U primu museu flottante di Cipru, TEAL, serà à bordu di una zona speciale custruita in u portu di Kyrenia.

A prima nave flottante di Cipru TEAL serà a bordo di una zona speciale custruita in u portu di Kyrenia
A prima nave flottante di Cipru TEAL serà a bordo di una zona speciale custruita in u portu di Kyrenia

Cipru, l'isula più grande di u Mediterraniu dopu à a Sicilia è a Sardegna, hè stata una di e basi più impurtanti per i marittimi in ogni periodu di a storia, da i pirati à a marina statale, cù a so situazione strategica in u centru di u Mediterraniu orientali. Cipru, identificatu cù u Mediterraniu è marittimu, cù l'iniziativa di a Formazione di u Vicino Oriente; U Museu di Storia Marittima, chì accoglierà più di 5 mila materiali cum'è oggetti marittimi, mudelli di navi, carte nautiche, ritratti è ritratti, sparterà a so storia radicata in questu campu cù u mondu. U Museu di Storia Marittima offre ancu à i so visitatori una magnifica sperienza cum'è u primu museu di nave flottante di Cipru.
U primu museu di nave flottante di Cipru, TEAL, chì serà trasfurmatu in un Museu di Storia Marittima, aborterà l'area speciale custruita in Girne Harbour u venneri 9 di settembre à 14.30 cù una cerimonia chì si terrà cù a participazione di u Ministru di i Travaglii Publici. è Trasportu, Erhan Arıklı. Cù a trasfurmazioni di TEAL in un museu, Girne Harbour, una di e porte maritime più impurtanti di u Nordu di Cipru, accoglie ancu u Museu di Storia Marittima.

U portu di Kyrenia

A custruzzione di l'area speciale induve u Museu di Storia Marittima TEAL accolta i so visitatori hè stata finita, cù u travagliu realizatu da e squadre di l'Iniziativa di u Vicino Oriente à u Portu di Kyrenia. 56 metri cúbichi di cimentu hè stata utilizata in l'arrangiamentu di a zona di 10 metri di lunghezza, 4 metri di larghezza è 3.500 metri di prufundità, chì hè stata cumpletata cù u travagliu duru di e squadre sottu l'acqua.

U TEAL di 67 anni stessu hè una parte di a storia marittima.

TEAL, chì hè statu pruduttu in i cantieri navali di Liverpool in u 1955 per esse usatu cum'è un dragamine in a Marina di u Regnu Unitu, hè statu trasferitu à a Marina Australiana dopu parechji anni di usu in a Marina Britannica. TEAL, chì hà ancu servitu quì cum'è una nave militare, hà cuntinuatu à esse usatu in diversi spazii cum'è u trasportu di passageri, a pesca è u turismu di sport acquatici in Tanzania è in i Caraibi dopu a so ritirata. In u 1994, hè stata purtata à a TRNC per esse aduprata cum'è una Nave di Formazione è di Ricerca in a Facultà Marittima di l'Università di u Vicino Oriente. TEAL, chì hè ancu usatu cum'è una nave di furmazione è di ricerca in a Facultà Marittima di l'Università di Kyrenia, cuntinueghja à serve com'è museu à a storia marittima di quale hè una parte impurtante.

A prima nave flottante di Cipru TEAL serà a bordo di una zona speciale custruita in u portu di Kyrenia

prof. Dr. İrfan Suat Günsel: "TEAL, u nostru Museu di Storia Marittima, trasformerà ancu u portu di Girne in un portu di cultura è d'arte".
Descrivendu u Museu di Storia Marittima TEAL cum'è a perla di i musei chì anu fundatu, u presidente di u Cunsigliu di Trustees di l'Incorporazione Near East Prof. Dr. İrfan Suat Günsel hà dettu chì TEAL, chì hè una parte assai impurtante di a storia marittima, accoglierà più di 5 mila opere chì mettenu in luce a storia marittima di u paese è di u mondu cum'è u Museu di Storia Marittima.

Ricordendu chì u portu di Kyrenia hè una di e porte più impurtanti di u nostru paese à l'esternu, u Prof. Dr. İrfan Suat Günsel hà dettu: "TEAL continuerà à serve cum'è museu cum'è un simbulu di l'impegnu è a sensibilità di l'urganizazione di u Vicino Oriente à u turismu, a cultura, e nostre radiche è tradizioni, è trasformerà u portu di Girne in un portu di cultura è arti".

A prima nave flottante di Cipru TEAL serà a bordo di una zona speciale custruita in u portu di Kyrenia

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*