L'ufficiali di l'IMM ùn sò micca stati ammessi à Fehime Sultan è Hatice Sultan Mansions

L'ufficiali IMM ùn sò micca stati ammessi à Fehime Sultan è Hatice Sultan Mansions
L'ufficiali di l'IMM ùn sò micca stati ammessi à Fehime Sultan è Hatice Sultan Mansions

U Sicritariu Generale IMM, i Segretarii Generali Diputati IMM, i membri di u cunsigliu di l'IMM, a Direzzione di Zonificazione di u Bosforu è e squadre di u Dipartimentu di Gestione Immobiliare di l'IMM ùn anu micca permessu di i palazzi Fehime Sultan è Hatice Sultan in Ortaköy. L'ufficiali di sicurezza THY, chì travagliavanu illegale in i palazzi di l'IMM, impediscenu a delegazione IMM. Dopu à a delegazione, chì includeva u Bogazici Reconstruction Branch Manager, chì hà l'autorità per inspeccionà i palazzi, è u capu di u dipartimentu di gestione immubiliare di l'IMM, chì pussede i palazzi, l'incidenti sò stati registrati cum'è un rapportu hè statu pigliatu. A delegazione IMM hà purtatu u rapportu à u Dipartimentu di Pulizia di u Distrettu di Beşiktaş è hà dumandatu l'azzione. U dipartimentu di pulizza ùn hà micca accettatu u rapportu. A delegazione di l'IMM si n'andò à l'uffiziu di u procuratore è hà presentatu una denuncia penale. U Vicepresidentu di u Gruppu di l'Assemblea IMM Doğan Subaşı è u Membru di l'Assemblea IMM Ülkü Sakalar sustene a delegazione IMM.

U Sicritariu Generale di l'İBB Can Akın Çağlar, Vice Segretarii Generali Arif Gürkan Alpay, Buğra Gökçe, Mahir Polat, Capu di u Dipartimentu di Patrimoniu Culturale Oktay Özel, Boğaziçi Reconstruction Branch Manager Elçin Karaoğlu, Dipartimentu Immubiliare Kağan Sürmegöz Vede Fehime Sultans Sultans è Hatice Propiu. in situ vulutu. U Vicepresidente di u Gruppu CHP di l'Assemblea IMM Doğan Subaşı è u membru di l'Assemblea CHP IMM Ulku Sakalar anu ancu sustinutu a delegazione. I guardiani di sicurità di THY anu accoltu a delegazione chì hè ghjunta à i palazzi. I guardiani di sicurità ùn anu micca lasciatu a delegazione, citendu a decisione di l'Uffiziu di u Guvernatore di u Distrettu di Beşiktaş. I funzionari di l'IMM anu guardatu un rapportu contru a situazione.

DIRETTURA DI PULIZIA: "ÙN PUDEmu ACCETTA I MINUTI SENZA PERMISSIONE DI GUVERNATORI"

A delegazione chì partì davanti à i palazzi si n'andò à u Dipartimentu di Pulizia di u Distrettu di Beşiktaş per presentà una denuncia penale contr'à a mancanza di cuncede u permessu di ispezione. L'ufficiale di pulizie incaricatu di a delegazione, chì vulia presentà una denuncia criminale quì, hà rispostu: "Ùn pudemu micca accettà u rapportu senza u permessu di u guvernatore di u distrittu". Contra l'illegalità, si n'andò à u Palazzu di Ghjustizia d'Istanbul è hà presentatu una denuncia penale à l'uffiziu di u procuratore.

ÙN ACCETTA A PRESENTAZIONE, LAGNATA À A Procura

Facendu una dichjarazione dopu a denuncia penale, l'Avucatu di l'Assemblea IMM. Ülkü Sakalar hà dettu: "Avemu andatu quì cum'è a Direzzione di Zonificazione di u Bosforu è l'IMM, chì sò l'istituzioni autorizate, per inspeccionà e transazzioni illegali in i palazzi. Avemu dettu chì vulemu usà a nostra autorità di surviglianza, chì vulemu aduprà u dirittu chì a lege ci hà datu. Ma i guardiani di sicurità privati ​​​​chì anu dettu ch'elli eranu ufficiali di a cumpagnia ùn li lasciavanu micca. Impediscenu à u funziunariu publicu, o più precisamente, à i servitori publichi di fà e so funzioni. Anu ancu dettu chì u guvernatore di u distrittu hà datu struzzioni senza alcuna ghjustificazione legale. Questu era veramente tristu. A polizia di rivolta hè ghjunta, chì hè assai tristu di novu. Ancu s'ellu sapianu chì i funziunarii publichi di l'IMM sò venuti à fà e so funzioni, avemu statu di fronte à una situazione chì difende a cumpagnia privata, micca l'uffiziale publicu di l'IMM. Dunque avemu fattu. Avemu arregistratu l'anarchia. Avemu lettu à elli à firmà ancu. Ma anu curatu in nome di a firma. Vulemu signalà sta situazione à u Dipartimentu di Pulizzia di u Distrettu di Beşiktaş, chì hè u dipartimentu di polizia di u distrittu più vicinu, è presentà una denuncia penale. Ciò chì hè accadutu quì era più interessante. U Dipartimentu di Pulizia di u Distrettu di Beşiktaş, à quale andemu per presentà una denuncia penale, ùn hà micca accettatu a nostra petizione di denuncia penale. Avemu presentatu una denuncia penale à l'Uffiziu di u Procuratore di Istanbul. Tuttavia, i pulizzeri di u Dipartimentu di Pulizia di u Distrettu di Beşiktaş anu dettu, assai, assai tristemente, chì ùn puderanu micca riceve a petizione di denuncia penale di l'IMM senza l'istruzzioni di l'Uffiziu di u Guvernatore è senza l'istruzzioni di l'Uffiziu di u Guvernatore. Hè veramente tristu di pruvà à purtà a Municipalità Metropolitana di Istanbul è l'altru persunale publicu unu contru à l'altru, in nome di a lege, in nome di l'amministrazione publica, in nome di l'amministrazione statale.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*