A Mansion Hasan Kocabaş da esse restaurata è purtata à u turismu

A Mansion Hasan Kocabas serà restaurata è purtata à u turismu
A Mansion Hasan Kocabaş da esse restaurata è purtata à u turismu

A Municipalità Metropolitana di Kahramanmaras hà iniziatu i travaglii per a restaurazione di "Hasan Kocabaş Mansion", chì porta tracce di l'architettura di l'era ottomana Kahramanmaraş. L'edifiziu, chì hè statu cuncepitu in cunfurmità cù l'uriginale, serà salvatu da u so statu abbandunatu è purtatu in u turismu.

A Municipalità Metropolitana di Kahramanmaras hà datu l'iniziu di un altru prughjettu impurtante chì priservà a struttura storica di a cità. In questu cuntestu, a Mansion Hasan Kocabaş, situata in Turan District di Dulkadiroğlu, serà restaurata. L'edificiu, chì hè stimatu chì hè statu custruitu in l'ultimu periodu di l'Imperu Ottumanu, hè statu cuncepitu in cunfurmità cù e linee tradiziunali di l'architettura di Kahramanmaraş. Situatu annantu à Bahtiyar Slope è deformatu annantu à l'anni, l'edifiziu abbandonatu di trè piani guadagnà un novu aspettu cù a so area di 615 metri quadrati. I prucessi di licitazione cuntinueghjanu per a risturazione di l'edificiu chì a fase di prughjettu hè stata finita. L'edificiu da esse restauratu farà una cuntribuzione impurtante à u turismu culturale di Kahramanmaraş.

Kahramanmaraş sente di novu a storia

U travagliu di risturazione cuntinueghja nantu à l'isula storica, induve u storicu Castellu Kahramanmaraş hè u puntu di riferimentu. Dopu à u prughjettu di migliurà a facciata, in quale u Grand Bazaar hè statu trasfurmatu in una siluette di texture storica; Kadıoğlu, Hayrigül, Hayrigül 2 è Arslanbey Mansion sò stati inclusi in l'applicazioni di risturazione. Inseme cù Hasan Kocabaş Mansion, u numeru di palazzi chì sò stati restaurati attivamente hè aumentatu à 5.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*