I Teatri di a cità di İzmir salutanu a stagione cù novi drammi

I Teatri di a cità di Izmir salutanu a stagione cù novi drammi
I Teatri di a cità di İzmir salutanu a stagione cù novi drammi

I Teatri di a cità di a municipalità metropolitana di Izmir daranu "salutu" à a stagione cù novi drammi chì appellu à u publicu di tutte l'età in uttrovi. İzBBŞT metterà in scena i so drammi in İzmir City Theatres İsmet İnönü Stage.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerI Teatri di a Città Metropolitana di Izmir (IzBBŞT), chì sò stati stabiliti in cunfurmità cù a visione di fà Izmir una cità di cultura è arti è chì u Direttore Generale d'Arte hè Yücel Erten, salutarà a nova stagione u 6 d'ottobre. IzBBŞT, chì scuntrà l'audienza quist'annu cù 6 pezzi, 10 di i quali sò novi, cù u slogan "U palcuscenicu hè u nostru, u teatru hè u vostru", farà u so dramma in i Teatri di a cità di Izmir İsmet İnönü Stage in Kültürpark, equipatu. cù l'ultimi sistemi di acustica, sonu, luce, imagine è meccanica di scena.

U primu ghjocu novu hè u 10 di nuvembre

A nova stagione di i Teatri di a cità s'aprirà cù i drammi "Azizname", "Mor Şalvar", "A Catastrophe Celebration Tavşan Tavşanoğlu" è "Robinson impara à ballà", chì anu cuminciatu à esse in scena l'annu passatu. U primu ghjocu novu di a staghjoni serà "My Humble Body". "My Naçiz Body", scritta è diretta da Yücel Erten è nantu à l'attentatu d'assassiniu di Izmir contru Atatürk, scuntrà l'audienza u 10 di nuvembre, l'anniversariu di a morte di Mustafa Kemal Atatürk. Cù i novi drammi, ci saranu 10 pezzi in u repertoriu di IzBBŞT.

I novi ghjochi seranu spargugliati in tutta a stagione

In a stagione di teatru 2022-2023, i drammi chì u publicu di tutte l'età piaceranu scuntrà u publicu. In nuvembre, İzBBŞT canterà l'"attu" per a dramma chjamata "Spring Point", scritta da William Shakespeare è cantata in turcu da Can Yücel. A dramma "3 Nalla 1 At", scritta da Stefan Tsanev è diretta da Hatice Altan, serà presentata in ghjennaghju. In marzu, u teatru di teatru intitulatu "Deli Dumrul", scrittu da Güngör Dilmen, serà presentatu à l'audienza sottu a direzzione di Yücel Erten. Senza sminticà i zitelli in a nova stagione, İzBBŞT hà ancu presentatu u ghjocu per i zitelli "School of Clowns", scritta da Friedrich Karl Waechter è diretta da Burak Şentürk, in aprile. In u ghjugnu, i Teatri di a cità cumminciaranu à vede a dramma "Passenger", scritta da Nazım Hikmet è diretta da Orhan Alkaya.

I biglietti per tutti i drammi seranu dispunibuli in vendita in i box offices di Izmir City Theatres İsmet İnönü Stage è Ahmed Adnan Saygun Art Center è nantu à u situ web kultursanat.izmir.bel.tr.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*