"Fantasy Women's Cycling Tour" tenutu in Mersin

Un "Tranquittu Tour Ciclista Femminile hè statu tenutu in Mersin"
"Fantasy Women's Cycling Tour" tenutu in Mersin

A Municipalità Metropolitana di Mersin passa a "Settimana Europea di a Mobilità" cun piena di attività. L'attività di sensibilizazione è di sensibilizazione sò realizate durante a settimana, in u quali hè destinata à aumentà l'usu di e biciclette è di i chjassi pedonali, è à incuragisce i citadini à viaghjà cù metudi di trasportu alternativu invece di i veiculi di mutore.

In u scopu di a settimana, u "Fancy Women's Cycling Tour" hè statu urganizatu cù i cuntributi di a Municipalità Metropolitana. Andendu in bicicletta longu a spiaggia in i so vestiti culuriti, e donne pedalavanu per una sensibilizazione di trasportu sustinibili è attivu.

Pedali girati per u trasportu pulitu

In u scopu di a settimana, chì hè stata urganizata cù u scopu di aumentà i camini di bicicletta, a custruzzione di parcheghji di bicicletta, u sviluppu di spazii verdi, l'aumentu di rampe per disabili, l'abitudine di viaghjà cù u trasportu publicu è per quessa riduce u tassu di emissioni di carbonu, creendu incentive è sensibilizazione in u trasportu in bicicletta è pedonale, era destinatu à portà u trasportu in bicicletta in prima linea. E donne di Mersin si sò riunite in u Parcu Yenişehir Uğur Mumcu, chì hè u puntu di partenza, cù e so biciclette decorate è vestiti culuriti per u "Fancy Women's Cycling Tour", chì hè urganizatu ogni annu. e so biciclette; Centinaie di ciclisti decorati cù striscioni chì leghjenu "Ricunniscite i ciclisti, sparte a strada", "Se e donne piglianu a strada, u mondu cambia", "U ciclismu hè u dirittu", "Odore di perfume contr'à l'odore di scarico", pedale versu a cità antica. di Soli Pompeiopolis nantu à a strada di 9,4 chilometri.

E donne chì ghjunghjenu à Soli Pompeipolis nantu à e so biciclette sò state salutate da l'Orchestra di a cità di u Dipartimentu di Cultura è Affari Sociali di a Municipalità Metropolitana. I participanti, chì anu fattu una pausa in Soli Pompeipolis, l'ultimu puntu di u percorsu, si sò riposu è guditi u cuncertu in l'atmosfera chì accumpagna a storia.

In u scopu di l'avvenimentu, i stands di e donne pruduttori sò stati ancu aperti in l'Antica Cità di Soli Pompeiopolis in u scopu di u Dipartimentu di i servizii per a donna è a famiglia di a municipalità metropolitana. E donne si sò riunite per l'impurtanza di a settimana è anu ancu exhibitu i so prudutti artighjanali è l'offrenu in vendita.

"Participemu à questu avvenimentu per sensibilizà u ciclismu"

L'insegnante di classe Süheyla Yüksel, chì hà participatu à u Fancy Women's Cycling Tour, hà dettu: "Sò in u Gruppu di Ciclismo Femminile Mersin. Travagliemu cù i nostri amichi nantu à a stessa piattaforma. Participemu à questu avvenimentu per creà a cuscenza di u ciclistu. Oghje, hè celebrata simultaneamente in 42 paesi è in 200 cità in Turchia. A Municipalità Metropolitana di Mersin furnisce un grande sustegnu, li ringraziemu. Tramindui cuntribuiscenu è allarganu e nostre piste ciclabili ", disse.

L'adulescenti viaghjanu in skateboard è roller skates in Skate Park

Un altru puntu d'arrestu in u scopu di l'attività in u stessu ghjornu era u festival di scooter, skating è skateboarding tenutu in u Skate Park in u Parcu Culturale sottu a coordinazione di u Dipartimentu di i Servizii di Ghjuventù è Sport di a Municipalità Metropolitana. I ghjovani prisentanu una festa visuale in u Skate Park, chì hè statu introduttu per a guida sicura in i campi di skateboarding, skating è acrobatics, chì i ghjovani anu mostratu un grande interessu in l'ultimi anni.

L'ex Atleta Naziunale di Mountain Bike Metin Yıldız hà dettu: "Tutti i ghjovani chì vedete quì sò ghjovani chì facenu sport in u Skate Park, chì usemu cum'è squadra. Semu quì per a Settimana Europea di a Mobilità 16-22 Settembre. Vogliu ringrazià u nostru presidente Vahap Seçer per avè riunitu i ghjovani in una tale attività ".

"Avemu bisognu di avvenimenti cum'è questu"

Yusuf Hacıoğlu, unu di i ghjovani chì si sò riuniti in Skate Park, hà dettu: "Hè statu un avvenimentu assai bonu. Avemu bisognu di tali avvenimenti per un bellu pezzu. Tutti si diverte in tali avvenimenti, ci riunitemu quì. A scola hè stressata, l'esami si avvicinanu. Ci riunitemu quì, alleviamu u nostru stress, facemu skateboard, ci migliurà. Grazie mille à Ziu Vahap ".

Mehmet Yılmaz hà dettu: "Sò pattinatu dapoi 12 anni. Semu skaters prufessiunali. Vogliu ringrazià u nostru presidente Vahap per questu avvenimentu. Semu assai felici è felici ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*