İmamoğlu si riunì cù i pescatori di Tuzla Said "Vira Bismillah"

Imamoglu hà scontru cù i pescatori di Tuzlali Vira Said Bismillah
İmamoğlu si riunì cù i pescatori di Tuzla Said "Vira Bismillah"

U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğluhà participatu à u prugramma urganizatu da a Federazione di Pesca di Tuzla per a nova stagione di caccia. Scontru cù i piscadori di Tuzla, İmamoğlu si firmò à l'horon cù a squadra di u folklore è offre pesce è pane à u bancu di pisci. Vulendu à i piscadori una stagione fruttuosa dicendu "Vira Bismillah", İmamoğlu hà dettu: "Possite esse aperte e strade... Avè una bona stagione di caccia... Abbiate assai fruttu... Spergu chì avemu un pesciu u più prezzu pussibule a tavula di u nostru populu cù un prucessu induve i costi sò ridotti ".

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) Ekrem İmamoğluhà participatu à u prugramma urganizatu da a Federazione di Pesca di Tuzla per via di a fine di a prohibizione di pesca. İmamoğlu, chì ùn hà micca ricusatu l'invitu di a squadra di folklore chì hà realizatu u spettaculu di l'horon in l'avvenimentu, si unì à elli è stava à l'horon. Parlendu à a ceremonia, İmamoğlu hà dettu chì u prublema di a prutezzione di i mari deve esse trattatu in modu olisticu, da a manera chì hè aduprata à u stabilimentu intornu à ellu. In riferimentu à a struttura di u Mari di Marmara, İmamoğlu hà dettu: "In a disciplina di u Mari di Marmara è di u Strettu, ci hè una seria d'acqua chì scorri da u Mari Neru à u Marmara è l'Egeu. Cammina cun una disciplina incredibile. Sapete, a vulintà di Diu hè un ordine magnificu. Ma à u listessu tempu, simu in un ambiente induve duvemu esse meticulosi è pensendu assai. U Mari di Marmara ùn hè micca un mare in u quale pudemu riempie tuttu. O i stretti ùn sò micca spazii per esse lasciati senza guardianu in questu sensu. Punti per esse trattati cun sensibilità ", disse.

"Una di ogni trè persone campa intornu à u mare di Marmara"

Nutendu ch'ellu cunnosce assai a sensibilità di i pescatori nantu à u mare è e criature di u mare, İmamoğlu hà cuntinuatu e so parolle cusì:

"Sapete perchè u Mari di Marmara hè in prublemi? Avemu una pupulazione di 28 milioni chì campanu nantu à a riva di u Mari di Marmara. Da Bursa à Istanbul, da Kocaeli à Tekirdağ è ancu cum'è un bacinu, 28 milioni finu à ghjunghje à Balıkesir ... Riceve sempre l'immigrazione. Questu significa chì quasi unu in trè persone campanu intornu à u Mari di Marmara. Questu hè cusì spaventoso. Questu ùn hè micca qualcosa gestibile. Sè noi cuntinuemu cusì, i nostri nipoti ci maledicà centu anni dopu. Pudemu fà a ghjente vive in i so spazii di vita inveci di Marmara in l'ordine di Turchia, da l'urbanismu à a prutezzione di l'ambiente, da a vita in a cità.

Si trattamu bè i mari, ci tratteranu bè

Dichjarà chì tutti anu rispunsabilità per a prutezzione di a pupulazione di pesci in i mari, İmamoğlu hà dettu: "Più generosi simu per u Strettu, u Marmara è u Mar Neru, più generosi seranu per noi. Siccomu tutti avemu una rispunsabilità in questu sensu, ci sò parechji servizii da l'industria à i nostri fiumi è fiumi, da u passatu à u presente in Istanbul, ma facemu sforzi per ghjunghje à e strutture di trattamentu biologicu è avanzatu di Istanbul u più prestu pussibule. Puderemu unu di i più grandi in serviziu in Tuzla dopu à circa un mese è mezu. Avemu altre strutture da Baltalimanı à Yenikapı. U travagliu in questu sensu deve cuntinuà senza interruzzione. À questu puntu, continueremu à travaglià per eliminà tutte e carenze di Istanbul, in particulare in quantu à l'acqua residuale, inseme cù i prughjetti chì poseremu novi basi in i ghjorni à vene. Hè una manera di migliurà a qualità di l'acqua di i nostri mari. Ma ci hè un altru modu. Vogliu sottolineare chì u cuntrollu di i fiumi chì venenu da e zone industriali chì venenu da a regione di Bursa hè ancu assai impurtante per e discipline in i campi agriculi - in questu sensu, i fiumi chì venenu da Ergene Valley è Balıkesir.

U NOSTRE SUPPORTU CONTINUARÀ

Dichjarà chì a Turchia hè unu di i paesi chì cunsuma u menu pesce malgradu esse circundatu da i mari da trè lati, u sindaco İmamoğlu hà dettu u sustegnu finanziariu è in natura furnitu da IMM à i pescatori. İmamoğlu hà dettu: "Avemu cuntinuatu à aumentà u nostru sustegnu, in particulare à i nostri pescatori à piccula scala, in 2020, 2021 è 2022. Avemu furnitu è ​​continueremu à cuntribuisce à circa 300 pescatori, sia in natura sia in contanti, è ancu à u mantenimentu di e barche è e diverse esigenze ".

Vulendu à tutti i pescatori una stagione di pesca senza prublemi in u so discorsu, İmamoğlu hà dettu: "Dicu bismillah à tutti i nostri pescatori. Ch'ella sia aperte e so strade... Ch'ella sia una bona stagione di caccia... Ch'ella sia abbundante fruttìfica... Spergu chì averemu u pesciu u più prezzu pussibule nantu à a tavula di u nostru populu cù un prucessu induve i costi sò ridotti. ."

PRESIDENTE DI A FEDERAZIONE ÇAKIROĞLU: "VUGU UNA STAGIONE CU MULTI PESCI"

Taner Çakıroğlu, presidente di a Federazione di Pesca di Tuzla, chì hà parlatu in a cerimonia, hà ancu espresu i so pinsamenti nantu à a nova stagione di pesca, "In quantu a gestione, simu sempre cù i nostri pescatori. Andemu sempre fiancu à fiancu cù i nostri piscadori, bracciu à bracciu, spalla à spalla. Vogliu à tutti i nostri piscadori famiglia una staghjoni sicuru, sanu, fruttìvule, assai successu cù assai pisci, da u Diu Onnipotenti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*