L'attività di a Settimana Europea di a Mobilità sò iniziate in Konya

L'attività di a Settimana Europea di a Mobilità sò iniziate in Konya
L'attività di a Settimana Europea di a Mobilità sò iniziate in Konya

A Municipalità Metropolitana di Konya hà distribuitu gilet riflettenti à i ciclisti in a matina cum'è parte di l'avvenimenti di a Settimana Europea di a Mobilità, chì sò celebrati simultaneamente cù più di 2 cità in Europa. U sindaco di a Municipalità Metropolitana di Konya, Uğur İbrahim Altay, hà dichjaratu chì u tema di l'avvenimenti chì si terranu trà u 16 è u 22 di settembre di questu annu hè "Cuntinuà per Diversificà" è hà invitatu tutti i residenti di Konya à l'avvenimenti di a Settimana Europea di a Mobilità.

A Municipalità Metropolitana di Konya urganizerà diversi prugrammi durante a Settimana Europea di a Mobilità, chì u tema quist'annu hè "Cuntinuà per Diversificà".

U sindaco di a Municipalità Metropolitana di Konya, Uğur İbrahim Altay, hà dichjaratu chì anu preparatu assai avvenimenti in Konya in u scopu di a Settimana Europea di a Mobilità, chì si celebra simultaneamente cù più di 16 mila cità in Europa trà u 22 è u 2 di settembre.

Nutendu chì a settimana celebrata per prutege a natura, lascià un ambiente pulitu per e nuove generazioni è prevene a contaminazione di l'aria, a settimana serà ancu piena in Konya, u sindaco Altay hà dettu: "U tema di quist'annu hè "Cuntinuà per Diversificà", durante a Settimana Europea di a Mobilità. ", biciclette è scooters elettrici in parechji punti di a cità. Distribuemu millaie di gilet gialli riflettenti à i so utilizatori. Inoltre, tende di riparazione di bicicletta gratuiti serviranu per l'utilizatori di bicicletta in parechji punti di a cità ogni ghjornu durante a settimana. L'attività di sensibilizazione, l'attività di sensibilizazione per i studienti è i prugrammi di ciclismo si scontranu cù a ghjente di Konya. disse.

Dichjarà chì u tram di bicicletta serà ancu servitu gratuitamente per tutta a settimana, u sindaco Altay hà invitatu tutti i residenti di Konya à participà à l'attività per una vita attiva è sana.

GILETTI RIFLETTORI DISTRIBUITI À I CUCISTURI

A Settimana Europea di a Mobilità hà iniziatu à prima matina cù a distribuzione di gilet riflettori à i ciclisti nantu à a Strada di Istanbul. E squadre metropolitane anu distribuitu giacche riflettenti, chì saranu aduprate à a sera, à i ciclisti chì passanu per a pista ciclabile, cù a mudificazione fatta in u Regolamentu di u Traffico Stradale.

A Municipalità Metropolitana hà da cuntinuà à distribuisce giacche d'altu riflettore gratuitamente ogni ghjornu durante a settimana in diverse parti di a cità.

BICICLETTA TRAM FREE

Cum'è parte di a Settimana Europea di a Mobilità, chì cuntinuerà finu à u 22 di settembre, u tram di bicicletta furnisce ancu un serviziu gratuitu per i ciclisti. A Municipalità Metropolitana di Konya, chì hà piazzatu tende di riparazione di bicicletta gratuiti in diversi punti di a cità cù Kültürpark durante a settimana, riparà è mantene e biciclette di l'utilizatori di bicicletta chì venenu à a tenda gratuitamente.

KONYA AVRÀ UNA SETTIMANA "MOVENTE".

In u scopu di a settimana, un prugramma di ciclismu cù u Centru di Salute Mentale di a Comunità u 16 di Settembre, un avvenimentu in bicicletta cù a cumunità ciclistica à Çatalhöyük u 17 di Settembre, l'avvenimentu Bicycle City Konya Public Ride u 18 di Settembre, è "Bicycle City Konya". Concorso di Fotografia "esibizione è a cerimonia di premiazione. Eventu "I studienti di a Scuola Primaria Ride the Bicycle Tram" u 20 di settembre, è u Prof. Dr. Un seminariu nantu à "Cumu aghju diventatu più ghjovanu in bicicletta" serà tenutu da Bedrettin Mercimek.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*