Cumincianu i Festival di Strada Culturale di Turchia

Cumincianu i Festival di a Strada di a Cultura di Turchia
Cumincianu i Festival di Strada Culturale di Turchia

U "Festival di a Strada Culturale di Troya", chì serà urganizatu cum'è parte di "Festival di Strada Culturale Turca", chì serà allargatu cù avvenimenti assai più inclusivi in ​​5 cità per cuntribuisce à u valore di a marca internaziunale di Turchia, principia u 16 di settembre.

Più di 100 manifestazioni cumposti da festivals, mostre, cuncerti, discorsi è attelli da esse urganizati in Çanakkale da u Ministeru di a Cultura è u Turismu riuniscenu l'amatori d'arte. Più di 40 artisti participaranu à l'avvenimenti chì si teranu in più di 1000 locu. Çanakkale, chì porta e tracce di Troia, Lidia, Roma, l'Imperu Ottumanu è a Republica di Turchia, offre diverse sperienze per 10 ghjorni per tutti i residenti di Çanakkale è quelli chì attraversanu u Bosforu.

U festival hè statu introduttu à u Bastione Hamidiye Anatolian cù a participazione di u Vice Ministru di Cultura è Turismu Özgül Özkan Yavuz, Governatore di Çanakkale İlhami Aktaş, Capu di u Situ Storicu di Gallipoli di Guerre di Çanakkale İsmail Kaşdemir.

Fornendu infurmazioni nantu à u festival à a riunione, u Vice Ministru Özgül Özkan Yavuz hà dichjaratu chì dopu à u successu di Beyoğlu è Strade Culturali Başkent, hè statu decisu di aghjunghje duie cità da l'est è l'ouest di Turchia à e rotte culturali, è hà dettu: "Diyarbakir da u livante è Çanakkale da u punente sò inclusi in a strada di rotte culturali. Çanakkale hè un locu chì hè assai populari in ogni regione di Turchia è suscita i sentimenti naziunali di tutti. Hè ancu assai piacevule cù a so natura è u clima è hà un putenziale assai seriu ". disse.

Enfatizendu chì u cuntenutu di e diverse rami di l'arti hè creatu secondu ogni gruppu d'età à u Festival di a Strada Culturale di Troia, u Vice Ministru Yavuz hà dettu: "Vulemu creà un assi per i residenti di a cità è i visitatori di a cità, per mette in risaltu u lochi culturali è artistici di st asse, è urganizà attività partendu da issi lochi culturali è artistici.Avemu u scopu di portà l’arte in carrughju, permettendu cusì à a ghjente di scuntrà l’arte in lochi ch’elli ùn s’aspittavanu mai. Avemu u scopu di u festivale micca per integrà cù a cità, ma per cuntribuisce à l'imaghjini di a cità ". disse.

Dopu à i discorsi, u Vice-Ministru Yavuz hà visitatu i spazii di mostra in Bastions Anadolu Hamidiye cù i membri di a stampa.

"I troiani venenu"

Troy Culture Road Festival principiarà cù a marcia "Trojans are Coming" chì si terrà in Çanakkale Kordon u venneri 16 settembre.

Dopu à a marcia, chì serà culurita cù u Bosphorus Command Marching Band è u cuncertu di Mehter, a ghjente di Çanakkale è a ghjente di a regione avarà l'uppurtunità di fighjà u Show "Troy" di u focu di Anatolia, chì u direttore artisticu generale hè Mustafa Erdoğan. , à l'Anadolu Hamidiye Bastion Open Air Stage.

Decine di cuncerti in 5 diverse tappe à l'aria aperta

Duranti u festivale, u Bastione Hamidiye Anatolian, u Castellu Kilitbahir, u Cavallu di Troia Kordon, Assos Ancient City è Parion Ancient City seranu stallati in tappe à l'aria aperta cù u Direttore Generale di l'Opera di Statu è Ballet Murat Karahan è u solista di l'Istanbul. Opera di Statu è Ballet Efe Kışlalı in İzmir. I "3 Tenori" custituiti da u solista di l'Opera è Ballet Statale Levent Gündüz si scontranu cù a ghjente di Çanakkale.

In u prugramma di a festa; A Sinfonia di u 57u Regimentu cumposta da Can Atilla, "Assos: Bi Dünya Music", induve l'Allegra Ensamble escerà esempi eccezziunali di musica mundiale cù strumenti musicali classici, "Valsi Turchi" cù Fahir Atakoğlu, Tuluyhan Uğurlu, Cihat Aşkın è Yaprak Sayar, Numerosi cuncerti è sinfonii, cumpresi nomi famosi cum'è Shantel, Divanhana, Yüksek Sadakat, Berkay, Göksel, Aydilge, Retrobüs, Dolapdere Big Gang, saranu in u prugramma di u festival.

Inoltre, u Concertu di Lingua di Credenze in l'Antica Chjesa in u centru di a cità di Çanakkale, Sema Reaction è avvenimenti Sufi Music seranu tenuti in Gallipoli Mevlevi Lodge.

A scena di u teatru in tuttu Çanakkale

In u scopu di u Festival di a Strada Culturale di Troia, si metteranu in scena opere di teatru è musicali impurtanti.

L'opera immortale di Haldun Taner "Kesanlı Ali Epic", musicale di Hisseli Wonders Company, "Medea", una storia di Troia, "Arda Boys" cù influenze Thrace, "Our Yunus", "Alas Nadir", "House of Stupids", "Çanakkale". I drammi "Epic" si scontranu cù l'amatori d'arte in tutta a cità.

Decine di mostre in ogni campu da a storia à l'arte muderna

In u scopu di u Festival di a Strada Culturale di Troia, chì accoglie tutti i rami di l'arti, ponu vede mostre di artisti di successu in parechji campi diffirenti.

L'opere di 10 artisti di diverse discipline artistiche da Albania, Bosnia-Erzegovina, Bulgaria, Croazia, Montenegro, Kosovo, Macedonia, Serbia è Turchia sò in l'Hamidiye Bastion Hangar cum'è parte di u prughjettu internaziunale d'arte cuntempuranea "I Have a Story" curatu. di Beste Gürsu, si scontra cù l'amatori d'arte.

L'artisti chì participanu à u prugettu travaglià nantu à a pittura, a ceramica, a scultura è u disegnu in l'attellu stabilitu durante l'avvenimentu, è si terranu discussioni d'artisti.

À u Bastione Anadolu Hamidiye, una mostra di vita in forma di terra chì raffigura l'amicizia di 50 anni trà u fundatore di Kale Group İbrahim Bodur è l'artista ceramicu Mustafa Tunçalp, è a Guerra di Çanakkale è a Storia di Gallipoli cù l'Esposizione Pot-Castle di ghjovani artisti ceramichi è Şeyma Balcı. Metin Ertürk da a Fundazione di l'Arte Indipendente. L'Esposizione di u Museu di Storia di a Guerra di Çanakkale, induve l'epica di Çanakkale serà contata da a Presidenza di u situ, scontra cù l'amatori d'arte.

Çanakkale Wars Research Center, Çanakkale Naval Museum, Çanakkale Chamber of Commerce and Industry Çanakkale House ospita mostre chì metteranu luce nantu à a storia, mentre chì "Silkworm Cocoon in Silky Hands" di KADEM in Çanakkale Fine Arts Gallery, The Old Church, u primu locu di Çanakkale. In u museu, si pò vede a mostra "Un museu in a chjesa".

U Troy Excavations Art Team sparterà cù l'amatori di l'arte i risultati di u so travagliu quasi dui anni in a mostra "Winged Words / Layers", chì si terrà in Mahal Sanat.

Durante u festivale, una mostra di gruppu custituita da una selezzione d'opere di maestri è ghjovani artisti ceramichi pò esse vistu in a Biblioteca Manfred Osman Korfmann.

In memoria di u 111u anniversariu di a creazione di u Museu di Çanakkale, una seria serà tenuta à u Museu di Troia inseme cù u "111u anniversariu di i Studi di u Museu di Çanakkale".

L'installazione originale di Alparslan Baloğlu intitulata "Troy", chì darà vita à a 8a Biennale di Çanakkale, serà ancu aperta à i visitori duie settimane prima di a biennale cù u titulu di Early Harvest, simultaneamente à u Festival di a Strada Culturale.

"Sò Blegen! I'm Coming From Digging Troy Exhibition" pò esse vistu in l'Antica Cità di Troia durante u festival.

À u listessu tempu, u spettaculu di proiezione illuminata di a legenda di Troia chì si terrà à u Museu di Troia darà à l'audienza una festa visuale.

Filosofia, Conversazione, Arte, Cinema…

In u scopu di u festivale, parechji discorsi di filusufìa seranu tenuti in diversi campi, è e proiezioni di filmi seranu ogni ghjornu à u Museu Navale.

Dopu a proiezione di u filmu "Connection Hasan", chì hà avutu a so prima mundiale in u 74th Festival di Cannes l'annu passatu, u publicu avarà l'uppurtunità di sente l'intervista cù u direttore Semih Kaplanoğlu.

Durante u festivale, i residenti di Çanakkale anu l'uppurtunità di vede filmi cum'è "Intersection: Good Luck Eren", "Devotion: Sacred Fight", "Istanbul Guards: Guardians of the Century" è "Akif" à u Museu Navale ogni sera.

Duranti u ghjornu, in u Museu Navale Captain Ahmet Saffet Conference Hall, "U Grande Disposizione", "Un Eroe Gallipoli: Yusuf Kenan", "L'Epic Çanakkale per 100 Anni", "I Sprouts di Çanakkale", "A Storia di Quella". Day", chì sò circa l'Epica di Çanakkale Pudete vede filmi cum'è ".

I zitelli scontranu cù l'Art

À u Festival di a Strada Culturale di Troia, i zitelli seranu ancu riuniti cù attività divertenti è artistiche.

À l'avvenimentu "Da Grandfather à Grandchild Clay to Mud" à l'Anatolian Bastion Hamidiye, u maestru di ceramica İsmail Tüm, chì hà u titulu di Living Human Treasure, spiegherà l'arti di a ceramica à i zitelli. In l'area "Piscina archeologica", i zitelli anu l'uppurtunità di fà scavi archeologichi.

Teatri cum'è Şusa ile Kiki è Little Princess porranu piacè di teatru à i zitelli in tuttu Çanakkale cù Truck Theatre. Duranti u festivale, parechji attelli diffirenti per i zitelli seranu tenuti in Hamidiye Bastion and Fine Arts Gallery, mentre chì i zitelli si scontranu cù i so autori preferiti in Mehmet Akif Ersoy Provincial Public Library.

Ciclismo, Diving è Maratona

U Festival di a Strada Culturale di Troia accoglie ancu avvenimenti sportivi cù a participazione di millaie di persone.

Cù u slogan "I cavalieri di ferru di u ventu sò in troia", migghiara di ciclisti si scontranu davanti à u cavallu di Troia in Kordon dumenica 18 settembre. In u tour in bicicletta, induve e famiglie ponu unisce cù i so figlioli, i participanti pedaleranu 35 chilometri è ghjunghjenu à l'Antica Cità di Troia è u Museu di Troia.

Una immersione commemorativa à u Parcu Storicu Subacqueu di Gallipoli serà tenuta u sabbatu 24 di settembre à u Faru di Mehmetçik in Gallipoli.

U 25 di sittembri, l'ultimu ghjornu di a festa, a Maratona di Gallipoli, chì si ferà per a 7ª volta quist'annu, serà fatta cù a participazione di parechji cuncurrenti di l'esteru. Comu parte di a maratona chì parterà da u Castellu di Kilitbahir, u Memorial Run 1915 serà apertu à u publicu.

L'infurmazioni detallati nantu à u prugramma di u festival è l'avvenimenti ponu esse truvati à troya.kulturyolufestivalleri.com.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*