Shoexpo hà apertu e so porte in İzmir per a 49a volta

Shoexpo Acti Doors per a terza volta in Izmir
Shoexpo hà apertu e so porte in İzmir per a 49a volta

Una di e fiere impurtanti di l'industria di i scarpi, a 49th Shoexpo - Izmir Shoes and Bags Fair, Izmir Metropolitan Municipality Mayor. Tunç SoyerHè stata aperta cù una cerimonia chì hà assistitu Cumpratori di 23 paesi sò ghjunti à a Fiera di Calzature è Bag.

Shoexpo-İzmir Shoe and Bag Fair, u puntu di scontru di l'industria di scarpi è borse, hà apertu e so porte per a 49a volta. Izmir Municipalità Metropolitana Sindaco di a fiera, chì durà finu à u 3 di settembre Tunç Soyer è u direttore generale di İZFAŞ Canan Karaosmanoğlu Buyer, u sindaco di Gaziemir Halil Arda, u presidente di u coordinatore di l'Unione di l'Esportatori di l'Egeu Jak Eskinazi, l'Associazione di l'industriali di calzature di l'Egeu Erdal Durmaz, i rapprisentanti è i pruduttori di u settore di i scarpi è di i sacchetti anu assistitu à a cerimonia di apertura.

"I fieri rinviviscenu a dinamica ecunomica di a cità"

Esprimendu chì anu aumentatu u numeru di fiere chì organizanu da 14 à 31, u sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir Tunç Soyer"Mentre eru ghjuntu quì, u tardu Ahmet Piriştina mi passava in mente. Dicia chì "İzmir deve esse una cità di fieri è cungressi". Sta visione, ch’è no spartemu dinù, ci hà purtatu à u puntu di urganizà 31 fiere spicializate da oghje. Avemu fattu passi per riunisce 2 settori inseme cù fiere internaziunali in 34 anni. A municipalità metropolitana di Izmir, di sicuru, faci assai travagliu per mezu di cumpagnie, ma simu un cumuni. Facemu questu per voi. Facemu per 34 settori, per l'industria di i scarpi. Sapemu chì e fiere rivitalizzanu a dinamica ecunomica di a cità, aumentanu a prusperità prodotta da a cità è assicuranu a so distribuzione ghjusta. Vincenu ancu i tassisti, l'albergatori, i risturatori, i cummercianti, i rapprisentanti di u settore è l'esportatori. Ma questu ùn succede micca solu cù i sforzi di u Metropolitanu. Sì u settore ùn si cura micca, se l'esportatore ùn si cura micca, se a camera ùn hà micca, u nostru sforzu ferma cum'è una iniziativa bè intenzioni.

"Avemu propiu"

Dichjarà chì l'urganisazione fiera hè unu di i settori in più rapida crescita in u mondu, u presidente Tunç Soyer, "L'urganizazione fiera specializata hè a più grande locomotiva davanti à a crescita di i settori in elli stessi. Izmir hè una cità cù una storia assai arradicata, in fattu, hè a cità chì megliu trasmette sta storia. Sì a cità ùn a rivendicà, quellu patrimoniu serà sguassatu è spazzatu, è scapparà. Ci hè una tale cumpetizione in u mondu chì ti portaranu. È vi lamentate: "Wow, quantu belli eramu". Vogliu chjamà à tutti Izmir, à tutti i settori ecunomichi di Izmir. Pigliate e vostre fiere, cuntinuemu à fà cusì, ma questu hè u vostru travagliu. Faremu u nostru megliu, continueremu à fà cusì. Vi invitu à piglià cura ancu. Vogliu chì sta fiera, chì avemu apertu, serà benefica per a nostra Izmir. I scarpi nantu à i mo pedi sò stati fatti in u Odemiş Shoemakers Site, l'aghju purtatu dapoi 2 anni, simu fieri. İzmir hà assai di esse fieru, sempre chì tutti ponu riesce à unisce e mani ", disse.

U presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di l'Expo Nobel, Erhan Çelik, hà ringraziatu quelli chì anu cuntribuitu à a fiera è hà dumandatu à l'industria di i scarpi da İzmir per mostrà più interessu in a fiera.

23 paesi in visita

A 49th Shoexpo İzmir Shoe and Bag Fair hè organizata da İZFAŞ è Nobel Expo Fiere in a sala İzmir C, ospitata da a Municipalità Metropolitana di İzmir, trà u 31 d'Aostu è u 3 di Settembre. A fiera, induve 85 participanti da e pruvince di Istanbul, Izmir, Hatay, Konya è Manisa anu participatu, hè stata stabilita nantu à una superficie di 2 metri quadrati. Cumpresi Russia, Kazakistan, Azerbaijan, Georgia, Giordanu, Sudan, Iran, Kirghizistan, Yemen, Palestina, Libanu, Maroccu, Iraq, Algeria, Turkmenistan, Ucraina, Beirut, Arabia Saudita, Israele, Kuwait, Germania, Qatar è Oman. i paesi participanu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*