I pescatori dicenu "Vira Bismillah" à a nova stagione dopu à 4,5 mesi

Karaismailoğlu dice Bismillah à a nova stagione cù i pescatori
I pescatori dicenu "Vira Bismillah" à a nova stagione dopu à 4,5 mesi

U Ministru di i Trasporti è l'Infrastruttura Karaismailoğlu hà assistitu à l'apertura di a Stagione di Caccia di l'Aquaculture 2022-2023 in Poyrazköy Fishing Shelter. Facendu una dichjarazione prima di marchjà, Karaismailoğlu hà dettu: "Semu entusiasti di l'apertura di a Nova Stagione. Spergu chì averemu una stagione fruttuosa è auspiciosa è e nostre barche saranu piene di pesci. "Vi ascolteremu sta sera è vi accumpagnaremu", disse.

Espristendu chì sò pronti per a nova stagione dopu à una pausa di 4,5 mesi, Karaismailoğlu hà nutatu chì a pesca hè difficiule è ardua, è chì i piscadori travaglianu cun grande devozione è pruduceranu travagliu per mandà pesci boni è di qualità à i tavulini di tutti i citadini. Indittendu l'impurtanza di u Bosforu, Karaismailoğlu hà dettu: "U Bosforu hè ancu una strada di transitu impurtante di e rotte di migrazione di pesci. Ci sò zoni impurtanti di pesca in u latu di u Mari Neru di u Bosforu è in u Mari di Marmara. Poyrazköy, Rumeli Feneri, Sarıyer, sò i nostri paesi chì campanu da a pesca. Spergu chì sta stagione serà una stagione produttiva ". disse.

ELIMINAREmu I RISCHI IN U BOSPHORUS CUSTRUENDU U CANALE ISTANBUL U più prestu pussibule.

Indittendu chì u Bosforu hè una di e rotte di passaghju più difficili in u mondu, Karaismailoğlu hà dettu: "Hè una di e rotte assai impurtanti, soprattuttu induve passanu circa 40 mila navi. I nostri piscadori cumpienu ancu una funzione impurtante in questa regione cù una densità di trafficu significativa. Di sicuru, a pianificazione di Canal Istanbul hè in realtà una pianificazione derivante da questi bisogni quì. Hè per quessa chì a logistica glubale è u voluminu cummerciale deve esse aumentatu, i tempi d'attesa in u Mari di Marmara è u Mari Neru anu da esse ridotti, è a carica di u Bosforu deve esse alleggerita. Per quessa, u prughjettu di u Canal Istanbul hè un prughjettu impurtante chì eliminà questi risichi è periculi in u Bosforu custruendu u Canal Istanbul u più prestu pussibule è mette u Bosforu à u serviziu di l'Istambuli. U nostru travagliu hà cuminciatu quì, passu à passu, è cuntinueghja. Di sicuru, hè à longu andà è unu di i più grandi prughjetti infrastrutturali in u mondu. "Attualmente cuntinuemu u nostru serviziu cù rotte di trasportu per finisce à tempu", disse.

RAFFIMU U NOSTRE PUTERE IN A NOSA PATRIA BLU OGNI GIORNU

U Ministru Karaismailoğlu hà ricurdatu ch'elli anu riurganizatu a tarifa di u prezzu per e traversate senza stop in u Bosforu cumpiendu i diritti dati à u paese da a Cunvenzione di u Strettu di Montreux è hà cuntinuatu cusì:

"Cum'è Turchia, stavamu cullighjendu e spese di faro, salvezza è salute da quelli chì passanu per u Bosforu senza piantà. L'avemu messu in opera cù un novu regulamentu adattendu à e cundizioni d'oghje. Di sicuru, i nostri mari sò a nostra patria turchina. Continuazione di e nostre fruntiere di sovranità. Hè per quessa chì rinfurzemu u nostru putere in a nostra patria blu ogni ghjornu. Sostenemu i nostri piscadori, custruemu refugghi di qualità è cunfortu per a pesca in tuttu u nostru paese per ch'elli ponu furnisce un serviziu di qualità è più sicuru, è continueremu à fà. "In più, i nostri battelli di dragage sò travagliendu in ogni locu per serve i nostri pescatori gratuitamente per aumentà i livelli di l'acqua in i nostri porti di pesca".

Dichjarà chì ci sò sviluppi assai impurtanti in a pesca di Turchia, i settori portuali, u cummerciu marittimu è l'industria di a custruzione navale, Karaismailoğlu hà dettu: "Esportemu barche di pesca è di trasportu di pesci in paesi cum'è l'Islanda, l'Irlanda è l'Inghilterra, chì sò i più grandi paesi in a pesca di u mondu. settore. U nostru paese hè ancu unu di i capi di u mondu in u trasportu di yacht. Facemu a nostra prisenza in u mondu sanu in u settore marittimu, è ancu in tutti i settori. "Questi continueranu da avà", hà cunclusu e so parolle.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*