Fondazione di Nurdagi Gaziantep Road Laid

A Fundazione di a Strada Nurdagi Gaziantep hè stata posta
Fondazione di Nurdagi Gaziantep Road Laid

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà dichjaratu ch'elli aghjurnà a strada Nurdağı-Gaziantep à u standard di a strada divisa è hà dettu chì riduceranu u tempu di viaghju da 60 minuti à 30 minuti. Enfatizendu chì un totale di 115 milioni di TL seranu salvati annu cù u prugettu, Karaismailoğlu hà dettu chì anu da ancu una cuntribuzione significativa à a crescita di l'ecunumia in a regione.

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà assistitu à a cerimonia di inaugurazione di a Strada Nurdağı-Musabeyli Junction-Gaziantep. Sottulineendu chì unu di l'indicatori più impurtanti di una civiltà sviluppata è un paese forte hè a so reta di trasportu è infrastruttura, Karaismailoğlu hà dettu chì u trasportu stradale hè trà i modi di trasportu indispensabile di i paesi.

Karaismailoğlu hà dettu: "Cù u so rolu chjave in l'attività di trasportu internaziunale è domesticu, hà una funzione vitale cum'è u capillaru di u sistema logisticu" è hà cuntinuatu u so discorsu cusì:

"U Ministeru di i Trasporti è di l'Infrastrutture, chì furnisce un serviziu di alta qualità, senza interruzzione, cunfortu è sicuru à u più altu livellu, hè adornatu di valori innovatori, è hè u pioniere di muvimenti uguali, equilibrati è sustinibili di sviluppu, hà implementatu investimenti chì permettenu un effettu efficace. trasportu stradale per tutti i nostri citadini. Cù a forza chì derivemu da a nostra nazione, chì ùn hà mai persu u so favore cun noi, l'avanzata di Turchia in l'ultimi 20 anni hè visibilmente incarnata in ogni campu. Cum'è sempre, travagliemu cum'è furmicule per lascià un futuru megliu, una Turchia più forte è più grande à a nostra ghjuventù cù l'amore di Turchia ".

TURCHIA; L'AMU TURNU IN UN CORRIDOR INTERNAZIUNALE IN OGNI MODALITÀ DI TRASPORTU

Karaismailoğlu hà dichjaratu chì anu investitu più di 20 trilione 100 miliardi di lire in l'infrastruttura di trasportu è di cumunicazione di Turchia dapoi u 2003, mentre chì a necessità di 1 anni d'investimentu hè stata soddisfatta in 670 anni durante u guvernu di u Partitu AK. Hà nutatu chì l'anu trasfurmatu in un corridor internaziunale in ogni modu di trasportu. Karaismailoğlu hà dettu: "Avemu finitu cù successu grandi prughjetti di l'autostrada cum'è u Tunnel Eurasia, l'Autostrada Ankara-Niğde, u Ponte Yavuz Sultan Selim è l'Autostrada di Marmara Nordu, u Ponte Osmangazi è l'Autostrada Istanbul-İzmir, u Ponte Çanakkale 1915 è l'Autostrada Malkara-Çanakkale è li mette in un locu. serviziu di a nostra nazione. Avemu aumentatu a nostra lunghezza di strada divisa da 6 mila chilometri à più di 28 mila 700 chilometri. Facendu a velocità di u trasportu nantu à e nostre strade sicuru è còmode, avemu eliminatu tutti l'ostaculi à u trafficu è a mobilità. Avemu attraversatu muntagne impenetrabili cù tunnelli, valli cù ponti. Avemu aumentatu a lunghezza di u tunnel nantu à e nostre autostrade più di 13 volte à 664 chilometri. Avemu fattu u trasportu nantu à e nostre strade veloci, sicuru è còmode. Ancu s'è u numeru di veiculi, chì era circa 20 milioni 8 anni fà, hè aumentatu à 26 milioni oghje, avemu riduciutu i tassi di accidenti di trafficu è a perdita di vita da 82 per centu cù a reta stradale divisa chì avemu oghje. Avemu aumentatu a qualità di u trasportu cù e nostre strade còmode è sicure.

A TURCHIA hè ORA LASCIATA DA U PERIODU INDUSTI L'INVESTIMENTI SONT FATTI CU A VELOCITÀ DI A CAR.

Enfatizendu chì anu stabilitu i so obiettivi di l'autostrada finu à u 2053 dicendu "ùn fermate micca, continuate", u Ministru di i Trasporti Karaismailoğlu hà dettu: "In i prossimi 30 anni; Avemu u scopu di aumentà a nostra lunghezza di strada divisa à più di 38 mila chilometri è di aumentà a lunghezza di l'autostrada à 8 mila 300 chilometri. Cum'è u nostru Ministeriu, facemu un grande sforzu per purtà Turchia inseme cù innovazioni chì sò oltre l'età. Cù a cunfidenza di cumpiendu ciò chì avemu prumessu per 20 anni, cuntinuemu u nostru travagliu è investimenti chì l'altri ùn ponu mancu sognu. Turchia hà lasciatu daretu à u periodu quandu l'investimenti sò stati fatti à a velocità di un oxcart. U nostru paese hè diventatu unu di i principali playmakers micca solu in a so regione, ma ancu in u pianu glubale, cù l'investimenti chì hà fattu, cresce in ogni campu, rializendu prughjetti chì sò più impurtanti di l'altru. Cù i prughjetti chì facemu, sustenemu l'impieghi, u cummerciu è l'ecunumia, quasi ùn ci mettemu micca in u nostru cuntainer ".

Esprimendu chì sò fieri di cuntinuà à serve a patria è a nazione nantu à a strada prospera aperta da u presidente Recep Tayyip Erdoğan dicendu "A Strada hè Civilizazione", Karaismailoğlu hà dettu chì anu resu accessibile ogni angulu di Turchia cù millaie di chilometri di strade, ponti è viadutti fatti cù a carta stradale chì anu determinatu ogni annu.

AMU INVESTISSI OVER 20.3 MILIARDI LIRA IN L'INFRASTRUTTURA DI TRANSPORT E COMMUNICAZIONE DI GAZIANTEP

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Karaismailoğlu hà enfatizatu chì Antep, chì hè statu coronatu cù u titulu di "Gazi" da l'Assemblea Suprema cù a so gloriosa lotta contru l'inimicu in a Guerra di l'Indipendenza, hè una di e cità più eccezziunali in Turchia, è hà dettu: "Ùn ci hè dubbitu chì Gaziantep hè u pumu di l'ochju oghje. Gaziantep, chì hè trà e nostre cità principali in quantu à u voluminu di l'esportazione, hè diventatu unu di i attori più veloci in a liga di patenti grazia à i prughjetti di branding è R&D chì hà implementatu in l'ultimi 20 anni, soprattuttu firmendu prughjetti assai impurtanti in u campu. d'innuvazione. Hè u nostru duvere di purtà Gaziantep, chì hè di tantu impurtanza per l'ecunumia di u nostru paese, ancu più luntanu cù a so infrastruttura di trasportu è di cumunicazione. À questu puntu, avemu investitu più di 20 miliardi 20 milioni di lire in l'infrastruttura di trasportu è cumunicazione di Gaziantep in l'ultimi 305 anni. In u 2003, ci era 116 chilometri di strade divise, l'avemu aumentatu à 433 chilometri. Oghje, cù un costu di prughjettu di circa 4 miliardi di lire, ci sò prughjetti 14 cum'è Gaziantep-Nizip-Birecik Road, Nizip-Karkamış Road, Islahiye-Hassa-Kırıkhan Road, Kahramanmaraş-Narlı-Gaziantep Road, Osmaniye-Nurdağı Road, Kahramanı. - Strada Nurdağı, Strada Gaziantep-Kilis. Cuntinuemu à travaglià nantu à una strada è un prughjettu di strada separata ", disse.

SALVEREMU UN TOTALE DI 115 MILIONI TL ANNU

Indittendu chì l'attuale strada Nurdağı-Gaziantep hè una di l'arterie principali per u trafficu di veiculi pesanti per ghjunghje à i porti di Mersin è Iskenderun, Karaismailoğlu hà dettu chì per quessa, a strada hè stata cuncepita cum'è una strada di 54 chilometri, 2 × 2, bituminosa. mischju caldu rivestitu divisu strada standard è cuminciaru u travagliu di custruzzione. Indittendu chì l'Autostrada Statale Nurdağı-Gaziantep serà cumpletata è messa in serviziu, serà stabilita una opportunità d'accessu assai più sicura, più còmode è più veloce, Karaismailoğlu hà dettu: "Massimizzaremu a sicurezza di u trafficu. Facilitaremu a densità di u trafficu assicurendu una distribuzione più equilibrata di u trasportu trà l'autostrada è a strada statale, chì furnisce servizii di trasportu in a regione. Riduceremu a strada, chì attualmente dura sin'à 60 minuti, à 30 minuti. Grazie à a manera di fà, salveremu 68 milioni di TL da u tempu è 47 milioni di TL da u carburante, per un totale di 115 milioni di TL annu. Riduceremu ancu l'emissioni di carbonu di 9 mila 586 tunnellate. Ogni strada nova custruita, cum'è i fiumi, aghjusta a vita à l'impieghi, a produzzione, u cummerciu, a cultura è l'arti di i lochi ch'elli passanu. Trasportu sicuru, veloce è faciule; Hè u cumpunente più impurtante di u cummerciu, a produzzione è l'esportazione. Perchè esse à u mumentu bellu, in u locu ghjustu, cù a quantità ghjustu hè a regula d'oru di u cummerciu. À questu puntu, faremu una cuntribuzione significativa à a crescita di l'ecunumia in a regione aumentendu a capacità di Gaziantep per ghjunghje à i mercati domestici è stranieri cù a nostra nova strada, chì avemu pensatu cum'è una strada divisa ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*