Nova "Line Verte" da Omsan Logistics à l'Europa

Nova "Line Verte" da Omsan Logistics à l'Europa
Nova "Line Verte" da Omsan Logistics à l'Europa

Omsan Logistics hà apertu a linea di esportazione - importazione trà Turchia è Slovacchia cù a cumpagnia di logistica ben stabilita d'Europa, METRAS. In u scopu di a cooperazione, u primu trenu di merci parte da a Terminal Dunajska Streda in Slovacchia à Istanbul. Halkalı Si trasfirìu à u terminal.

U primu trenu hè partitu nantu à a linea di importazione-esportazione stabilita da Omsan Logistics, una di e cumpagnie di u gruppu OYAK, in partenariatu cù METRANS, una cumpagnia di logistica ben stabilita in Europa, chì face u trasportu intermodale cù diversi modi di trasportu cum'è a strada, mari, aria e ferruvia. In u scopu di u prugettu, chì hà u scopu di aumentà l'esportazioni ferroviarie di Turchia, i cuntenituri sò trasportati in trenu da METRANS Terminal in Dunajska Streda, Slovacchia. Halkalı Si trasfirìu versu a Stazione Ferroviaria.

Tutte l'istituzioni cù flussi cummirciali puderanu prufittà di u prugettu, chì serve à u scopu di aumentà i rivenuti di l'esportazioni di Turchia per via di e ferrovie, cù Omsan Logistics è METRAS. Halkalı À partir de septembre, les vols entre Dunajska et Dunajska Streda seront opérés de manière régulière et réciproque. Grazie à u prugettu, i servizii intermodali seranu furniti à paesi cum'è Czechia, Ungheria, Austria, Pulonia, Germania è Paesi Bassi via Slovacchia cù l'enorme terminal di 280 mila metri quadrati in Dunajska Streda.

Yunus Demirer, Ambasciatore di Turchia in Slovacchia, Cömert Varlık, Direttore Generale di Omsan Logistics, è Peter Kiss, CEO di METRANS Group, anu assistitu à a cerimonia tenuta à Streda Terminal per via di l'iniziu di u primu trenu.

Yunus Demirer: Dui paesi si apriranu e porte l'un à l'altru

Parlendu à a ceremonia, l'ambasciadore di Turchia in Slovacchia Yunus Demirer hà dettu chì i dui paesi sò simili l'un à l'altru in quantu à a so situazione geografica. Demirer hà nutatu chì a Turchia puderia esse una porta di l'Asia Centrale, l'Asia è u Mediu Oriente per a Slovacchia, un paese d'Europa Centrale, è chì a Slovacchia puderia mediate l'apertura di Turchia à l'Europa Centrale, Orientale è di u Nordu. Demirer hà dettu ch'ellu aspetta à a realizazione di novi prughjetti simili in un futuru vicinu è hà desideratu successu à e duie cumpagnie.

Ricchezza Generosa: Cuntribuiscemu à parechji paesi

In u so discorsu à a ceremonia, u Direttore Generale di Omsan Logistics Cömert Varlık hà dichjaratu ch'elli sò onorati per a cooperazione cù METRANS, una di e cumpagnie di logistica radicate in Europa, in linea cù a visione di u Direttore Generale OYAK, u Signore Süleyman Savaş Erdem. Sottulineendu chì aghjunghjenu assai à u so paese cù a cullaburazione fatta in questu periodu quandu l'ecunumie sò sottumessi à una grande trasfurmazioni, Varlık; "Questa operazione cuntribuisce à l'ecunumia di i paesi è di i paesi di a regione", disse.

Peter Kiss: U nostru scopu hè di furnisce u serviziu megliu è cumpletu à i nostri clienti.

Petru Kiss, Direttore Generale di METRANS, hà ancu espresu chì sò assai felici di inizià un prughjettu cusì esemplare in a so strada cù Omsan Logistics. Sottulineendu chì u so scopu cù u prugettu hè di assicurà chì e duie cumpagnie furnisce u serviziu megliu è cumpletu à i so clienti unendu e forze, Kiss hà nutatu chì implementanu altri prughjetti in u futuru.

Prughjettu di mostra per u "trasportu verde"

Omsan Logistics, chì hà fattu una differenza in u campu di u trasportu ferroviariu, chì hè statu recentemente qualificatu cum'è "trasportu verde", aumenta u pesu di u trasportu ferroviariu in a so cartera di servizii ghjornu per ghjornu.

Omsan Logistics, chì vede a ferrovia, chì hè u focu di u cuncettu Green Transport, cum'è una zona di crescita strategica, furnisce servizii in questu campu cù a so flotta di 15 locomotive è più di 500 vagoni.

L'emissioni di carbone chì ponu equilibrà più di 2 milioni d'arburi sò state impedite

Grazie à a linea aperta trà Istanbul è Slovacchia, Omsan Logistics hà u scopu di prevene l'emissioni di carbone chì ponu esse compensate da più di 450 mila arburi à a fine di l'annu prossimu.

Sicondu i calculi fatti attraversu l'applicazione "Calculu di l'impronta di carbone digitale", l'usu di e linee ferroviarie in l'operazioni realizate da Omsan Logistics in 2021 hà furnitu un risparmiu equivalente à l'emissioni di carbonu chì 2 milioni 220 mila 154 arburi ponu equilibrà. À questu puntu, i prughjetti chì cuntribuiscenu à a riduzzione di emissioni realizate da e cumpagnie di logistica, in particulare cù l'accordu verde di l'UE, anu acquistatu una grande impurtanza.

Omsan Logistics, chì hè u capu trà e cumpagnie private impegnate in u trasportu ferroviariu pigliendu una parte di più di u 10 per centu in u trasportu tutale realizatu per ferrovia in Turchia l'annu passatu, hà aumentatu u voluminu di l'operazioni realizate sia cù l'autònuma sia in u trasportu. navi charter in via marittima, un altru modu di trasportu favuritu di l'ambiente, circa 8 volte.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*