A Resistenza di Nae Sao Paulo Poison Ship dà un esempiu à u mondu

A Resistenza di Nae Sao Paulo Poison Ship dà un esempiu à u mondu
A Resistenza di Nae Sao Paulo Poison Ship dà un esempiu à u mondu

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerHà datu infurmazioni à i membri di l'Assemblea Parlamentaria di u Cunsigliu di l'Europa nantu à u prucessu Nae Sao Paulo di a nave velenu, chì a so rotta hè stata turnata in u risultatu di a lotta cumuna mentre si dirigeva versu a Turchia per esse smantellata in Aliağa. À a riunione tenuta nantu à Bergama Ferry, u sindaco Soyer hà dettu: "Avemu pruvucatu chì nisun putere ùn pò stà in u modu di u putere di u populu è a demucrazia participativa".

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer Dopu a so lotta unita cù i membri di e camere prufessiunali, l'urganisazioni non governamentali è l'urganisazioni ambientali, u populu di Izmir hà spiegatu u prucessu di impedisce a nave velenu Nae Sao Paulo d'arrivà in Aliağa à i membri di l'Assemblea Parlamentaria di u Cunsigliu di l'Europa ( PACE). In u pannellu in u scopu di a riunione d'informazione tenuta in Bergama Ferry, u secretariu di u Cunsigliu di Coordinazione Provinciale di TMMOB İzmir Aykut Akdemir, u presidente di l'Associazione Bar di İzmir Özkan Yücel, u membru di l'Alta Cunsigliu di a Camera Medica di İzmir Fahri Yüce Ayhan anu participatu cum'è oratori. Selin Sayek Böke, Presidente di l'Assemblea Parlamentaria di u Cunsigliu di l'Europa (PACE) Cummissione per l'Affari Suciali, a Salute è u Sviluppu Sostenibile è u Sicritariu Generale di CHP, hà ancu felicitatu i difensori di a cità per a so lotta.

A nostra resistenza hà datu un esempiu à u mondu

Presidente Tunç Soyer, "Riturnà a nave avvelenata hè un successu impurtante. Sta lotta chì avemu ottinutu inseme hè unica in Turchia. Sta nostra resistenza hà inspiratu u mondu è a Turchia nantu à parechji temi. Prima, i nostri travagliadori vincenu. Grazie à a nostra lotta, avemu prutettu i dritti di i travagliadori di a rotta di navi chì saranu direttamente affettati da u smantellamentu di sta nave è chì a salute serà in periculu. Siconda, a nostra natura hà vintu, hè diventata una resistenza natura esemplare. Avemu impeditu u trasportu intercontinentale di tunnellate di rifiuti periculosi chì entranu in u Mediterraniu. Avemu fattu una lotta storica per difende i diritti di a natura. È infine vince a sulidarità. In stu periodu difficiule, quandu e pressioni di i guverni cintrali si sentianu in ogni aspettu di a vita, avemu dimustratu una sulidarità esemplare chì varieghja da u lucale à l'universale. Cum'è un guvernu lucale, avemu agitu in piena armunia cù a ghjente di Aliağa, Izmir, urganisazioni prufessiunali, sindicati è sucità civile. "Avemu dimustratu chì nimu putere ùn pò stà in u modu di u putere di u populu è a demucrazia participativa", disse.

Akdemir: "A contaminazione di a Turchia hè a contaminazione di l'Europa"

U secretariu di u Cunsigliu di Coordinazione Provinciale di TMMOB Izmir, Aykut Akdemir, hà dettu chì u smantellamentu in Turchia duveria esse à i standard mundiali è hà dettu: "Questa discarica crearà un effettu farfalla. Quandu avemu inquinatu Aliağa, l'Europa ùn ferma micca pulita o altre terri di u mondu ùn ferma micca pulita. Tutti i tipi di rifiuti periculosi chì liberamu in u mare circulanu in tutti l'oceani di u mondu, causendu a contaminazione di u mondu sanu. A nostra lotta in Aliağa ùn hè micca solu di prutezzione di Aliağa. "A contaminazione di Turchia hè a contaminazione di l'Europa, hè a contaminazione di u mondu sanu", disse.

Yücel: "U puntu chì avemu ghjuntu hè una storia di successu"

U presidente di l'Associazione di l'Avucati di Izmir, Özkan Yücel, hà dettu chì i prucessi di tribunale ùn funzionanu micca bè in Turchia è hà dettu: "Forse hè una decisione presa per scoraggià a grande lotta chì hè emersa in Izmir. Avemu amparatu à ùn rinunzià. Avemu vistu a gioia di luttà inseme, simu cuscenti chì pudemu vince se luttemu. Ognunu sà chì tuttu ciò ch'elli volenu cambià da oghje à dumane, tuttu ciò ch'elli pruvate à purtà quella massa di velenu à Izmir cù altri metudi, truveranu u listessu putere è a listessa determinazione. U puntu chì avemu ghjuntu hè una storia di successu. A lotta cuntinueghja. "L'esempiu in Izmir si sparghjerà in tutta a Turchia".

Ayhan: "Questa lotta hè stata bona per tutti noi"

Dichjarà chì i prublemi di amianto dopu à 2010 ponu accade in 2030, Fahri Yüce Ayhan, membru di l'Altu Cunsigliu Medicu di Izmir, hà dettu: "Questu crea un futuru terribile per noi. Avemu avutu una lotta riescita, sta lotta era bona per tutti noi. Eramu felici è cunfidenti. "Avemu guadagnatu forza da esse inseme, ma dubemu s'ellu seremu capace di ottene a pulitica di salute destinata in 2030", disse.

Böke: "L'autorità lucali sò assai impurtanti"

U presidente di l'Assemblea Parlamentaria di u Cunsigliu di l'Europa (PACE) Cummissione per l'Affari Suciali, a Salute è u Sviluppu Sostenibile è u Segretariu Generale CHP, u deputatu di Izmir Selin Sayek Böke hà dettu: "Ci sò 4,5 milioni di persone chì campanu quì. I navi tossichi ùn devenu micca vene à creà ambienti malsani. Ùn deve micca purtà a morte à e persone. Ci hè una ecunumia daretu à questu, ma deve esse sustinibili è sanu. L'autorità lucali anu un postu assai impurtante in questu sensu. Semu quì, duvemu celebrà e forze lucali. Anu assicuratu chì a nave tòxica ùn hè micca ghjunta. Avemu da fà questu per assicurà chì ùn vene micca dumani. "Questa hè una opportunità per noi", disse, aghjustendu chì u so sustegnu cum'è parlamentari continuerà.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*