E donne produttrici di İzmir si sò incontrate cù Investitori

E donne produttrici di Izmir si sò incontrate cù Investitori
E donne produttrici di İzmir si sò incontrate cù Investitori

"Incontri di l'Investitori", l'ultima fase di u prughjettu "Donne Produttive, Futuri Forti", implementatu in cuuperazione cù Tüprag è a Piattaforma di Brands Friendly Women, hà fattu u 5 di settembre in Izmir. In u scopu di u prugettu, chì hè statu iniziatu per sustene l'empowerment di e donne in 4 paesi attornu à a Mina d'Oro Efemçukuru in u distrittu Menderes di İzmir è a so participazione à l'ecosistema di l'imprenditorialità, dopu chì i furmazioni urganizati da i formatori esperti sò stati cumpletati, e donne. chì hà sviluppatu e so idee imprenditoriali apparsu davanti à l'investituri cù e so idee di cummerciale creative.

Cum'è parte di l'ultima riunione di u prughjettu "Donne Produttive, Futuri Forti" implementatu da Tüprag, unu di l'attori impurtanti di l'industria minera, in İzmir Menderes, sò venuti rapprisentanti di i settori publicu è privatu, è parechji organizzazioni non governamentali. inseme cù e donne di Menderes.

In a riunione, chì hè stata cum'è parte di a riunione di l'investitori cù a participazione di u publicu, di i rapprisentanti di l'ONG è di l'imprese, e donne chì anu sviluppatu e so idee imprenditoriali dopu à a fine di a furmazione in u scopu di u prughjettu spiegà cumu si vultò u so i sogni in idee di cummerciale è cumu pensanu di trasfurmà i paesi di muntagna di Menderes in un centru di attrazione. Accumincianu u ghjornu cun eccitazione, e donne di talentu di Menderes scontru cù l'investituri in i scrivanie di u prughjettu dopu a so presentazione di u prugettu; Hà rispostu à e dumande nantu à i so prughjetti.

Prughjetti spiciali pianificati integrati unu cù l'altri

À l'avvenimentu "PRODUCING WOMEN, STRONG FUTURE - Investor Meetings", induve 9 prughjetti diffirenti previsti per esse realizatu in i paesi Efemçukuru, Çatalca, Kavacık è Çamtepe sò stati presentati, a parte chì hà impressuatu u più i participanti hè stata l'integrazione di ognunu di i prughjetti. .

Trà i prughjetti di prughjetti di e donne candidate imprenditoriali; Idee cum'è un stabilimentu di pruduzzione di vinu di serie speciale, giardinu di piante medicinali, attellu di funghi, splutazioni d'api è stabilimentu di produzzione d'oliu di sementi d'uva sò un altu valore aghjuntu; Fornisce opportunità d'impieghi chì creanu materie prime per diverse industrii cum'è l'alimentariu, a medicina è a cusmetica.

Proje önerileri arasında yer alan “tekstil tasarım atölyesi”nin de kullanılabilir tekstil atıklarının kadınların elinden özel tasarım ürünlere dönüştürülmesi amaçlanıyor. Sosyal çıktıları da oldukça geniş tasarlanan projede kadınlar, her yıl geri kazanılan ürünlerden özel bir defileye de hazırlanmayı planlıyor.

Hè destinatu à rializà in u rughjonu "l'attellu di cuncepimentu di u microblading" induve saranu venduti i prudutti di cura persunale fatti in manu è fatti in casa da e donne è chì hà da scopu di attirà i turisti lucali è stranieri in a regione. Un prughjettu assai spiciali "mercatu digitale", induve i prudutti più naturali pruduciutu in a regione serà furnitu à tutti i dilettanti in imballaggio chì parla, hà ancu riesciutu à attruverà l'attenzione di l'investituri cum'è una iniziativa tecnologica prominente trà l'idee cummerciale creatu.

"Oghje hè u tempu di andà oltre i sogni"

In u so discorsu di apertura, Nazlı Demirel, u fundatore di a Piattaforma Women-Friendly Brands; "Avemu fattu una bona unione stradale inseme cù Tüprag Madencilik in ghjugnu. Cù sta associazione stradale, avemu realizatu un travagliu intensu dapoi 4 mesi in modu di empowering e donne è i ghjovani di 3 paesi, à dì i paesi Efemçukuru, Çamtepe, Kavacık è Çatalca, situati intornu à a Mina Efemçukuru, pigliendu u putere da a tecnulugia, per creà novi spazii cummerciale è sustene l'ecosistema imprenditoriale in a regione. Oghje, un prughjettu assai cumpletu hè apparsu chì include 8 diversi furmazioni di visione è furmazioni prufessiunali certificati, è ancu supportu di mentoring è attelli speciali. In u scopu di u prugettu, avemu prima scuntratu cù e donne è i ghjovani di a regione in i so paesi. Avemu identificatu i so bisogni, dumandemu i so sogni; Avemu ancu sunniatu inseme. Oghje andemu oltre quelli sogni inseme. Hè ancu assai fieru per noi di vede a so eccitazione, i so desideri è a credenza in elli stessi è per esse un cumpagnu in questu. Cù u prughjettu, una sulidarità hà iniziatu trà e donne di i paesi chì sò chilometri di distanza l'una di l'altru, è sò stati stabiliti ligami forti cun ellu, è avemu ancu stabilitu amicizia indescrivibile cù a nostra squadra di prughjettu è e donne assai spiciali di sta regione è i nostri ghjovani. fratelli in tuttu u prughjettu ".

"Semu cuscenti di l'impurtanza di e donne per u sviluppu ecunomicu"

Yaşar Dağlıoğlu, Direttore Generale di Tüprag Efemçukuru Gold Mine, hà dettu ancu ciò chì segue nantu à u prugramma: "Cumu Tüprag, avemu implementatu assai prughjetti di rispunsabilità suciale finu à avà. U nostru scopu hè di sustene u sviluppu durevule in e regioni di quale facemu parte. Per assicurà u sviluppu suciali, hè necessariu chì e donne anu una parolla in a struttura suciale; Semu cuscenti di l'impurtanza è a priurità di u so empowerment culturale è ecunomicu. Cù tali prughjetti, avemu u scopu di empowering e donne, unu di i nostri principali stakeholder, in e regioni induve si trovanu i nostri affari, è di sustene a so participazione à l'ecosistema imprenditoriale, offrendu cusì u massimu benefiziu à u so ambiente. Cum'è in u passatu, staremu da e donne da avà. Ciò chì ci eccita; u so abbracciu di sti prughjetti è i so desideri. Unu di i scopi più impurtanti di stu prughjettu hè di sensibilizà nantu à u putenziale putenziale di e donne in a sucità. Vulemu ancu ringrazià l'urganisazioni non governamentali implicate in u prugettu è i preziosi membri di a stampa chì anu aiutatu à sparte u prugettu cù u publicu.

"U nostru scopu hè di sustene e donne"

Associazione Turchia di l'Intraprendituri - KAGIDER Leader di u Settore Privatu Esra Bezircioğlu hà ancu scontru cù e donne imprenditrici in u prugramma. Invitendu e donne di a regione à i so prugrammi chì sustenenu l'iniziativi di e donne, Bezircioğlu hà dettu: "KAGIDER hè sempre cun voi. Semu implicati in parechji prughjetti di sensibilizazione cù a Piattaforma di Brands Friendly Women. Vulemu cuntinuà à esse. Perchè u nostru scopu hè di sustene e donne. Agisce inseme cù parechje istituzioni in tutti i prughjetti chì aumenteranu l'imprenditorialità di e donne, l'impieghi di e donne è a cuntribuzione di e donne à l'ecunumia.

Betül Şahin, presidente di u Cunsigliu di İZIKAD, hà participatu ancu à u prugramma. Ascoltendu i dettagli di u prugettu cun eccitazione, Şahin hà sparte l'eccitazione di e donne. Ellu hà dettu ancu chì volenu sustene e donne imprenditrici preziose di a regione cum'è IZIKAD è chì sò pronti per a cooperazione per u sviluppu di a regione. Menderes Public Education Manager Edip Öngen, chì hà participatu à u prugramma, hà enfatizatu l'impurtanza di a furmazione certificata è l'attività di attellu chì anu datu in u scopu di u prugettu per e donne. Nutendu chì e donne frequentanu i corsi di l'Educazione Publica in larga misura, Öngen hà sottolineatu chì cuntribuiscenu à l'empowerment di e donne cù a furmazione altamente qualificata chì furnisce.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*