Cità ​​antica di Patara

Cità ​​antica di Patara
Cità ​​antica di Patara

A cità antica di Patara hè situata trà Fethiye è Kalkan, à l'estremità sud-ovest di a valle di Xanthos, in l'oghje Ovageleş Village, è hè una di e cità più impurtanti è antiche di Lycia.

U famosu pensatore Montesquieu, in u so libru U Spìritu di e Leghji, hà dimustratu a forma di guvernu di a Liga Lycian cum'è "l'esempiu più perfettu di una repubblica". U magnificu palazzu di u parlamentu di a capitale, Patara, hà permessu l'implementazione di sta prima forma di guvernu "a più perfetta" cunnisciuta in a storia.

Patara hè una di e destinazioni interessanti di Antalya cù a so cità antica è 18 km di magnifica spiaggia. Hè situatu in u Gelemis Village d'oghje, trà Fethiye è Kalkan, à circa 42 km da u distrittu Kaş d'Antalya. Patara, cunnisciutu ancu Lycia in i tempi antichi, hè una cità portu licia situata in u suduvestu di a penisula di Teke, à punente di Antalya, è à l'est di u fiumu Xanthos (Eşen Stream). Affascinante i visitori cù a so bellezza naturale, Patara si distingue ancu cù i so valori archeologichi. A cità antica, chì attira l'attenzione cù a so architettura attraente, hè spargugliata nantu à una larga zona in u latu est di u portu. Hè cunnisciutu chì u famosu storicu Erodotu hà citatu prima Patara, chì hè famosa cum'è u locu di nascita di u diu Apollu. In e ricerche, u nome di a cità hè citatu cum'è Patar in i testi hittiti di u 13u seculu aC. Hà cuntinuatu à esse una cità impurtante in tutta a storia, postu chì hè l'unicu locu per navigà in a valle di Xanthos.

À l'entrata di a cità, ci sò monumenti di tomba di u periodu rumanu di tipu Lycian. L'arcu triunfale vi accoglie cù a so architettura impressiunanti custituita da trè ochji. L'evidenza di u Bagnu Hurmalık è a Chjesa Portuale di trè navate vale a pena vede. A Guida di Strada si distingue trà l'opere impressiunanti di Patara. L'archeologi dicenu chì questu hè u segnu stradale più anticu è cumpletu di l'autostrade di u mondu è mostra a distanza trà e cità Lycian. Hè capitu da e iscrizioni chì u teatru appoggiatu à Kurşunlu Tepe à a punta meridionale di a cità hè stata ricustruita in 147 AD dopu à u terrimotu. Kurşunlu Tepe, nantu à quale u teatru s'appoghja, hè u più bellu angulu da quale si pò vede a vista generale di a cità. U Bath Vespasian, chì a data di custruzzione hè dichjarata cum'è 69-79 AD, riflette e caratteristiche di u periodu. Quandu seguite u percorsu accantu à u bagnu storicu, a strada principale pavimentata di marmura di Patara attira l'attenzione. U granariu (granarium) daretu à u palude in u norduvestu di a muntagna hè una di e strutture monumentali di Patara chì hè sopravvissuta, è hè stata custruita da l'imperatore Adrianu è a so moglia Sabina in u II seculu dC. À u nordu di u teatru si trova l'Edifiziu di u Parlamentu, induve Patara, a capitale di a Liga Licia, ospitò riunioni. U Castellu Bizantinu, chì hè trà e strutture impurtanti di u periodu, mostra a so maestà cù i so mura larghe situate oltre a strada. U Tempiu Corintu à l'est di u castellu è a Chjesa Bizantinu à punente sò altri posti chì pudete vede in u vostru viaghju in a cità antica. L'acqua di a cità hè stata purtata da a roccia nantu à a pendenza di Kızıltepe, vicinu à u paese di Islamlar, à circa 2 chilometri à nord-est. Trà a surgente è a cità, à nordu di u molo Fırnaz; A seccione chjamata "Delik Kemer" in u vicinatu hè a parte più monumentale di i corsi d'acqua. U magnificu Teatru Patara, chì era oculatu da a sabbia per anni, hè stata pulita da a sabbia per via di studii archeologichi è scontru cù i visitori. Cù una capacità di circa 20 persone, aC. Hè statu custruitu in u 10.000u seculu.

Patara, chì hè una di e cità più impurtanti di micca solu Lycia, ma ancu di l'Anatolia in a storia di tricentu anni di l'Imperu Rumanu, cuntinuò a so esistenza urbana senza interruzzione durante a transizione à u Periudu Rumanu Orientale (Periodu Bizantinu). Hà resistitu à i ravages di u tempu è hè admiratu da tutti quelli chì u visitanu. D’altronde, Patara, cunnisciuta in u mondu Babbu Natale, hè chjamata « a cità di Patere, induve hè natu San Nicolau ». Patara è l'unione licia cuntinueghjanu à esse una fonte d'ispirazione è di mutivazione per e persone è i stati in quantu à cumu un futuru megliu pò esse oghje, cù a so stretta relazione cù a natura, u so populu arricchitu da a cultura è u cummerciu, è a so struttura demucratica è ideali.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*