A reclamazione di a crociera di Izmir cresce

Rivendicazione di a crociera di Izmir
A reclamazione di a crociera di Izmir cresce

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerA fiera Seatrade Cruise Med 2022, chì hà riunitu l'attori di a crociera in Malaga, in Spagna, hà rinfurzatu a rivendicazione turistica di Izmir.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyercuntinueghja i so sforzi per migliurà u turismu İzmir. U presidente, chì hà purtatu i navi di cruciera torna in cità dopu un hiatus di 6 anni. Tunç Soyer, riturnatu da a fiera Seatrade Cruise Med 14, chì hà riunitu i principali attori di u turismu di crociera di u Mediterraniu è di i mari vicini in Spagna, u 15-2022 di settembre cù assai successi.

İzmir Governorship, İzmir Metropolitan Municipality, İzmir Chamber of Commerce, İzmir Chamber of Shipping è İzmir Fuar A.Ş. A delegazione formata in cuuperazione cù (İZFAŞ) hà fattu cuntatti di altu livellu à a fiera. In riunioni cù l'urganisazioni di l'industria cum'è "Clia", a più grande associazione cummerciale di l'industria di cruciera di u mondu, di quale sò membri i più prestigiosi cumpagnii di cruciera, è "Medcruise", chì opera in 22 paesi è 145 porti di cruciera in trè cuntinenti diffirenti, hè stata hà decisu di accoglie i grandi avvenimenti urganizati da l'urganisazione. A prucedura per l'appartenenza à Medcruise di Izmir hè ancu iniziata.

A delegazione andarà in cinque cità da Izmir

In u scopu di a fiera, a delegazione Izmir hà avutu cuntatti di altu livellu, in particulare Pierfrancesco Vago, presidente di l'Associazione Internaziunale di Cruise Lines (CLIA) è presidente di MSC Crociere, Gianni Onorato, CEO di MSC Crociere, è Chris Theophilides, CEO di Celeste. Scontri sò stati cun 14 cumpagnie è rapprisentanti di 4 istituzioni diverse. In u risultatu, un cunsensu hè statu ghjuntu per realizà i travaglii necessarii per chì più navi di cruciera venenu in İzmir, da una banda, è in e cumpagnie di crociera, da l'altra banda. Inoltre, e delegazioni di Izmir sò previste per andà in Monaco, Ginevra, Genuva, South Hampton è Amburgo, induve a sede di e cumpagnie di crociera sò cuncentrate, per monitorà sti prucessi. Hè ancu destinatu à urganizà viaghji chì prumove İzmir à e cumpagnie di crociera è u settore.

Quale era in a delegazione Izmir?

U presidente in a delegazione di Izmir Tunç Soyer è i membri di u Cunsigliu di a Municipalità Metropolitana di İzmir Nazan Dönmez è Erol Çomak, Ahmet Oğuz Özkardeş, membru di u Cunsigliu di a Camera di Cummerciu di İzmir, IMEAK Chamber of Shipping İzmir Branch Chairman Yusuf Öztürk, İzmir Chamber of Commerce Advisor Mine Güneş Kaya, Sindaco Metropolitanu di Eurİü, Consigliere di a Municipalità Metropolitana. , İZFAŞ Coordinatore di Fiere Batuhan Alpaydın, İzmir Chamber of Commerce Direzzione Internaziunale di Avvenimenti è Turismu, Avvenimenti Locali, Ufficiale di Pianificazione Fiera è Operazioni Ekin Sıla Özsümer.

2023 navi ghjunghjeranu in u 31

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerIn u risultatu di l'intensi sforzi di , un totale di 16 navi da crociera è più di 21 mila passageri sò ghjunti à Izmir questu annu. U ghjovi 15 settembre, a cumpagnia MSC hà ancoratu in u portu d'Alsancak dopu una longa pausa. Finu à a fine di l'annu, e rotte di 15 navi più passanu per İzmir. Inoltre, ci sò 2023 viaghji chì sò sicuru d'arrivà à u Portu d'Alsancak per u 31.

In u risultatu di i travaglii realizati cumuna da a Municipalità Metropolitana di Izmir cù l'attori turistici in a cità, u Portu di Izmir hà ancu acquistatu una nova apparenza. L'Uffiziu d'Infurmazioni Turistiche in u portu hè statu rinnuvatu è sò stati creati percorsi di caminata speciali. U staffu espertu di l'Uffiziu di u Turismu furnisce l'infurmazioni cù carte quandu i navi attraccanu. U serviziu Wifi gratuitu hè furnitu in u portu per l'usu di l'ospiti. Inoltre, cù e squadre di a Pulizia Turistica, l'opportunità di viaghju sicura di i turisti in a cità hè stata aumentata.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*