Firme per a Terza Fase di İzmir Halk Konut

Signature sò state fatte per a Terza Tappa di l'Abitazione Pública Izmir
Firme per a Terza Fase di İzmir Halk Konut

U mudellu cooperativu, chì a Municipalità Metropolitana di Izmir hà iniziatu per a prima volta in Turchia per e vittime di u terrimotu in Izmir, avanza passu à passu. In u prughjettu Halk Konut, un protocolu di cooperazione hè statu firmatu per i residenti di Kılıç Apartment dopu Dilber Apartments è Çiçek Hanım Apartments.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerUna cerimonia di firma hè stata fatta per a terza fase di u prugettu Halk Konut, in quale u mudellu cooperativu hè statu ancu implementatu per i vittimi di u terrimotu. Un protokollu di cooperazione hè statu firmatu per i residenti di Kılıç Apartment dopu l'Appartamenti Dilber è Çiçek Hanım in u scopu di u prughjettu Halk Konut sviluppatu per i citadini chì e so case sò state danatu in u terrimotu di Izmir u 30 d'ottobre.

Bayraklı Cerimonia di firma à l'Uffiziu di l'Informazione di l'Abitazione Pùblica in u Distrettu di Manavkuyu Bayraklı Mayor Serdar Sandal, İZBETON A.Ş. Direttore Generale Heval Savaş Kaya, Egeşehir A.Ş. Presidente di u Cunsigliu di Amministrazione Ali Onat Çetin è Direttore Generale Ekrem Tükenmez, Presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di BAYBEL Berk National, Presidente di l'Associazione Solidarità di Victime di Terremoti di İzmir (İZDEDA) Haydar Özkan, Vicepresidente di a Cooperativa İZDEDA Aytekin Keskin è Presidente di a Cooperativa Halk Konut Selçuk 3 Akay è vittimi di u terrimotu anu assistitu.

"Stu prughjettu passerà in a storia"

İZBETON A.Ş. U direttore generale Heval Savaş Kaya hà dettu: "Semu ancu u nostru presidente. Tunç Soyer Semu fieri di fà parte di stu prughjettu pupulare è publicista. Vogliu ringrazià tutti quelli chì anu cuntribuitu. stu prughjettu Bayraklıcoprerà Bornova è Izmir. Cum'è un esempiu di sulidarità, forse passerà in a storia ", disse.

"U nostru flagship hè u Metropolitan"

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyerringraziendu à Bayraklı U sindaco Serdar Sandal hà dichjaratu chì u so flagship hè a municipalità metropolitana di Izmir è hà dettu: "U capitanu di quella nave hè ancu Tunç Soyerhè. Se facemu queste cose quì oghje, hè perchè simu una parte di questa urganizazione ".

"A fine di u tunnel hè visibile"

Selçuk Akay, presidente di a Cooperativa Halk Konut 3, hà parlatu ancu cù a municipalità metropolitana di İzmir è Bayraklı In riferimentu à i sforzi di a Municipalità, "Quandu a decisione di crescita precedente hè stata finalizzata, a strada bluccata hè stata liberata è a fine di u tunnel hè stata vista. Ùn pudemu micca ringrazià abbastanza i nostri sindaci per furnisce sta via d'uscita ", disse.

U numeru risulterà à 2

U vicepresidentu di a Cooperativa İZDEDA Aytekin Keskin hà dichjaratu chì u prucessu chì hà iniziatu cù Dilber Apartment è cuntinuatu cù Çiçek Hanım Apartment hè diventatu istituzionalizatu cù Kılıç Apartment è hà dettu: "Cù u protokollu da esse firmatu u 30 di settembre di u 2022, ghjunghjerà à a tappa di custruisce unu. mille case indipendenti cù cooperative. Stu numeru ghjunghjerà à 2 residenze indipendenti cù l'edificazioni chì anu decisu di diventà una cooperativa è chì i prucessi cuntinueghjanu.

"Soyer ci hà aiutatu à apre a strada"

Dichjarà chì anu soffrenu di vittime di u terrimotu, u presidente di İZDEDA, Haydar Özkan, hà enfatizatu chì anu avutu difficultà à truvà un modu è hà dettu: "U nostru sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir, chì ci hà supportatu in a pavimentazione di strade. Tunç Soyer ve Bayraklı Vogliu ringrazià dinò u nostru sindaco Serdar Sandal.

Chì ghjè u Prughjettu di l'Abitazione Pública?

İzmir Municipality Metropolitana, İZBETON A.Ş., EgeŞehir A.Ş. è Bayraklı U prughjettu Halk Konut, implementatu da BAYBEL A.Ş., una filiale di a municipalità, furmendu una unione di forze, hà u scopu di ricustruisce l'edificazioni dannighjate, distrutte, da esse demolite o risicate in İzmir in cunfurmità cù i regolamenti di custruzzione attuale è per permette à i citadini di pussede case. Izmir Metropolitan Municipality è Bayraklı A cumuna offre assicuranza municipale è assistenza tecnica à i citadini per chì e vittime di u terrimotu ponu custruisce e so case. U prucessu chì hà iniziatu cù u prugettu Halk Konut, Dilber Apartments è Çiçek Hanım Apartments, cuntinueghja cù Kılıç Apartments. Cù u mudellu, hè destinatu à sustene a ghjente di İzmir per parechji edifici moderatamente danati. L'imprese municipali implicati in u prughjettu di Halk Konut furniscenu servizii di cuntrattu à a cooperativa cù un profitu simbolicu di 1 per centu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*