Pianu d'Azzione per u Cambiamentu Climaticu Introduttu

Pianu d'Azzione per u Cambiamentu Climaticu Introduttu
Pianu d'Azzione per u Cambiamentu Climaticu Introduttu

U Pianu d'Azzione di u Cambiamentu Climaticu hè statu presentatu à u publicu in a riunione tenuta à u Cunsigliu di l'Educazione è a Sala di Conferenza di Disciplina cù a participazione di i Vice Ministri di l'Educazione Naziunale Petek Aşkar, Sadri Şensoy è Nazif Yılmaz.

Parlendu à u Programma di Prumuzione di u Pianu d'Azzione di u Cambiamentu Climaticu, u Vice Ministru di l'Educazione Naziunale Petek Aşkar; Dichjarà chì i studii accademichi, i rapporti è e nutizie riflesse in i media mostranu chì l'ecosistema in u mondu hè in periculu, hà dettu: "Sicondu l'ultime ricerche di u Panel Intergovernmental on Climate Change (IPCC), avemu menu di 11 anni per prevene i peggiori effetti di u cambiamentu climaticu è fà a trasfurmazioni necessaria. U tempu travaglia contru à noi. Per esempiu, per prevene u riscaldamentu glubale da sopra à 1,5 gradi Celsius, u livellu di diossidu di carbonu in l'atmosfera duverà esse ridutta di 2030 per centu per u 45 ". disse.

Sottulineendu chì l'educazione hà un rolu speciale in a suluzione di prublemi di massa, Aşkar hà dettu: "U scopu principale di l'educazione ambientale, chì u nostru Ministeru mette ancu assai enfasi, hè di incuragisce i cumpurtamenti pro-ambientali. I studienti attenti à l'ambiente sò cuscenti di i prublemi. Sta cuscenza li aiuta à agisce cun un sensu più forte di rispunsabilità in tematiche cum'è a crisa climatica è u sviluppu durevule. Per esse attivatu u sensu di rispunsabilità, hè impurtante chì l'abilità di pensamentu ecologicu hè stabilitu prima ".

Dichjarà chì i dati ottenuti da u Prugramma di Valutazione Internaziunale di Studenti (PISA) sò promettenti, Aşkar hà dettu: "In 2018, una media di 78% di i studienti in i paesi OCDE accunsenu chì hè impurtante per elli à esse rispunsevuli di l'ambiente globale, mentre chì u 79% d'elli accunsenu chì u cambiamentu climaticu è hà dettu ch'elli sanu di u riscaldamentu glubale. usatu e frasi.

Petek Aşkar, chì hà dichjaratu chì l'attellu di u pianu d'azzione tenutu in marzu hà aiutatu à vede e sperienze antiche, rivelanu novi opportunità è determinà e priorità, hà dettu: "Cù tutte e nostre unità, in particulare a nostra Direzzione Generale di Servizi di Supportu, Direzzione Generale di Educazione Secundaria, Direzzione Generale. di l'Educazione di Basa, è i nostri preziosi cunsiglieri, u prublema hè stata trattata cun grande seria. Grazie mille à tutti quelli chì anu cuntribuitu. Stu attellu hà avutu risultati ottimista in quantu à sustene i studii esistenti è furnisce novi modi di pensà. In questu sensu, avà sapemu megliu ciò chì fà è ciò chì ùn deve micca fà da una perspettiva larga, da u curriculum à i studii di sensibilizazione, da i disastri à l'ambiente è a salute publica, è i prublemi creativi di riciclamentu.

U prucessu hà cuminciatu à travaglià in u nostru favore cù 1.000 scole amichevuli di l'ambiente, esempi di biblioteche fatte da zero rifiuti, attelli di u clima, dizziunariu di u clima, aghjurnamentu di currículum è travaglii di rinforzu, è parechje attività chì ùn possu micca cuntà quì. disse.

Aşkar hà dichjaratu chì i prughjetti di u novu termu realizatu cù accademichi esperti è esperti in u campu sò cuncentrati nantu à l'aghjurnamentu di i prugrammi in u scopu di l'ambiente è u cambiamentu climaticu, migliurà u materiale è a cuscenza è rinfurzà a capacità fisica.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*