Pescatori di Ordu Said Vira Bismillah

I pescatori di l'armata dissenu Vira Bismillah
Pescatori di Ordu Said Vira Bismillah

Cù a fine di a pruibizione di pesca in i mari, i piscadori in Ordu sò andati in mare. U guvernatore di Ordu Tuncay Sonel, vice-sindaco di a municipalità metropolitana Celal Tezcan, u protocolu è i citadini anu accumpagnatu i pescatori di Ordu.

Cù a fine di a pruibizione di pesca da u 1 di settembre, i pescatori di Ordu anu dettu "vira bismillah". Ore prima di l'eliminazione di a pruibizione di pesca, i piscadori anu pricatu per una stagione di pesca fruttuosa cù una cerimonia tenuta in u distrittu di Fatsa cù e so famiglie. U guvernatore Sonel è u vice-sindaco di a municipalità metropolitana Tezcan anu fattu i boni auguri per a stagione 2022-2023 è anu desideratu chì i pescatori sò abbundanti.

"U PISCATORE SUCCEDE A TUTTI I NOSTRI PISCATORI"

U vice-sindacu di a municipalità metropolitana Celal Tezcan hà desideratu una stagione fruttuosa, senza accidenti è senza prublemi è hà desideratu à i piscadori facilità in a so attività.

U vicepresidentu Tezcan hà dettu:

"Tutti quelli chì anu aspittatu stu ghjornu sò assai entusiasmati. Chì tutti i nostri piscadori abbianu assai sustenimentu. Spergu di mandà stu addiu in un modu megliu l'annu prossimu, avendu una stagione pruspera, sana, senza accidenti, senza prublemi. Vogliu chì tutti i nostri pescatori anu successu dicendu vira bismillah.

"Spergu chì averemu una stagione fruttuosa"

Vulendu una stagione fruttuosa in u pesciu è ancu in a nocciola è u meli, u guvernatore di Ordu Tuncay Sonel hà dettu: "Spergu chì a stagione purterà benedizioni à u nostru Ordu è u nostru paese, è à quelli chì guadagnanu u so pane da a pesca. Spergu chì hè prusperu. Avemu un annu fruttìvule in a pruduzzioni di meli. Mashallah, i giardini sò pieni di avellana. Speremu d'avè una stagione cusì fruttuosa in i pesci. Chì Diu apre u vostru caminu è a fortuna à tutti voi ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*