Mehdi Sahel nominatu Direttore Generale di Alstom Maroccu

Mehdi Sahel Alstom Numinatu cum'è Direttore Generale di Fasin
Mehdi Sahel nominatu Direttore Generale di Alstom Maroccu

Alstom hà annunziatu chì Mehdi Sahel hè statu numinatu cum'è Direttore Generale di Alstom Maroccu.

Basatu in Casablanca, serà rispunsevuli di implementà a strategia Alstom in Motion (AiM), di espansione l'operazioni cummerciale è di a supervisione di a performance cummerciale è operativa.

Mehdi hà occupatu bè pusizioni di gestione generale in i principali gruppi internaziunali, in particulare in i settori di cunsulenza bancaria, tecnologica è di gestione. Hà più di duie decennii di sperienza in a regione è ancu in Europa, cumprese a gestione di prughjetti è u sviluppu di l'affari.

A dirigenza di Mahdi è a cunniscenza prufonda di u paese ci aiuterà à mantene u nostru momentu in Maroccu è assicurà chì simu impegnati è attenti à i bisogni di u Regnu. Semu onorati di fà parte di a trasfurmazioni di u sistema di trasportu publicu di u paese. "Semu impegnati à sustene i sforzi di u paese è continueremu à custruisce una forte capacità lucale per sustene sta crescita", dice Mama Sougoufara, Managing Director di Alstom MENAT (Mediu-Oriente, Africa di u Nordu è Turchia).

"Sò fieru di esse u prossimu Direttore Generale di Alstom Maroccu. Hè un tempu stimulanti in Maroccu perchè i nostri clienti volenu cultivà l'innuvazione è a crescita di i so prughjetti di mobilità verde è simu idealmente posizionati per assistelli offrendu a più larga cartera di soluzioni per sustene a visione stabilita da u Regnu. Dici Mehdi Sahel, Direttore Generale di Alstom Maroccu.

Situatu in Maroccu da quasi un seculu, Alstom hè un cumpagnu di longa durata in u sviluppu di a mobilità in Maroccu. Alstom, cù più di 650 impiegati in Maroccu, hè rispunsevuli di parechji prughjetti maiò in u paese, cumprese a consegna di 66 tram Citadis X124 à e cità di Rabat (190 tram) è Casablanca (02 tram), 12 Avelia Euroduplex treni per alta. treni. 77 Locomotive Prima chì offrenu suluzioni ottimisate per a cunnessione di treni à grande velocità trà Tangeri è Casablanca è per i servizii di trasportu di merci, di passageri è di trasportu cumminatu.

Alstom hà riesciutu à aumentà a produzzione di cavi per l'applicazioni ferroviarie, è ancu di scatuli di commutazione elettrici muntati nantu à i treni furniti à e so piante in Europa è esportati in u mondu sanu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*