L'assassiniu sospettatu di Necip Hablemitoğlu Assassinat Levent Göktaş catturatu

L'assassinu suspectu di l'assassiniu di Necip Hablemitoglu Levent Goktas catturatu
L'assassiniu sospettatu di Necip Hablemitoğlu Assassinat Levent Göktaş catturatu

Sicondu a dichjarazione fatta da u Ministeru di l'Interior, u membru di a Facultà di l'Università di Ankara Assoc. Dr. U fugitivu ritiratu Colonel Mustafa Levent Göktaş, unu di i suspettati di l'assassiniu di Necip Hablemitoğlu, hè statu catturatu.

A dichjarazione di u Ministeru di l'Interior hè a siguenti:

"À a dumanda di u Dipartimentu di l'Interpol di a Direzzione Generale di a Sicurezza, un avvisu rossu hè statu emessu annantu à ellu, u membru di a Facultà di l'Università di Ankara Assoc. Dr. U fugitivu culunellu ritiratu Mustafa Levent Göktaş, unu di i suspettati di l'assassiniu di Necip Hablemitoğlu, hè statu catturatu in Svilengrad, Bulgaria.

U Ministeru di a Ghjustizia è u Dipartimentu di l'EGM Interpol anu iniziatu a prucedura per estradi Göktaş in Turchia.

Quale hè Levent Goktas?

Mustafa Levent Göktaş (natu 8 June 1959; Erbaa, Tokat) hè un suldatu turcu è avucatu di discendenza circassa.

Mentre travagliava in e Forze Armate Turche, hà participatu à l'espulsione di Abdullah Öcalan, u capu di l'urganisazione terrorista PKK, da Siria è a so cattura in Kenya è u purtendu in Turchia. Hà servitu cum'è cumandante di regimentu in l'Unità di Ricerca è Salvata di Combattimentu sottu u Cumandante di e Forze Speciali sottu u Staff General. Hè l'unica persona in e Forze Armate Turche à avè 3 medaglie di curaggiu superiore è rinuncia. Dopu a ritirata da u serviziu militare in u 2004, hà cuminciatu à travaglià cum'è avucatu freelance.

Hè statu arrestatu in l'operazione di l'onda 7 di l'inchiesta Ergenekon u 2009 di ghjennaghju di u 10 è hè statu arrestatu uni pochi ghjorni dopu à l'accusazione di "esse un membru di una urganizazione terrorista armata". Hà negatu l'accusazioni.

Hè statu cundannatu à 5 anni è 2013 mesi di prigiò in u casu Ergenekon, chì hè statu decisu da a 13a Corte Penale di Istanbul u 20 d'Agostu di u 9. Hè statu liberatu u 5 di marzu di u 10 dopu a decisione di a Corte Custituzionale chì i Tribunali Specialmente Autorizzati sò stati abuliti, u periodu massimu di detenzione hè stata ridutta à 2014 anni, è u tribunale Ergenekon ùn hà micca scrittu a so decisione motivata. A 16a Camera Penale di a Corte Suprema d'Appelli, chì hà esaminatu a decisione nantu à l'appellu, hà annullatu a decisione di a 21a Alta Corte Penale di Istanbul u 2016 d'aprile di u 13. U 9 ​​di ghjugnu 2022, in l'investigazione di l'assassiniu di Hablemitoğlu, 9 suldati ritirati, cumpresu Levent Göktaş, sò stati arrestati. Ma Göktaş ùn si pudia truvà à u so indirizzu. Un avvisu rossu hè statu emessu da Interpol u 31 d'aostu. Hè statu captu è arrestatu in Svilengrad, Bulgaria, u 2 di settembre di u 2022.

Levent Göktaş parla fluentemente russo, inglese, arabo e kurdo.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*