I Quartieri Finali di Istanbul uttene Gas Naturale

I Quartieri Finali di Istanbul Get Natural Gas
I Quartieri Finali di Istanbul uttene Gas Naturale

U prublema di gas naturale in i distretti estremi di Istanbul hè risoltu quartieru per quartieru. İGDAŞ hà trasformatu 18 anni d'aspittà in gioia è hà purtatu u gasu naturale in u distrittu Yalıköy di Çatalca. Parlendu à a ceremonia, u secretariu generale di l'IBB Can Akın Çağlar hà dettu: "Avemu destinatu quasi a mità di u nostru budgetu di 65 miliardi di lire quist'annu à investimenti".

A Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) hà purtatu i residenti di u quartiere Yalıköy di Çatalca à una vita più pulita è cunfortu. Çatalca Yalıköy Quartiere Prima Cerimonia di Consegna di Gas Naturale hè stata cun a participazione di u Sicritariu Generale İBB Can Akın Çağlar è u Direttore Generale İGDAŞ Mithat Bülent Özmen.

Ancu s'è u gasu naturale hè statu furnitu à Çatalca in u 2004, l'infrastruttura necessaria ùn hè stata purtata in parechji quartieri per parechji anni. Stu prublema, chì hè diventatu un prublema crònicu per 18 anni in u quartiere di Yalıköy nantu à a costa di u Mari Neru di u distrittu è ùn pò esse risoltu, hè statu risoltu da İGDAŞ.

INVESTI A META DI U BUDGETTU

Parlendu à a ceremonia, u Sicritariu Generale İBB, Can Akın Çağlar, hà dettu chì anu riunitu l'investimenti è i servizii fatti per 3 anni cù a ghjente di Istanbul in u quadru di a visione di "150 Prughjetti in 150 Days". In questu cuntestu, Çağlar hà dichjaratu chì anu allargatu a reta di gas naturale in Istanbul à i punti estremi di Istanbul, è hà attiratu l'attenzione à u fattu chì migliaia di travagliadori in u corpu di İGDAŞ anu travagliatu ghjornu è notte per furnisce gas naturale in ogni casa viaghjendu. parechji chilometri.

Dichjarà chì travaglianu ghjornu è notte cù 86 mila impiegati İBB per furnisce un serviziu uguale à ogni angulu di Istanbul, chì sognu di fà una cità verde, ghjusta è creativa, Çağlar hà dettu:

"Istanbul hè diventatu più forte cù investimenti. Avemu destinatu quasi a mità di u nostru budgetu di 65 miliardi di lire quist'annu à investimenti. Per risolve u prublema di trasportu, chì hè u prublema più impurtante, assignemu a mità di u nostru budgetu d'investimentu à i sistemi ferroviari. Attribuemu 10 miliardi di lire à investimenti infrastrutturali in ogni angulu di a cità. Facemu sforzi seri per migliurà u trasportu marittimu, chì hè stata trascurata dapoi anni. Per a prima volta in a storia di l'IMM, custruemu nurseries è dormitori per u sviluppu di i zitelli è di i ghjovani in u campu di l'investimenti suciali.

LINEA REMOTE 12 KM RETIRATA

Nisun prufittu hè statu perseguitu è ​​nisuna spesa d'investimentu hè stata risparmiata per furnisce u quartiere Yalıköy di Çatalca cun energia pulita è cunfortu. A linea di gas naturale hè stata stallata da Karacaköy, chì si trova à 12 km da u vicinatu. I permessi necessarii sò stati ottenuti per a strada di u prugettu chì resta in a zona forestale.

In a regione, 30 km di linee PE, 500 boxes di serviziu sò stati installati, è i passaghji di u flussu sò stati cumpletati cù perforazioni horizontale in cinque punti è u gasu hè statu furnitu. Cusì, i prublemi di riscaldamentu è acqua calda, chì sò diventati unu di i bisogni più basi di l'oghje, sò stati eliminati. Inoltre, postu chì l'usu di carbone diminuirà, una vita più pulita è più còmuda hè stata furnita. U numeru di utilizatori di u prugettu hè statu determinatu cum'è 1.100 famiglie.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*