L'elicotteru supportatu l'applicazione "Yeditepe Huzur" in Istanbul

Elicotteru supportatu "Applicazione Yeditepe Peace in Istanbul"
L'elicotteru supportatu l'applicazione "Yeditepe Huzur" in Istanbul

L'applicazione "Yeditepe Huzur" assistita da elicotteri hè stata realizata da u Dipartimentu di Pulizia Provinciale di Istanbul.

In l'applicazione realizata in Fatih, l'inchiesta d'identità di i suspettati sò state fatte, mentre chì i veiculi sò stati cercati unu per unu.

A "Pratica di Pace Yeditepe" assistita da l'elicotteru hè stata realizata da u Dipartimentu di Pulizia Provinciale di Istanbul versu 19.00. Applicazione, Piazza Beyoğlu Taksim, Strada Fatih Millet è Kadıköy realizatu in parechji punti designati, in particulare E squadre di polizia affiliate à l'Operazioni Speciali di a Pulizia, a Direzzione di a Branca di a Sicurezza Publica, i dipartimenti di polizia di u distrittu, i servizii di prevenzione, u cuntrollu di u trafficu, l'aviazione è a lotta à i crimini narcotici anu participatu à l'applicazione.

E motociclette di 5 motociclisti senza caschi sò ligati

Durante l'ispezione in Fatih Millet Street, i squadre di trafficu anu esaminatu i documenti di u cunduttore è di i veiculi.

E squadre di securità publica anu verificatu ancu i veiculi è cercatu i cunduttori è i passageri.

5 motociclisti chì sò stati fermati per l'ispezione ùn portavanu micca caschi è e so motociclette eranu ligati da squadre di trafficu. In l'applicazione supportata da l'helicopteru di a polizia, u cane narcoticu hà ancu cercatu i veiculi. Hè statu amparatu chì l'applicazione cuntinuerà finu à l'ora tardi di a notte.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*