Un novu prugramma di furmazione di integrazione serà applicatu à i studienti

Un Novu Prugramma di Educazione à l'Integrazione serà applicatu à i Studienti
Un novu prugramma di furmazione di integrazione serà applicatu à i studienti

In u scopu di a furmazione di l'adattazione di a scola chì deve esse tenuta da u Ministeru di l'Educazione Naziunale quist'annu, un novu prugramma di educazione à l'integrazione serà appiicatu à i studienti di a scola primaria, di a scola primaria è di a quinta di a scola secundaria.

A causa di l'iniziu di l'annu accademicu 2022-2023, u Ministeru di l'Educazione Naziunale hà preparatu un novu prugramma di furmazione di guida è adattazione per esse implementatu per i studienti chì principianu a scola prescolare, primaria è secundaria quist'annu. U prugramma, chì serà implementatu per i studienti chì principianu a prima scola primaria cù l'educazione prescolare u 5 di settembre, finisce u 9 di settembre. U prugramma chì deve esse implementatu per i studienti di quinta classa di e scole secondarie è imam hatip hà da principià u 12 di settembre è cuntinuà finu à u 16 di settembre.

Hè destinatu à rinfurzà a cuuperazione di i zitelli, di e famiglie è di i prufessori

In questa nova applicazione, chì serà implementata da u Ministeru di l'Educazione Naziunale, hè destinata à rinfurzà a cooperazione trà i zitelli, e famiglie è i prufessori, è à compie i prucessi di adattazione di i zitelli à a scola in una manera faciule è senza prublemi. In stu cuntestu, scontri d’infurmazione in faccia à a famiglia si feranu da tutti i prufessori di a prima scola è di a prima scola, u 5 di settembre, quandu principia a furmazione di integrazione. Sicondu u calendariu di implementazione di l'avvenimenti da urganizà, a presentazione "U mo figliolu hè à a scola" serà fatta solu per e famiglie u primu ghjornu. A gestione di a scola, i prufessori di aula è i cunsiglieri di guida seranu prisenti à sta presentazione. U sicondu ghjornu, cù a participazione di a direzzione di a scola è di i prufessori di l'aula, e famiglie cù i so figlioli seranu intrudutte in l'ambiente internu è esternu di a scola in gruppi. U terzu, quartu è quintu ghjornu, i zitelli participà à l'attività di a settimana di integrazione cù i so prufessori di aula.

Cuscenza significativa serà creata cù a participazione di i genitori

In i prugrammi chì i genitori assisteranu ancu, i prufessori sparteranu infurmazioni nantu à l'ambiente di a scola, attività educative, attività è rializazioni. I genitori venenu à a scola in gruppi cù i so figlioli in diversi periodi di tempu è uttene infurmazioni da i prufessori nantu à l'internu è l'esterno di a scola, cum'è e classi, u serviziu di guida, a biblioteca, l'ortu di a scola, l'entrata-uscita è e regule di aula. U zitellu, invece, avarà l’uppurtunità di socialisà cù tutti i so cumpagni di classi per esse implicati in u prucessu à tuttu u livellu di a classe in l’ultimi dui ghjorni di furmazione di integrazione.

Cunsiglii à e famiglie da MEB

Per d 'altra banda, u Ministeru di l'Educazione Naziunale hè ancu in l'ambiente digitale (tegmmaterial.eba.gov.tr/, https://www.eba.gov.tr/ è mathematics.eba.gov.tr/ indirizzi internet) preparatu "guide di adattazione di a scola" per e famiglie, in quale i dettagli di u prucessu di adattazione di a scola sò spartuti. Alcune di i cunsiglii è l'infurmazioni per e famiglie in e guide sò i seguenti:

  • L'educazione prescolare hè un prucessu d'educazione programatu è sistematicu chì hà per scopu di permette à i zitelli di revelà è di sviluppà u so potenziale à u più altu livellu per esse supportatu in i duminii di u muvimentu, cognitivu, suciale è emutivu, lingua è cura di sè stessu. Ùn privà u vostru zitellu di stu prucessu.
  • Quandu si parla di a scola, deve esse enfatizatu chì "A scola hè un locu speciale pensatu per i zitelli, induve l'attività sò tenute per i zitelli per piacè, i ghjoculi sò ghjucati è a scola hè un locu piacevule per fà novi amichi".
  • Se u zitellu hà qualchì prublema di adattazione, u zitellu ùn deve micca paragunà cù l'altri zitelli in a classa, è dichjarazioni chì dannu l'autore di u zitellu (Per esempiu, "Se pienghje, ti chjamanu un picciottu cattivu, ùn ti purteranu micca. a scola. " "U vi purteranu à a classe induve vanu i zitelli.") deve esse evitata.
  • I zitelli amparanu sperimentendu, amparanu à adattà à i so pari, amparanu à ottene risultati sbagliendu, risolve i prublemi dumandendu è ricunnosce i metudi di apprendimentu individuale. "Sì annoiatu o paura à a scola?" Ùn fate micca dumande aduprendu dichjarazioni negative cum'è:
  • Siate pazienti.
  • Venite è vai à a scola cù u vostru zitellu.
  • Accetta u vostru zitellu cum'è sò.
  • Ùn fate micca u vostru zitellu sente a vostra ansietà.
  • Lode u so bonu cumpurtamentu, apprezzà.
  • Fate chì si senti impurtante è preziosu, esprimi u vostru amore per ellu.
  • Ùn fate micca u prucessu di addiu à a scola troppu longu o troppu cortu.
  • Ùn scantate micca u zitellu cù u maestru è a scola.
  • Hè impurtante chì i zitelli sò purtati à a scola à tempu è pigliati à tempu. U livellu di l'ansietà pò aumentà in i zitelli chì sò purtati à a scola in tempi diffirenti di l'altri zitelli è pigliati in tempi diffirenti.
  • Hè previstu chì u zitellu hà da sperimentà difficultà d'adattazione in i primi ghjorni di l'istituzione d'educazione prescolare. Mentre chì certi zitelli anu prublemi di adattazione quandu principianu a scola, alcuni ponu accumincià bè è reagisce dopu un certu periodu di tempu, mentre chì altri si adattanu à a scola assai facilmente. tuttu questu hè naturali

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*