U 3rd Kindness Train à u Pakistan hè statu mandatu da a Stazione di Ankara

U Trenu di a Gentilezza Pakistana hè ghjuntu da a Stazione di Ankara
U 3rd Kindness Train à u Pakistan hè statu mandatu da a Stazione di Ankara

U "3. U "Trenu di a Bontà" hè statu mandatu da Ankara à u Pakistan, induve u disastru di inundazioni hè accadutu.

Guarirà e ferite di u populu di u Pakistan "3. Una cerimonia hè stata tenuta in a storica stazione di treni di Ankara per u "Trenu di a Bontà".

A cerimonia hè stata assistita da u Diputatu General Manager di TCDD Taşımacılık AŞ Çetin Altun, u Vicepresidente di l'AFAD Önder Bozkurt, l'Ambasciadore Pakistanu di Ankara Muhammed Sirus Seccad Gazi, rapprisentanti di l'urganisazioni non governamentali, è amministratori è impiegati di e ferrovie.

"Un totale di 1373 tunnellate di materiali d'aiutu seranu consegnati in Pakistan cù trè treni di bontà"

Çetin Altun, Vice Direttore Generale di TCDD Taşımacılık AŞ, hà dichjaratu chì anu mandatu 29 tunnellate di materiali d'aiutu d'urgenza in 500 vagoni cù u primu trenu di gentilezza è 28 tunnellate in 452 vitture cù u secondu trenu di gentilezza in Pakistan, chì hè statu vittima di l'inundazione.

Altun hà cuntinuatu e so parolle cusì: "Oghje, dicemu addiu à u nostru 33u Trenu di a Bontà, chì porta 25 tunnellate di materiali di succorsu d'emergenza in 421 vagoni chì i nostri più di 3 milioni di fratelli pakistani avianu bisognu à causa di u disastru di l'inundazione. U nostru Pakistan Kindness Train ghjunghjerà à a Stazione Zahedan di l'Iran da a Turchia in 8 ghjorni, è i materiali d'aiutu saranu consegnati à quelli chì anu bisognu in Pakistan cù u trasferimentu da esse fattu quì. Vogliu sottolineare una volta di più chì noi, cum'è ferrovieri, simu assai fieri di fà parte di stu muvimentu di bontà ".

"Avemu mandatu 15 aerei in a regione cù questi treni d'aiutu"

U vicepresidentu di l'AFAD Bozkurt hà ricurdatu chì anu mandatu una quantità significativa di aiuti umanitarii in Pakistan cù i primi dui treni.

Ricordendu chì u populu di u Pakistan hà fattu cuntributi assai impurtanti durante a Lotta Naziunale, Bozkurt hà dettu chì a nazione turca ùn hà micca scurdatu di e boni atti fatti per elli.

Dichjarà chì ci hè stata una grande distruzzione in l'inundazione chì hè accaduta in Pakistan è chì milioni di persone sò state affettate da l'inundazione, Bozkurt hà dettu: "Spergu chì questi aiuti, consegnati cù a postura patriottica è leale di a nazione turca, ghjunghjeranu à a regione. Inseme à questi treni d'aiutu, avemu mandatu 15 aerei in a regione ". disse.

L'ambasciadore di u Pakistan in Ankara Muhammed Sirus Seccad Gazi hà ringraziatu u statu turcu è u populu per a so assistenza.

"3. U Trenu di a Bontà" hè statu dopu mandatu in Pakistan cù preghiere.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*