TCDD Tasimacilik hà scontru cù i participanti à InnoTrans 2022 Berlin

TCDD Transport si riunisce cù i participanti in InnoTrans Berlin
TCDD Tasimacilik hà scontru cù i participanti à InnoTrans 2022 Berlin

A fiera internaziunale di sistemi ferroviari più impurtante in u mondu, chì hè stata tenuta per a 13a volta quist'annu, hè stata aperta à i visitori in u Centru di l'Expo di Berlinu. A Fiera Internaziunale di l'Industria di i Sistemi Ferroviari, chì si svolge in rutina ogni 2 anni, hà apertu e so porte à i visitatori dopu una pausa di 19 anni per via di a pandemia di Kovid-4. Quist'annu, a fiera si cuncentra nantu à u tema "Mobilità Sostenibile". TCDD Taşımacılık AŞ hà apertu un stand à a Fiera InnoTrans di Berlinu è hà scontru cù i so visitatori.

À l'apertura di a fiera, chì include e tecnulugia di l'istituzioni è di e cumpagnie chì operanu in u settore ferroviariu in u mondu, u nostru Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu, è ancu u Vice Ministru Enver İskurt, u Direttore Generale di TCDD Ufuk Yalçın, General TCDD. U Manager Hasan Pezük, u Direttore Generale di TÜRASaş Mustafa Metin Yazar è i gestori di l'istituzioni è e cumpagnie participanti.

A Fiera riunisce parechje marche da u settore di i Sistemi Ferroviari

L'istituzioni è l'imprese chì participanu à a Fiera InnoTrans 2022 di Berlinu si scontranu cù l'autorità ferroviarie di parechji paesi per scambià opinioni nantu à l'innuvazioni, i prublemi è e suluzioni in u settore.

À l'avvenimentu chì accoglierà i so visitatori in a fiera Messe in Berlinu, a capitale di Germania, u 20-23 settembre, 60 cumpagnie da Turchia anu pigliatu u so postu in una zona di circa 3 mila metri quadrati.

À l'avvenimentu, tutti l'altri equipaghji è servizii in u campu di a tecnulugia ferroviaria, l'infrastruttura ferroviaria, u trasportu publicu, l'internu è a custruzzione di tunnel, locomotive, treni d'alta velocità, equipaghji di signalizazione, vagoni è sistemi ferroviari si scontranu cù i visitatori.

Adil Karaismailoğlu, Ministru di Trasporti è Infrastrutture, hà apertu u Stand

Participendu à a ceremonia d'apertura di InnoTrans 56, chì anu assistitu da 2022 paesi chì operanu in sistemi ferroviari internaziunali, u Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà tagliatu u nastrinu di apertura di u stand di u Ministeru inseme cù l'Ambasciadore di Turchia in Germania Ahmet Başar Şen, Vice Ministru di Trasporti è Infrastrutture. Enver İskurt è i gestori di l'istituzione.

U Ministru Karaismailoğlu, chì hà fattu inspezioni in a zona di a fiera, hà visitatu i stand di tutte l'istituzioni in u Ministeru chì participanu à a fiera è hà fattu diversi cuntatti.

Un totale di 56 visitatori sò previsti per assistisce à a 2a Fiera di Tecnulugia di Trasportu InnoTrans è Mobilità, cù più di 770 espositori da 13 paesi.

Cù l'apertura di a fiera, invitati di tuttu u mondu anu visitatu i stands è ricevutu infurmazioni da l'autorità.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*