A Caravana di a Strada di a Vittoria chì camminava à Izmir hè ghjunta à Salihli

A caravana di a strada di a vittoria à Izmir hè ghjunta à Salihiye
A Caravana di a Strada di a Vittoria chì camminava à Izmir hè ghjunta à Salihli

In u centenariu di a Grande Vittoria Offensiva, una di e più grande epica eroica di a storia, a caravana di a Strada di a Vittoria chì marchjava da Kocatepe à Izmir hà ghjuntu à Salihli u 11u ghjornu di u viaghju storicu.

A Marcha di a Vittoria, urganizata da a Municipalità Metropolitana di Izmir per commemorare u 100 anniversariu di a liberazione di a cità, avanza versu Izmir, passendu per l'insediamenti induve sò stati vissuti i punti di svolta impurtanti di a lotta di liberazione. Celebrendu i ghjorni di liberazione di Afyonkarahisar, Banaz, Uşak, Eşme, Ulubey, Kula è Alaşehir inseme cù a ghjente lucale, u convoi ghjunse in Salihli, induve anu annunziatu a liberazione di a gloriosa cavalleria turca u 5 di settembre di u 1922, u sicondu ghjornu. di u palcuscenicu Manisa. U sindaco di Alaşehir Ahmet Öküzcüoğlu è i veterani anu salutatu Salihli.

Accueil enthousiaste à Salihli

A ghjente hà salutatu u cunvogliu cù bandiere chì marchjavanu à u centru di u distrittu di Salihli avanzendu nantu à a linea di trenu. Visitendu a Stazione Ferroviaria di Salihli di 150 anni, chì hà accoltu Gazi Mustafa Kemal Atatürk, İsmet İnönü, Fevzi Çakmak è Fahrettin Altay parechje volte, i machinisti di a spedizione İzmir-Uşak anu salutatu u fischiu di u trenu.

Participendu à i cerimonii di commemorazione tenuti in u Monumentu di Salihli Martyr Mehmetçik, u gruppu hà ancu participatu à a discussione di storia chì si tene à a sera. Membro di Facultà di l'Università Celal Bayar Prof. Dr. A conversazione di Nurettin Gülmez nantu à "Versu İzmir: Salvezza di Salihli" hà animatu a serata di campu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*