I Ghjochi Munniali Nomadi sò cuminciati nantu à a riva di u lavu Iznik di Bursa

I Ghjochi Mundiali Gocebe sò cuminciati nantu à a Costa di u Lavu Iznik di Bursa
I Ghjochi Munniali Nomadi sò cuminciati nantu à a riva di u lavu Iznik di Bursa

U quartu World Nomad Games, chì hè u più grande avvenimentu sportu tradiziunale di u mondu è hè statu tenutu trè volte prima nantu à a riva di u lavu Issyk Kul in Cholpon Ata, Kirghizistan, hà iniziatu nantu à a riva di u lavu Iznik in Bursa.

U 4th World Nomad Games, urganizati per mantene a vita di sport tradiziunali è cultura turca in l'Asia Centrale, hà cuminciatu quist'annu annantu à u pianu gigante preparatu da u lavu in u District Iznik di Bursa. I capi di statu invitati chì seguiranu a festa gigante, chì hè stata spustata da Issyk Kul à Iznik Lake, cuminciaru à ghjunghje in Bursa da l'ora di a matina. U sindaco metropolitanu Alinur Aktaş è u guvernatore di Bursa Yakup Canbolat anu accoltu u presidente kirghizistan Sadır Caparov è u presidente di u Parlamentu Kazakhstan Yerlan Koshanov à l'aeroportu di Yenişehir. In seguitu, u guvernatore Canbolat è u sindaco Aktaş sò ghjunti in l'area induve a competizione sportiva si terrà è scontru cù u presidente di a Republica Turca di Cipru di u Nordu Ersin Tatar.

L'eccitazione si moverà à u centru

Esaminendu l'ultime preparazione in u campu, u presidente Alinur Aktaş hà dettu chì una schermu gigante serà stallata in a Piazza di a Democrazia di u 15 di lugliu per chì a ceremonia d'apertura di i Ghjochi Nomad Mundiali pò esse guardatu in u centru di Bursa. Dichjarà chì si preparanu febbrilmente per i Ghjochi Mondiali Nomad da circa 6 mesi, u sindaco Aktaş hà dettu: "Un ambiente magnificu hè statu preparatu ghjustu annantu à a riva di u Lavu Iznik. Purteremu tutti i nostri citadini chì volenu quì cù veiculi gratuiti chì avemu da ripiglià da "differenti punti di u centru di a cità" ogni ora. St'urganisazione, in quale participeranu più di 102 mila atleti di 3 paesi, sta arena induve emergerà l'amicizia, a fratellanza, l'unità è a sulidarità, hè una grande realizazione per u nostru distrittu è per a nostra cità. Vogliu ringrazià tutti quelli chì anu cuntribuitu è ​​cuntribuitu. "Cum'è a Municipalità Metropolitana, simu felici di guidà un tali avvenimentu", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*