Parata di a Vittoria da Basmane à a Piazza di a Republica

Parata di a Vittoria da Basmane à a Piazza di a Republica
Parata di a Vittoria da Basmane à a Piazza di a Republica

A celebrazione di u 100 anniversariu di a liberazione di İzmir hà iniziatu cù a marcia di a vittoria organizata nantu à a strada induve l'armata turca entra in a cità u 9 di settembre. Sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir, chì hà ricevutu a bandiera turca purtata per 400 chilometri da Afyon Derecine Tunç Soyer"Tutti festighjemu a nostra festa inseme. Semu assai felici è fieri ", disse.

İzmir celebra u 100 anniversariu di a so liberazione cun grande entusiasmu. A più magnifica celebrazione di u 9 di settembre in a storia, urganizata da a Municipalità Metropolitana di Izmir, hà iniziatu cù a Parata di a Vittoria di u 100th Anniversary. A marcia, chì hè stata urganizata nantu à a strada utilizata da l'Armata Turca quandu entra in Izmir u 9 di settembre di u 1922, cuntinuò da u fronte di a stazione di polizia di Basmane à Cumhuriyet Square. Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir in marchja Tunç SoyerIn più di i deputati CHP İzmir Kani Beko, Bedri Serter, Ministru Murat, Sevda Erdan Kılıç, Mahir Polat, Vicepresidente di u Partitu AK è deputatu İzmir Hamza Dağ, Cemal Bekle è Yaşar Kırkpınar, deputatu İzmir İzmir, Cemal Bekle è Yaşar Kırkpınar, Osman Deputy İzmir, MHP İzmir Deputy Hastağan , U presidente provinciale di CHP İzmir Deniz Yücel, u presidente provinciale di u Partitu AK İzmir Kerem Ali Continuous, u presidente provinciale di u Partitu IYI İzmir Hüsmen Kırkpınar, u presidente provinciale di MHP İzmir Veysel Şahin, sindaci di u distrittu, rapprisentanti di u mondu cummerciale è migliaia di organizzazioni non-governative assistiti à l'İzmir. .

Convoi di Zafer Yolu hà datu a bandiera à u presidente Soyer

Presidente di a Vittoria è a Marchu di Ricordu, chì hè stata urganizata da a Municipalità Metropolitana di Izmir è partita da Afyon 17 ghjorni fà. Tunç SoyerHà consegnatu a bandiera turca chì hà purtatu per 400 chilometri in Turchia. U sindaco di Afyon Derecine, Ömer Yıldız, è u sindaco di Afyon Yeşilçiftlik, Mehmet Ali Sakal, chì sò ghjunti in İzmir cù u corteghju, anu trasmessu i so missaghji di felicitazione prima di a marcia.

"Festemu a nostra festa inseme"

I citadini di Izmir, chì portanu a bandiera turca di 350 metri di lunghezza preparata da a Municipalità Metropolitana di Izmir, anu ghjuntu à Cumhuriyet Square via i viali Gaziler, Anafartalar è İkiçeşmelik. I citadini sustenevanu u cortu, chì era accumpagnatu da marche, cù applausi.

U cortu hè statu accoltu cù un spettaculu di zeybek à Cumhuriyet Square. U presidente trasmette i so sentimenti durante a marcia Tunç Soyer"Tutti celebremu a nostra festa inseme. Semu assai felici è assai fieri di quessa ", disse.

Corona di u 100 anniversariu nantu à u munimentu di Ata

Dopu à a marcia accumpagnata da a banda di a Municipalità Metropolitana di Izmir, una cerimonia hè stata fatta in Cumhuriyet Square. U guvernatore di İzmir Yavuz Selim Köşger, l'armata di l'Egeu è u cumandante di a guarnigione Gen. Kemal Yeni, sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir Tunç Soyer Depositò una ghirlanda à u Monumentu Atatürk.

I cerimonii durà tuttu u ghjornu.

Celebrazioni preparate da a Municipalità Metropolitana di Izmir per a commemorazione di u 100 anniversariu di a liberazione è continuanu in tuttu u ghjornu. L'entusiasmu finisci cù un spettaculu visuale chì passerà in a storia è u cuncertu di Tarkan in a piazza Gündoğdu dopu a processione di lanterna a sera di u 9 di settembre.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*