I pescatori di Izmir dicenu "Vira Bismillah" à a nova stagione di caccia

I pescatori di Izmir dicenu Vira Bismillah per a nova stagione di caccia
I pescatori di Izmir dicenu "Vira Bismillah" à a nova stagione di caccia

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer Hà assistitu à a riunione tradiziunale tenuta in u Mercatu di Pesca di a Municipalità Metropolitana di Izmir per via di a fine di a prohibizione di pesca. Ministru Tunç Soyer Hà vulsutu una stagione fruttuosa à i cummircianti chì anu purtatu e so rete à u mare dopu à mesi.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer Si riunì cù i piscadori è disse "vira bismillah" per a nova stagione di caccia chì principia u 1 di sittembri. U sindaco hà visitatu i cummercianti cù u sindaco di Buca Erhan Kılıç è u sindaco di Torbalı Mithat Tekin in a tradiziunale reunione tenuta à u Mercatu di a Pesca di a Municipalità Metropolitana di Izmir in Buca. Tunç Soyer, ùn rompe a tradizione è hà fattu a siftah di u ghjornu. U sindaco Soyer hà desideratu una stagione fruttuosa à i cummercianti chì riuniscenu e so rete cù u mare dopu à mesi.

"Avemu vistu una grande speranza"

U sindaco Soyer hà dichjaratu chì a vista chì hà vistu à u Mercatu di a Pesca quand'ellu hè ghjuntu à a matina l'hà fattu felice è hà dettu: "Avemu vistu una grande speranza sta matina. I nostri fratelli cercanu a so parte in un periodu assai difficiule in u paese. Hè una industria veramente ardua chì mischia ghjornu è notte. Chì Diu li aiuta tutti. "Possa esse una stagione fruttuosa", disse.

"A prutezzione di i mari hè impurtante"

In riferimentu à l'impurtanza di i mari per a pesca durabile, u sindaco Soyer hà dettu: "Unu di i prudutti strategichi 5 chì mettemu in risaltu in a strategia agricula chì avemu messu in avanti cù l'intelligenza di Un'altra agricultura hè pussibule hè a pesca costiera. U più impurtante hè chì i nostri mari fertili sò sustinibili. Perchè u mare hà sempre offertu quella abbundanza per millaie d'anni. Avemu bisognu di lascià questu à e generazioni future. A vita ùn hè micca qualcosa chì principia è finisce cun noi. Tutti avemu bisognu di prutezzione di i mari. Ùn duvemu micca permette à nimu di inquinassi o di distrughje u mare. Ma crede chì u settore hà quella cuscenza ", disse.

L'aumentu di u prezzu di u carburante serà riflessu in i prezzi di u pesciu

I piscadori aspettanu ancu chì a nova stagione sia fruttuosa. Nurettin Doğan hà dichjaratu ch'elli ricevenu ordini speciali da diverse pruvince di Turchia è hà dettu: "Ci sò tutti i tipi di frutti di mare in l'Egeu. "Manderemu questu aragosta chì avemu pigliatu fora di a costa di Karaburun à Diyarbakır", disse.
Soner Candemir hà dettu ancu chì a stagione hà cuminciatu bè è hà dettu: "Pensu chì serà megliu cà l'annu passatu, ma i prezzi di diesel sò alti. Questu serà riflessu in i prezzi di u pesciu. "Spergu chì i nostri citadini manghjanu assai pesci", disse.

Önder Sağlam hà dettu chì quist'annu ci eranu sardine, acciughe, pesci azzurri, pesci blu, mullet, kupes è soprattuttu bonite in i mari, è Murat Sağlam hà dettu ch'elli anu spiranza nantu à i mari.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*