Kartal Square hè statu messu in serviziu in u scopu di '150 Prughjetti in 150 Days'

Kartal Meydani 'Apertu à u serviziu in u scopu di u prugettu oghje
Kartal Square hè statu messu in serviziu in u scopu di '150 Prughjetti in 150 Days'

Kartal Square hè stata messa in serviziu in u scopu di a maratona "150 Prughjetti in 150 Days". Parlendu à a ceremonia d'apertura, u Vicepresidente di u Gruppu CHP di a Gran Assemblea Naziunale di Turchia Engin Altay hà dettu: "Oghje, ci hè una cunniscenza pulitica chì guarda Istanbul da duie finestre diverse. Ci hè una finestra; Quandu dicenu Istanbul per 25 anni, pensanu solu à u prufittu, i grattacieli è u cimentu. Ci hè una finestra; Quandu pensa à Istanbul, pensa à l'agricultori in Çatalca è à i travagliadori è i pensionati in Kartal. I zitelli sò ghjunti. I casalinghi sò ghjunti. Ghjuventù chì ùn pudianu truvà un dormitoriu vinianu. Veninu i disoccupati chì cercanu un impiegu. Quandu l'aghju vistu in questu modu, vogliu ringrazià u presidente Ekrem, sia in nome di u mo partitu sia à u Signore Kemal, per stu cambiamentu visibile è notevuli in Istanbul in l'ultimi 2, 3 anni. "Andemu intornu à ogni strada è ogni piazza di Istanbul cù a nostra testa alta", disse. Ricordendu chì anu a capiscitura di travaglià in coordinazione cù i sindaci di u distrittu 39, İmamoğlu hà dettu: "In questu cuntestu, permettemu di sottolineare chì continuemu stu dialogu micca solu cù e municipalità CHP, ma cù ogni distrittu di Istanbul. Per esempiu; Ieri, avemu visitatu i nostri prughjetti in Bayrampaşa. Avemu invitatu u sindaco di Bayrampaşa. Hè ghjuntu è andemu in giru inseme. Ci hà dettu i nostri difetti in faccia. Elencu e so dumande à noi. Ci hà dettu di u serviziu chì vulia vede più. Questu ùn ci hà nè disturbatu nè ci hà fattu aduttà una attitudine cum'è "Signore, perchè dici questu?" "À u cuntrariu, avemu dichjaratu a nostra felicità", disse.

A Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) hà purtatu una piazza muderna à Kartal in u scopu di a maratona "150 Prughjetti in 150 Days". Apertura di a piazza Kartal; Vicepresidente di u TBMM CHP Group Engin Altay, presidente di a municipalità metropolitana di Istanbul Ekrem İmamoğluHè stata cun a participazione di u sindaco di Kartal Gökhan Yüksel è u deputatu di u Partitu İYİ Hayrettin Nuhoğlu. İmamoğlu hà dichjaratu ch'elli attribuinu impurtanza à u cuncettu di "150 Prughjetti in 150 Days". KadıköyHà nutatu chì anu cuntinuatu a maratona chì cuminciaru in Kartal. Dichjarà ch'elli sò fieri di purtà una piazza muderna à Kartal, İmamoğlu hà dettu: "Se ùn fate micca una pianificazione curretta è sana, quandu dite "L'aghju da abbellisce", pò esse una fonte di prublemi completamente diversa. "In questu cuntestu, avemu descrittu un prucessu chì hè à tempu orientatu à l'omu è in cunfurmità cù i principii di l'urbanismu mudernu, ma ancu regula l'infrastruttura è elimina i prublemi cronichi", disse.

"5 PIAZZE DI PIÙ SCONNU I RESIDENTI DI ISTANBUL"

Sottulineendu chì sò nutriti da u travagliu cumunu chì anu fattu cù a Municipalità di Kartal in questu cuntestu, İmamoğlu hà dettu: "Arrangendu e piazze è creà un novu ordine in a cità hè un travagliu chì deve esse fattu cun cura. Avemu un mottu impurtante quì; "Rispettu per e persone è cura di a cità". Per quessa, simu una gestione chì si preoccupa di parlà à tutti, dumandendu e so opinioni, cuoperendu cù l'istituzioni è l'urganisazione, fà l'affari per consensu, è cumu si facemu, micca ciò chì facemu. In particulare, a participazione demucratica hè assai impurtante. "In altri palori, i prucessi di alluntanassi da l'arroganza di "sapemu tuttu", à sente à a capiscitura è i bisogni di i nostri citadini è di tutti quelli chì campanu quì, è aduprà e so risorse in modu ghjustu, di sicuru, piglianu un pocu di tempu, ma mi piacerebbe. per sprime chì cose assai boni sò sorti da questu ", disse. Enfatizendu chì e piazze chì riuniscenu a ghjente è l'uniscenu simbulizeghjanu a libertà è a pace, İmamoğlu hà sparte l'infurmazioni chì 150 piazze più seranu purtate à i residenti di Istanbul in u scopu di "150 Prughjetti in 5 Days".

"VEDEMU COME A MASSIMA ARMONIA DARÀ RISULTATI"

Nutendu chì hà assistitu à a diversa corrispondenza di a Municipalità di Kartal cù TCDD in quantu à a linea di Marmaray chì passava per Kartal Square, chì hè stata cumpletata, İmamoğlu hà dettu:

"Aghju cunnisciutu per anni chì una maghjina chì disturba a ghjente di Kartal hè stata creata quì per via di a linea Marmaray. Cum'è qualchissia chì hà cunnisciutu l'area turistica passata di Kartal, l'area di l'estate, è i belli spazii chì si scontranu cù u mare, avemu avutu à rinfriscà è abbellisce stu locu. Avemu dinù fattu a piazza accessibile à tutti. Avemu pruvatu à riflette parechji cuncetti estetichi quì, cumpresu l'accessu per disabili. Vi possu dà a bona nutizia chì hè diventatu un spaziu di vita tranquillu, bellu è mudernu. Ci hè un grande layout è layout di una zona chì righjunghji quasi 100 mila metri quadrati. Era assai piacevule per trasfurmà stu locu in un parcu di a cità. Dicu chì furnisce u serviziu in i zoni induve avemu l'uppurtunità in a regione vicina, è mette in serviziu u parcheghju di 100 vitture quì hè una altra dimensione. Vecu chì quandu facemu cose assai boni è ghjusti, a nostra nazione piace assai. Quì vecu cumu l'armunia massima trà a municipalità metropolitana è a municipalità di Kartal pò dà risultati. Ma quandu agisce per disconnessione, insensibilità o altre emozioni, vedi l'imaghjini daretu à mè. Chì ghjè stu? Cum'è u nostru presidente ghjustu rimpruverà, ùn pudendu mancu pintà u passaghju di cimentu di Marmaray. Allora, in questu cuntestu, a cunniscenza chì accetta a so propria zona o pruprietà, un ambiente, cum'è s'ellu fussi una pruprietà persunale, vi dà stu risultatu ".

"I NOSTRI RICHIEDE DI COOPERAZIONE SONU IN NOME DI I CITATANI"

Sottulineendu chì e richieste di cuuperazione cù altre istituzioni statali sò in nome di i citadini, İmamoğlu hà dettu: "Ma sfurtunatamenti, i ministeri è a burocrazia d'oghje revelanu un caratteru interessante chì ùn si riuniscenu mancu in cuntattu o dialogu. Nimu ùn porta nunda cun elli. Ùn serve micca u so propiu propiu. In questu cuntestu, permettemu di sottolineare chì cuntinuemu stu dialogu micca solu cù e municipalità CHP, ma ancu cù ogni distrittu di Istanbul. Per esempiu; Ieri, avemu visitatu i nostri prughjetti in Bayrampaşa. Avemu invitatu u sindaco di Bayrampaşa. Hè ghjuntu è andemu in giru inseme. Ci hà dettu i nostri difetti in faccia. Elencu e so dumande à noi. Ci hà dettu di u serviziu chì vulia vede più. Questu ùn ci hà nè disturbatu nè ci hà fattu aduttà una attitudine cum'è "Signore, perchè dici questu?" À u cuntrariu, avemu dichjaratu a nostra felicità. Dunque, esprimeraghju sta necessità à ogni opportunità. Ma rinuncianu, ma ùn rinunzianu micca. "Se ùn si rinuncianu micca, a nostra nazione rinuncerà à elli assai prestu", disse.

"Quandu ùn ci hè mai statu ..."

Dicendu: "U travagliu inseme ùn significa micca cumprumissu è d'accordu annantu à ogni prublema", İmamoğlu hà cunclusu u so discorsu cù e seguenti parolle:

"Di sicuru, criticheremu. Avemu ancu aduprà a sàtira chì esiste in a nostra cultura. Inoltre, Neyzen Tevfik, chì avemu chjamatu a piazza oghje, hè una di l'identità chì hè forse a so fonte principale. In questu sensu, mi piacerebbe vede un surrisu nantu à a faccia di tutti quelli chì venenu in piazza Neyzen Tevfik o si avvicinanu. In fatti, cunsigliu à i ghjovani creativi di Kartal per disegnà disegni pieni di sorrisu nantu à questi muri. Lasciali surrisu assai. Cuntinueremu à surrisu è à fà surrisu a nostra nazione... Perchè ; Per rinfurzà è imbellisce sta cità è à u listessu tempu risponde à i so bisogni, per fà un dormitoriu per 3000 studienti quandu ùn ci era nimu ; per priparà i nostri nurseries, chì sò in u puntu di serve quasi 10 mila zitelli; Opening City Restaurants quandu ùn ci n'era, triplicatu u numeru di biblioteche in solu 3 anni... Tutti issi travagli; centri di furmazione, campi di sport, travagliendu in 3 linee di metro à tempu, pudè apre trè linee di metro in 10 annu... Tuttu chistu hè ciò chì facemu per fà surrisu è migliurà a vostra qualità di vita. Passeremu e nostre risorse senza perde. Semu persone chì sapemu chì l'abbundanza è l'abbundanza di a nostra risorsa vene da 1 milioni di persone. In questu cuntestu, simu amministratori chì sapemu chì ancu un centesimu hè impurtante mentre vi serve, è simu amministratori cù quella moralità. Cuntinuemu u nostru travagliu è a nostra strada cù personalità è identità. Di sicuru, superemu ogni ostaculu chì facemu cù a forza è e preghiere chì ricevemu da voi. Cum'è u nostru presidente hà dettu, ùn ci rifughjemu micca scuse. Cuntinuemu à pruduce servizii è cumplette prughjetti senza cumbatte cù nimu. "Amumustremu a nostra forza cù a nostra postura contr'à quelli chì volenu luttà, è li repellemu".

SITE "MARMARAY" DA YÜKSEL À U GNAT

Ricordendu chì a piazza di Kartal, chì a custruzzione hè stata finita, hè stata inundata in quasi tutte e piova cadute in i periodi precedenti, u sindaco di Kartal Yüksel hà dettu: "Dopu à l'elezzioni di u 31 di marzu è di u 23 di ghjugnu, chì sò state ripetute subitu dopu, in a prima reunione I. avia avutu cù u sindaco metropolitanu, ciò chì avemu dettu era: "Ùn serà micca salvatu da stu disastru di l'inundazione, l'acque "Avemu bisognu di salvà da u disastru di esse intarratu sottu, i nostri prughjetti sò pronti, risolvemu stu prublema inseme, manu. in manu". Pudemu ancu dì à u nostru stimatu presidente, "Custruisce a superstruttura prima". "O pudemu avè dettu: "Stu serviziu d'infrastruttura duverà troppu longu, serà troppu caru, avemu bisognu di agisce rapidamente, custruemu immediatamente a parte alta è apremu". Dichjarà chì ùn anu micca preferitu à spazzà i prublemi sottu à a catifa, Yüksel hà dichjaratu chì un travagliu coordinatu hè statu realizatu cù IMM durante u prucessu di custruzzione di a piazza. Dichjarà ch'ellu hà una lagnanza contr'à a gestione TCDD per ùn avè micca cuncessu i permessi necessarii per l'arrangementu di a sezione sottu a linea di Marmaray chì passa sopra a piazza, Yüksel hà dettu: "Avemu fattu a transizione in questa zona chì avete vistu, amichi, en prenant l'initiative. Sfurtunatamente, mi dispiace di dì. In quantu à i zoni sottu à a ferrovia, avemu pruvatu à furnisce attelli publichi d'arti, attelli di musica è spazii assai preziosi chì a ghjente di Kartal pò aduprà. Avemu cunsultatu. Sfortunatamente, ùn avemu micca ricevutu e risposte chì vuliamu. Ùn pudemu micca ottene a cooperazione chì vuliamu. "È sfurtunatamenti, l'area ghjustu sottu à a ferrovia, chì avemu usatu cum'è ponte è cavalcavia, hè stata lasciata cum'è una mala eredità per noi".

D'ALTAY À İMAMOĞLU "QUELLI QU VOULE MANDATI IN PRIGIONE..."

Parlendu prima di u tagliu di nastri, u Vicepresidente di u Gruppu CHP di a Gran Assemblea Naziunale di Turchia, Altay, hà dichjaratu chì ci sò cuncepimentu puliticu chì guardanu Istanbul da duie finestre diverse oghje. "Ci hè una finestra; "Quandu pensanu à Istanbul per 25 anni, pensanu solu à u prufittu, i grattacieli è u cimentu", hà dettu Altay, aghjustendu:

"Ci hè una finestra; Quandu pensa à Istanbul, pensa à l'agricultori in Çatalca è à i travagliadori è i pensionati in Kartal. I zitelli sò ghjunti. I casalinghi sò ghjunti. Ghjuventù chì ùn pudianu truvà un dormitoriu vinianu. Veninu i disoccupati chì cercanu un impiegu. Quandu l'aghju vistu in questu modu, vogliu ringrazià u presidente Ekrem, sia in nome di u mo partitu sia à u Signore Kemal, per stu cambiamentu visibile è notevuli in Istanbul in l'ultimi 2, 3 anni. Camminemu per ogni strada è ogni piazza di Istanbul cù a testa alta. Ùn ricevemu micca un scherzu nè una lagnanza di nimu, sgiò presidente. Grazie mille. Avete duie cose impurtanti. "Ci hè dui cose chì sò assai impurtanti per voi: prima Diu, dopu 16 milioni di Istanbuliti".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*