di 11 punti paragunatu à deci anni fà, righjunghjendu u 25,5 per centu. A parte di u cunsumu di carbone in u paese hà diminuitu da 12,5 punti cumparatu à deci anni fà, falendu à 56 per centu. Inoltre, l'annu passatu, a putenza installata di a generazione di l'electricità basata nantu à l'energia eolica è solare in u paese hà aumentatu circa 2012 volte in paragunà à u 12, è a produzzione annuale di energia elettrica nova superò 1 trilione di kilowatts per a prima volta.

A capacità installata di generazione d'electricità basatu annantu à l'energia rinnuvevule in Cina superava 1 miliardi 100 milioni di kilowatt. Cina hè u primu postu in u mondu in quantu à a capacità installata di generazione di l'electricità basatu annantu à l'energia di l'acqua, u ventu è u sole.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*