IETT hà finitu i so preparativi per l'apertura di e scole

IETT Finisce a Preparazione per l'Apertura di e Scole
IETT hà finitu i so preparativi per l'apertura di e scole

IETT urganizerà un totale di 12 voli supplementari u luni 1916 settembre, quandu u novu annu accademicu principia. I veiculi di ricambio seranu tenuti pronti contr'à e densità pussibuli è i rinforzi seranu fatti nantu à e linee induve a densità hè sperimentata. U trasportu publicu serà liberu trà 06:14 è XNUMX:XNUMX u primu ghjornu di apertura di e scole.

6 milioni 840 mila studienti è 2 mila prufessori in 934 mila 163 scole in Istanbul cumincianu u novu annu accademicu u luni. Hè previstu chì ci sarà un aumentu di a dumanda di trasportu publicu per via di a fine di e vacanze d'estate è di l'apertura di e scole, a diminuzione di l'effettu di a pandemia, u fattu chì l'università passanu in faccia à faccia. educazione, è l'aumentu di i costi di carburante è di serviziu di scola. IETT compie a preparazione necessaria è assicura chì i veiculi operanu à piena capacità. L'infurmazioni sò state raccolte nantu à l'ora di iniziu è di fine di i corsi cumunicanu cù l'istituzioni educative. Inoltre, l'arrangiamenti sò stati fatti in cunfurmità cù e date di apertura di l'università.

A causa di l'Annata Accademica 12 - 2022, chì principiarà u luni 2023 di settembre, u numeru di voli serà aumentatu. Ci sarà un totale di 776 voli supplementari, 820 da u latu anatolianu, 320 da u latu europeu, è 1916 da a linea Metrobus. Inoltre, i veiculi di ricambio saranu pronti per e regioni induve a densità hè prevista, è i voli supplementari seranu urganizati quandu hè necessariu. Un totale di ufficiali 326 cuntinueghjanu à travaglià in u campu è i centri di gestione di a flotta nantu à i Lati Europei è Anatoliani per chì i viaghji ponu esse realizati bè. Per riduce a carica di trafficu è incuragisce i citadini à aduprà u trasportu publicu, u trasportu publicu serà furnitu gratuitamente trà 06:14 è XNUMX:XNUMX u luni.

IETT, chì passerà à l'"Ordine di spedizione di l'invernu" da u sabbatu, hè previstu di urganizà 5 mila 237 voli cù 52 mila 985 veiculi per ghjornu.

E linee 48R, D1 è D2, chì sò state messe in serviziu per via di a dumanda in l'estiu, saranu inattive in a strada invernu. E linee KM28, 98K, 59HS, 48U, 38H, 36S, 29T è HT19 sò riattivate per via di u calendariu invernale.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*