MXGP Turkey hà ricivutu u MXGP Best Promotion Award

MXGP Turkey MXGP hà ricivutu u premiu di u megliu publicità
MXGP Turkey hà ricivutu u MXGP Best Promotion Award

MXGP TURKEY, a finale di u MXGP (Campionato Mondiale di Motocross), induve i più guardati è i migliori motocrossers di u mondu cumpetenu per u podium, si sò tenuti in Afyonkarahisar Motorsports Center, chì hè statu sceltu cum'è a megliu pista è u paddock in u mondu. À i MXGP AWARDS, induve u megliu di MXGP hè statu sceltu, MXGP TURKEY hà ricivutu u premiu "World's Best Promotion" è hà dimustratu a so cuntribuzione à a marca turca.

U presidente di a FIM (Federazione Internaziunale di Motocicletta) Jorge Viegas hè ghjuntu à a corsa in Turchia è hà guardatu e razzii attentamente. Hà enfatizatu u rolu di Turchia in a corsa. L'autorità mundiali di i motociclisti sò ghjunti in Afyonkarahisar è seguitanu e corse MXGP, MX2, MXWomen è MXOPEN europee.

MXGP, unu di l'avvenimenti sportivi più visti in u mondu, dà impurtanza à a prumuzione curretta di i paesi induve a corsa serà fatta. Parechji telespettatori MXGP in u mondu determinanu e tappe MXGP chì volenu guardà l'annu prossimu è i so piani di vacanze cù a presentazione di u paese di 60 secondi prima di a corsa. A prumuzione Bitci MXGP TURKEY hè stata publicata sottu a marca di Turchia è hà attiratu una grande attenzione.

In più di u Campionatu Mundiale di Motocross (MXGP); U Campionatu Mondiale di Motocross Junior (MX2), u Campionatu Mondiale di Motocross Femminile (MXWOMEN) è u Campionatu Europeu di Motocross (EMXOPEN) hè statu ancu tenutu in Bitci MXGP TURCHIA.

U pilotu Honda Tim Gajser hè diventatu u campione di u Campionatu Mundiale di Motocross (MXGP) in 2022. In mancanza di Herlings, chì hà vintu e quattru gare precedenti in Turchia, Tim Gajser hà dichjaratu u so campiunatu una corsa prima. Mentre u Swiss Jeremy Seewer da Yamaha hà annunziatu u so secondu postu, a corsa Bitci MXGP TURKEY hà vistu una grande lotta per u terzu postu di u ranking mundiale. Jorge Prado hà vintu u terzu postu in a feroce cumpetizione trà u spagnolu Jorge Prado da GASGAS, u francese Maxime Renaux da Yamaha è Glenn Coldenhoff da l'Olanda. A classificazione di e marche hè stata realizata cum'è Yamaha, Honda, GASGAS.

In u Campionatu Mondiale di Motocross Junior (MX2), l'intensa lotta di campionatu trà Tom Vialle è Jago Geerts hè stata vinta da u francese Tom Vialle da KTM è diventa u Campione MX2022 2. In a stagione MX2, induve u Belga Jago Geerts da Yamaha hà pigliatu u sicondu postu, u corridore sorridente in a terza corsa era u tedescu Simon Laengenfelder da GASGAS. A classificazione di e marche MX2 hè stata cumpletata cum'è Yamaha, KTM, GASGAS.

In a finale di u MXGP in Afyonkarahisar, induve i migliori motocrossers di u mondu cumpetenu, u Campione Mondiale di Motocross Femminile di a stagione 2022 (MXWomen) hè statu annunziatu. I piloti Yamaha anu pigliatu i primi trè posti. Nancy Van De Ven di l'Olanda hè diventata campione per a prima volta, cù l'olandese Lynn Valk seconda è a tedesca Larissa Papenmeier terza. U ranking di marche era Yamaha, KTM è Kawasaki.

U spagnolu di KTM Jose Butron hè diventatu u Campionu Europeu di Motocross (MXOPEN), mentre chì u Slovacco Tomas Kohut è Simon Jost da KTM sparte u sicondu è u terzu postu. KTM hà pigliatu u capu di a stagione, seguita da Husquvana è Honda.

L'ascesa di i corridori chì participanu à a tappa Turchia di EMXOPEN da Turchia cuntinueghja. Quist'annu, per a prima volta, i nostri dui atleti si sò piazzati 8 è 9. Mustafa Çetin 8th, Batuhan Demiryol 9th, Ömer Uçum 11th, Şakir Şenkalaycı 12th, Eray Esentürk 15th, Mevlüt Kolay 16th, Volkan Özgür 17th, Burak participò à l'EMXOpen TURKEY TURKEY stage 18th, finitu in Turchia 19th, Emir 20th. Ali Selek 21, Murat Başterzi 22 è Tuğrul Dursunkaya XNUMX.

I MXGP AWARDS, induve u megliu di MXGP sò scelti, si sò tenuti dopu chì i campioni sò stati determinati. MXGP TURKEY hà ricivutu u premiu "Mejor prumuzione di u mondu", chì mostra a so cuntribuzione à a marca turca.

Trè premii sò stati dati à u megliu di u mondu in a notte di i so premii. A megliu opportunità media hè stata data à l'Indonesia, a megliu urganizazione à Ernée (Francia). U premiu MXGP Best Promotion hè statu datu à Turchia. U premiu hè statu datu à Afyonkarahisar Governor Assoc. Kübra Güran Yiğitbaşı è u sindaco di Afyonkarahisar Mehmet Zeybek l'anu pigliatu inseme. Cusì, Afyon Motor Sports Track hà aumentatu u so successu vincendu i premii "Best Track" è "Best Paddock", è u premiu "Best Promotion" in Afyonkarahisar è Turchia.

I campioni anu alzatu i so trofei durante a notte. Yamaha hè diventatu u campione di marca in tutte e categurie, mentre chì Honda Racing (Team HRC) in MXGP, Redbull KTM in MX2 è Cares 71 Racing in WMX sò diventati campioni.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*