U ponte Mut Fatma Türkon da esse cumpletu in 2 mesi

U ponte Mut Fatma Turkon da esse cumpletu in un mesi
U ponte Mut Fatma Türkon da esse cumpletu in 2 mesi

I squadre di u Dipartimentu di Custruzzione, Mantenimentu è Riparazione di a Strada di a Municipalità Metropolitana di Mersin hà iniziatu u travagliu di custruzzione di u Ponte Fatma Türkon, chì furnisce un modu alternativu per i pruduttori per ghjunghje à u Statu di Mut è darà un soffiu d'aria fresca à u trafficu di a cità. U ponte hè previstu per esse cumpletu in 2 mesi per via di u travagliu cuntinuu.

Cù u travagliu di u ponte, chì serà finitu in pocu tempu è serà messu à u serviziu di i citadini felici, i Quartieri Güllük è Yazalanı seranu cunnessi à Cumhuriyet Mahallesi è serà aperta una strada alternativa chì serà attivamente utilizata da l'autobus scolastici. U ponte Fatma Türkon, chì serà una strada alternativa à parechji quartieri, hè statu cuncepitu cù una lunghezza di 28 metri è una larghezza di 15 metri. In u risultatu di l'opere, hè destinatu à furnisce un trasportu còmode è còmode per i citadini. Inoltre, cù a fine di u ponte, sarà furnita a cunnessione à a strada Kırobası, è u trasportu serà furnitu à i paesi di Keleceköy, Çaltı, Bağcağız, Hacıahmetli, Dereköy, Narlı, Pamuklu, Çukurbağ, Çömelek è İbrahimli in quella regione.

Baş: "Questu serà u puntu di cunnessione principale di parechji di i nostri quartieri"

Ferruh Baş, direttore di a succursale di coordinazione di Mut di a municipalità metropolitana di Mersin, chì hà dettu chì cuntinueghjanu u so travagliu 7/24 per risponde à e richieste di i citadini in Mut, hà dettu: "U Ponte Fatma Türkon hè di grande impurtanza per u nostru distrittu. Questu serà u puntu di cunnessione principale di parechji di i nostri quartieri. Facilità ancu u trafficu in u distrittu. In 2021, una strada superficiale hè stata custruita da a Municipalità Metropolitana da a nova strada di l'ospitale à i nostri fabricatori. Quì, i nostri pruduttori si rilassavanu un pocu. Avà, purtendu ancu più luntanu, in a direzzione di Silifke Mut, Hocalı, Haydar, Çortak, Çağlayangedik, Kışlaköy, Kurtsuyu, Hisarköy, Göcekler, Tuğrul, Kemenli, Karadiken, Köselerli, Özköy, Aşağıkıselery, Yezellıköy, Hazellıköy Ceritler, Mucuk. Grazie à stu ponte, purteremu i prudutti pruduciuti da i quartieri di Yukarıköselerli, Irmaklı, Palantepe è Elbeyli cum'è una strada alternativa ".

Duman: "Avemu u scopu di finisce u nostru travagliu in 2 mesi"

Büşra Duman, chì travaglia cum'è Ingegnere Civile in a Direzzione Metropolitana di Mut Branch, hà dettu: "Semu in a seconda fase di u travagliu di custruzzione di u Ponte Fatma Türkon. U nostru travagliu di muru di contenimentu cuntinueghja. U nostru ponte sarà 28 metri di larghezza è 15 metri di larghezza. Cù stu ponte, i distretti Güllük è Yazalanı seranu cunnessi à u distrittu Cumhuriyet. Avemu u scopu di compie u nostru travagliu in 2 mesi è mette à u serviziu di i nostri citadini.

Kestel: "Sarà un bonu serviziu à i nostri pruduttori"

U capu di u quartieru Cumhuriyet di u distrittu di Mut, Ali Kestel, hà dettu: "Avemu dumandatu à u presidente di Vahap per a strada circundante è a strada di l'ospedale per questu locu prima. Fortunatamente, ùn ci anu micca offesu, anu fattu u nostru desideriu. Hà datu una risposta assai bona à u trafficu di Mut è l'allevia. Avemu ancu dumandatu à u nostru presidente per u Ponte Fatma Türkon è hà dettu: "Sò un seguace di quellu locu, mukhtar, a faremu sicuramente". Pensu chì stu ponte serà un bonu serviziu à u trafficu di Mut è à i nostri pruduttori ", disse.

Yaman: "Avemu aspittatu stu ponte per anni"

U capu di quartiere Yazalanı, Ali Yaman, hà dettu: "U ponte Fatma Türkon hè assai preziosu per noi. Facilità u trafficu per noi per piglià i nostri albicocchi è alivi à i grossisti. Nanzu, eramu entrati in u bazar, aspittavamu i lumi, andavamu da e luci à u nostru mercatu grossista. Ma si stu ponte diventa operativu; andemu à u nostru statu grossista senza difficultà. I nostri pruduttori puderanu aduprà sta manera facilmente. Avemu aspittatu stu ponte dapoi anni. Grazie, avemu dettu à u nostru presidente Vahap cum'è capi. Era ancu interessatu, grazie assai ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*