U "100th Anniversary of Our Liberation Memorial House" si apre u 19 di settembre

L'annu di a nostra liberazione Ani House si apre in settembre
U "100th Anniversary of Our Liberation Memorial House" si apre u 19 di settembre

U "100th Anniversary of Our Liberation Memorial House", implementatu da a Municipalità Metropolitana di Izmir in u scopu di u 100th anniversariu di a liberazione di a cità, si terrà u 19 di settembre à 20.30. Tunç SoyerSi apre e so porte cù una ceremonia ospitu da . A Casa Memoriale, chì accoglierà i so visitatori in a storica Mansion Yemişçizade, hè stata cuncepita cum'è un centru di sperienza chì mantene viva u spiritu di u periodu di Lutta Naziunale.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerU "100th Anniversary of Our Liberation Memorial House", chì hè statu purtatu à a cità da . Cuncepitu cum'è un centru di sperienza piuttostu chè un museu, a Memorial House riflette u spiritu di u periodu di a lotta naziunale. In l'edifiziu, chì e so stanze sò pensate cum'è lochi di memoria, u "Cabinet of Rare", "Ding Room", "Cumu avemu vintu a guerra", "Occupation Room", "Atatürk è i so Amici di Struggle Room", "Shadow". Exhibition", "A stanza vista da a finestra", "Cultura di u caffè è hà sezioni cum'è "Sala di lettura", "Sala di bandiera" è "Memorie eterne".

Trasfurmazione di a Mansion storica di Yemişçizade

Yemişçizade Mansion, una di e strutture testimoni di a storia in Konak, si trova in u distrittu cunnisciutu cum'è Kestelli. L'edificiu hè ancu cunnisciutu cum'è Mansion Alanyali. A casa, chì hè stata custruita in u 19u seculu è sopravvive da a famiglia Yemişçizade, attira l'attenzione cù i so decorazioni di u tettu. U palazzu, chì era usatu cum'è una direzzione di cadastru di u catastu è u serviziu militare in i primi anni di a Republica, hà ancu operatu cum'è Scola di a Figlia Kestelli trà 1950-1969. Hè statu espropriatu da a Municipalità di Konak in 2013.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer hà fattu una chjama è annuncia chì u palazzu serà cunvertitu in a Casa di u Ricordu è hà dumandatu à tutti i citadini di cuntribuisce à a campagna di donazione lanciata per a fornitura di documenti è oggetti. I ducumenti è l'uggetti sopravviventi da u periodu di a Guerra di l'Indipendenza sò stati consegnati à l'Archiviu è u Museu di a Città Ahmet Piriştina (APİKAM) è u 100 ° Anniversariu di a Casa Memoriale di a Nostra Indipendenza hè stata creata cù i cuntributi di u populu di İzmir.

Sezioni da e tappe di a Guerra di l'Indipendenza

In a Casa Memoriale di u 100 Anniversariu di a Nostra Indipendenza, ci sò rùbbriche da e tappe di a Guerra di l'Indipendenza. A casa memoriale hè stata ancu cuncepita cum'è un edifiziu verde-sostenibile. Cù i pannelli solari è l'arnesi di cunversione d'acqua in u so giardinu, sparte a so cuscenza ambientale è l'usu di l'energia cù i so visitatori.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*