Karaismailoğlu hà scontru cù Studenti Università à a Maratona di a Mobilità

Studenti universitari riuniti in a Maratona di Mobilità Karaismailoglu
Karaismailoğlu hà scontru cù Studenti Università à a Maratona di a Mobilità

Adil Karaismailoğlu, Ministru di Trasporti è Infrastrutture, hà dichjaratu chì anu creatu u cuncettu generale di a diffusione di u trasportu publicu è l'usu di a bicicletta in e cità è prughjetti di pedestrianization, è hà dettu chì anu incuraghjitu u sviluppu di tecnulugia domestica è naziunale per a creazione di un ambiente sustinibili. è a transizione à l'energia pulita in u campu di u trasportu. Karaismailoğlu hà ancu fattu una chjama à i ghjovani è hà dettu: "Attentu à sè stessu, i pedoni è i veiculi mentre usanu veiculi di micro-mobilità. Evite cumpurtamenti chì ùn mette in periculu nè sè stessu nè l'altra parte.

U Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà scontru cù studienti universitari in a Stazione Sirkeci in a Maratona di a Mobilità organizata in a Settimana Europea di a Mobilità. Facendu una dichjarazione, Karaismailoğlu hà dettu: "Oghje, soprattuttu in u trasportu urbanu; Approcci chì dà impurtanza à a micro-mobilità è dà priorità à l'energia pulita è e soluzioni di trasportu intelligenti per a mobilità urbana ùn sò micca una innuvazione per e cità di u futuru, sò una necessità. Oghje, à u principiu di i prublemi principali chì cuncernanu u mondu sanu; I prublemi ambientali cum'è u cambiamentu climaticu, a contaminazione di l'acqua è di l'aria oltre e fruntiere di i paesi venenu. À questu puntu, parechji paesi, in particulare i paesi di l'Unione Europea, miranu à cero l'emissioni di carbone causate da u trafficu trà u 2030 è u 2050. Attualmente, parechje municipalità in Europa facenu un intensu sforzu per implementà pratiche pratiche chì risparmianu u tempu, amichevuli di l'ambiente, per riduce a congestione di u trafficu è a contaminazione è migliurà a qualità di vita. U cumplimentu di una parte significativa di i bisogni di ogni ghjornu in un marcu di 15 minuti; Hè destinatu à pianificà u trasportu per stu prucessu per esse cupartu da i veiculi di marchjà, amichevuli di l'ambiente è di micro-mobilità cum'è e biciclette o scooters elettrici, o da u trasportu publicu. In questu cuntestu, custruemu tutti i nostri prughjetti è investimenti cun sensibilità ambientale in u focu di a mobilità, a logistica è a digitalizazione ".

DA KARAİSMAİLOĞLU À A GIOVANI; ATTENZIONE QUANDO UTILIZZATE MICRO MOBILITY TOOLS ATTENZIONE

Enfatizendu chì a visione olistica orientata à u sviluppu chì cunnetta a Turchia à u mondu hà assai denominatori cumuni cù l'approcci basi di l'Unione Europea, cum'è l'Acordu Verdi Europeu, l'Accordu di u Clima di Parigi è a Legge Climatica Europea, Karaismailoğlu hà dettu chì tutti i tipi di misure sò state pigliate per a pulizia ambientale in i zoni di travagliu di u prughjettu, Ellu disse chì i danni sò stati minimizati è anu implementatu meticulosamente ogni tipu di travagliu per cumpensà e pussibuli pèrdite più è più attentamente. In questu modu, Karaismailoğlu hà dichjaratu ch'elli aiutanu a natura à rinnuvà è prutegge si è hà cuntinuatu u so discorsu cusì:

"In più di a diffusione di i sistemi ferroviari, avemu ancu scopu di riduce l'emissioni di carbonu cù metudi di nova generazione in u quadru di e pulitiche di riduzzione di emissioni di carbonu. Cum'è u Ministeru di u Trasportu è l'Infrastruttura, dimustramu fermamente una sensibilità simili in u trasportu urbanu, cum'è pruvemu d'utilizà treni elettrici per a nostra mobilità interurbana è attività logistiche, è ancu di fabricà è di sparghje u Trenu Naziunale di Treni Elettrici. U prugettu Gaziray, chì avemu da esse apertu in Gaziantep in i ghjorni à vene, hè unu di l'esempii più attuali di stu approcciu. Di novu, in questu scopu, valutemu i nostri travaglii di u sistema ferroviariu, chì simu attualmente in esecuzione in 7 linee diverse in totale, cù una lunghezza totale di 103.3 chilometri, è chì offremu e nostre linee 3 à u serviziu di Istanbul quist'annu. E pulitiche di carburante di a nova generazione, i veiculi elettrici, l'aumentu di l'usu di caminari è di bicicletta in a cità sò ancu trà i nostri piani. In questu sensu, creemu un sistema di micro-mobilità efficace, efficiente è orientatu à suluzione. Di novu, cum'è sapete, avemu fattu un avanzu impurtante cum'è ministeru nantu à i veiculi di micromobilità è hà cuminciatu à furnisce consegne PTT cù veiculi E-scooter induve hè necessariu. Avemu vistu chì sta iniziativa hè una iniziativa chì affetterà positivamente a velocità di distribuzione, soprattuttu in una metropoli cum'è Istanbul. Tuttavia, vogliu fà una chjama à voi, i nostri cari ghjovani, nant'à un tema ; Attenti à sè stessu, à i pedoni è à i veiculi quandu utilizate veiculi di micro-mobilità. Evite cumpurtamenti chì ùn mette in periculu nè sè stessu nè l'altra parte ".

ATTENZEmu à allargamentu di l'usu di i prughjetti di biciclette è pedone

Enfatizendu chì attribuisce una grande impurtanza à a diffusione di l'usu di a bicicletta è di i prughjetti di pedestrianizazione in e cità, Karaismailoğlu hà dettu chì ci sò studii seri in particulare nantu à a creazione di camini di bicicletta. Karaismailoğlu hà dettu: "Nimu ùn deve dubbità chì continueremu à aumentà queste rotte ancu di più" è hà nutatu chì anu integratu e strade di i veiculi di micro mobilità in e linee di metro è di treni.

U Ministru di i Trasporti, Karaismailoğlu, hà dettu: "Creamu u cuncettu generale per a diffusione di u trasportu publicu è l'usu di bicicletta in cità è prughjetti di pedestrianization. Kazlıçeşme-Sirkeci U Prughjettu di Trasformazione Focalizzata in Trasportu Urbanu è Recreazione hè unu di i migliori esempi di questu. Stu prughjettu ùn hè micca solu un prughjettu di u sistema ferroviariu, ma ancu un prughjettu di trasportu di nova generazione orientatu à i pedoni. Facemu e migliure è i cambiamenti necessarii nantu à a linea di 8,3 chilometri trà Sirkeci è Kazlıçeşme, è riapre a linea per l'usu. Ancu s'ellu hè un prughjettu di u sistema ferroviariu, u so scopu include; 7,5 chilometri di piste ciclabili, 7,5 chilometri di chjassi pedonali, 10 mila metri quadrati di piazze è spazii di recreazione, 6 mila metri quadrati di zona culturale suciale chjusa, 74 mila metri quadrati di novi spazii verdi, 3 passaggi pedonali, 22 autostrade è passaggi pedonali. , Yedikule, Kocamustafapaşa, Yenikapı, Kumkapı, 4 stazioni registrate, 2 stazioni da rinnuvà, Sirkeci è Cankurtaran, è 2 stazioni novi in ​​Kazlıçeşme è Cerrahpaşa.

SERÀ UNA GRANDE OPERA CHE TUCCA PERMANENTAMENTE A VITA DI ISTANBULIS

U prugettu; In più di i bisogni di trasportu di a ghjente di Istanbul; Karaismailoğlu hà dichjaratu chì ci sarà un prughjettu di trasportu di nova generazione cù un caratteru mistu chì offre novi opportunità cum'è socioculturale, turisimu, ecunomicu, ecologicu, recreazione, sport, visite turistiche, bicicletta è scooter. adattatu per u trasportu di ambulanza è pedonale. Cù a nova linea ferroviaria da esse custruita in a Regione Portu di Sirkeci, u trasportu è a coordinazione seranu furniti trà i porti Sirkeci è Haydarpaşa. Stu prughjettu ùn deve esse cunsideratu cum'è una occasione per un avvenimentu chì avemu mintuatu solu in u scopu di a Settimana Europea di a Mobilità. Serà un grande travagliu chì tocca permanentemente a vita di l'Istambuli. Avemu u scopu di apre u nostru prughjettu prima di maghju 2023 è u nostru travagliu cuntinueghja ".

À PARTIR D'OTTOBRE, APRIremu 1 LINEA METRO OGNI MESI.

Karaismailoğlu hà dichjaratu chì u modu più impurtante per eliminà u prublema di trafficu sperimentatu in parallelu cù a pupulazione crescente è u numeru di veiculi, in particulare in e grande cità, hè di espansione i sistemi ferroviari. Attualmente, un totale di 13 chilometri di custruzzione di linea di u sistema ferroviariu cuntinueghja in 161 prughjetti in costruzione da u nostru Ministeru. Realizemu 13 di 7 prughjetti in Istanbul. Equipemu Istanbul da una estremità à l'altra cù e reti di sistemi ferroviari moderni. Linea di Metro di l'Aeroportu Pendik (Tavşantepe)-Sabiha Gökçen, Linea di Metro Başakşehir-Çam Sakura-Kayaşehir, unu di i quali hè u Sistema Ferroviariu Kazlıçeşme-Sirkeci è u Prughjettu di Trasportu di Nova Generazione Pedonale, induve avemu scontru cun voi, Halkalı- Linea di Metro di l'Aeroportu Başakşehir-Istanbul, Prughjettu di u Sistema Ferroviariu di Moschea Altunizade-Ferah Mahallesi-Çamlıca-Bosna Boulevard, Linea di Metro Bakırköy-Kirazlı è Linea di Metro di l'Aeroportu Gayrettepe-Kağıthane-Istanbul, custruzzione di 103,3 ghjorni è 7 ore nantu à 7 rotte separate cù una lunghezza di 24 chilometri Cuntinuemu u nostru travagliu. U mutivu più grande di u nostru travagliu duru hè di cunnette a ghjente di Istanbul cù e nostre linee di metro u più prestu pussibule. U nostru scopu hè di riduce u trafficu à a massima misura aumentendu a mobilità urbana nantu à l'assi di e linee di metro. Da uttrovi, avemu annunziatu chì apreremu 1 linea di metro ogni mese. In uttrovi, Kadıköy - Metteremu a Linea di Metro di l'Aeroportu Pendik - Sabiha Gökçen, chì hè a continuazione di a Linea di Metro Pendik, à u serviziu di a nostra nazione in Novembre, a Kağıthane - Aeroportu di Istanbul parte di a nostra linea di metro Gayrettepe - Istanbul Airport. In dicembre, apriremu a nostra linea di metro Başakşehir - Kayaşehir, chì passa ancu per l'Hospital Çam è Sakura. Metteremu e nostre altre 4 linee in serviziu in u 2023 ".

Continueremu i nostri novi investimenti è incentivi per espansione i sistemi di trasportu muderni.

Dichjarà chì continuanu cù novi investimenti è incentivi per espansione tali sistemi di trasportu muderni amichevuli di l'ambiente per impediscenu a cuncentrazione di u trafficu di veiculi in e cità, Karaismailoğlu hà dettu: "Cumu u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture, pianificemu i nostri investimenti in a cità. focus di a mobilità, a logistica è a digitalizazione per assicurà a mobilità di e persone, merci è dati. In questu cuntestu, avemu preparatu i nostri piani è strategie cum'è "Planu Maestru di Trasportu è Logistica, Strategia è Pianu d'Azione di Sistemi di Trasportu Intelligenti Naziunale è Strategia di Trasportu Accessibile è Pianu d'Azzione" cunsiderendu u trasportu ambientale è sustenibile da una perspettiva larga. Mentre creemu a legislazione è i normi chì assicureranu a realizazione di sti piani d'azzione, implementemu ancu i nostri investimenti è prughjetti in questa direzzione. Cù questi studii, creeremu strategie è pulitiche per riduce l'emissioni di carbonu orientate à u trasportu è incuragisce modi di trasportu sustinibili è amichevuli di l'ambiente.

Svilupperemu prughjetti di “Mobilità Hub- CENTRI DI MOBILITÀ”.

Enfatizendu chì svilupperanu prughjetti di "hubs di mobilità", chì saranu implementati in u campu in un futuru vicinu, Karaismailoğlu hà dettu chì incuraghjenu u sviluppu di tecnulugia domestica è naziunale per a creazione di un ambiente sustenibile è a transizione à l'energia pulita in u paese. campu di trasportu. U Ministru di i Trasporti Karaismailoğlu hà dettu: "Eseguimu i travaglii per l'infrastruttura tecnica è amministrativa necessaria per aumentà l'usu di i veiculi elettrici è l'installazione di stazioni di ricarica per i veiculi elettrici. Stabbiliscemu una reta di trasportu in e nostre cità induve i viaghji di corta è media distanza ponu esse fatti per caminari, scooter, bicicletta è trasportu publicu, è viaghji di longa distanza ponu esse fatti cù veiculi, veiculi elettrici è sistemi ferroviari. In a settimana di a Mobilità Europea, celebrata quist'annu cù u mottu di megliu cunnessione, dumani più verdi; Semu felici di esse in u prughjettu di u sistema ferroviariu più ecologicu d'Europa cù i nostri fratelli chì credenu in noi, chì u core batte cun noi, è chì dicenu "Avanti Inseme".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*