Sessione "Manghja l'uva è dumandate a vigna" in Terra Madre Anadolu

Terra Madre Anatolia Eat Grapes Ask Your Bag Session tenuta
Sessione "Manghja l'uva è dumandate a vigna" in Terra Madre Anadolu

Terra Madre Anadolu hà apertu e so porte in Izmir per a prima volta in Turchia, è l'idee sò state sparte nantu à l'agricultura, a produzzione di uva è a vinificazione in a sessione "Mangia l'uva è dumandate a vostra vigna" in parte di e conversazioni "İzmir Art Garden". Enfatizendu a qualità di u turismu di viticultura, i parlanti anu dichjaratu chì 120 mila visitatori per u vinu anu passatu più di 2 milioni di turisti in Antalya. Hè statu ancu dichjaratu chì se 10/1 di a produzzione di uva passa hè aduprata solu in u vinu è a so cummercializazione hè fatta, l'ingudu aumenterà.

Terra Madre Anadolu, chì hè stata urganizata per a prima volta in Turchia simultaneamente à a Fiera Internaziunale di Izmir (IEF), urganizata per a 91ª volta quist'annu da a Municipalità Metropolitana di Izmir, cuntinua cù i so "Izmir Art Garden". In u scopu di a fiera gastronomica internaziunale Terra Madre Anadolu İzmir, urganizata sottu a guida di Slow Food (Slow Food), i settori di l'agricultura, a produzzione di uva è a vinificazione sò stati discututi in a discorsu "Mangia uva è dumandate a vostra vigna", moderata da Agriculture. è u scrittore di Food Bilge Keykubat. Espertu Gastronomia-Autore Levon Bağış, Mey Diaego General Manager Levent Kömür, Urla Vineyard Road è Urla Winery Presidente di u Cunsigliu Can Ortabaş è Slow Wine Coalition Coordinator Maddalena Schiavone anu participatu cum'è parlanti.

In cunfurmità cù a so visione di "Un'altra agricultura hè pussibile", u sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir, chì hà iniziatu u pianu di strada per ottene un alimentu sanu, bonu, ghjustu è pulitu. Tunç Soyer Hà participatu ancu à l'entrevista cum'è ascoltatore. A moglia di u presidente Soyer, u presidente di İzmir Village Coop Neptün Soyer, u capu di u dipartimentu di servizii agriculi di a municipalità metropolitana di İzmir Şevket Meriç è i citadini anu participatu à a conversazione.

"Se usemu 10/1 di a pruduzzioni di uvetta per u vinu, genereremu più ingressu"

L'autore espertu in gastronomia Levon Bagis, chì hà toccu nantu à a viticultura in Turchia è hà attiratu l'attenzione à u putenziale dandu esempi da a pruduzzione di vinu di 100 anni fà, hà dettu: "A quantità di vinu vindutu à l'esteru solu da u portu di Izmir à l'iniziu di u 1900. era 360 milioni di litri. Questu hè 6 volte u vinu tutale pruduciutu in Turchia oghje. Parlemu solu di u Portu di Izmir. Semu u primu o u sicondu in u mondu in vendita di uvetta. Se usemu 10/1 di questu solu in u vinu, genereremu più ingressu. Perchè ricordate, 1 buttiglia di vinu hè pruduciutu da 1 litru di uva. Si parla di 4 volte menu di l'uvetta. Questu hè qualcosa assai preziosu. Semu à pusà nantu à una grande eredità. "O seremu perdi, perdendu stu legatu, o seremu boni genitori chì u trasmettenu à i nostri nipoti", disse.

"120 mila persone chì venenu per vinu passanu più di 2 milioni di turisti in Antalya"

Mencionendu u prucessu di inizià a pruduzzione, Urla Vineyard Road è Urla Winery, u presidente di u Cunsigliu di Amministrazione, Can Ortabaş, anu apertu una parentesi separata nantu à a qualità di u turismu viticole. Ortabaş hà dettu: "U turistu chì vene per u vinu spende 5 volte è mezzo di quellu di un turista di museu, 20-21 volte u turistu chì vene in Antalya per tuttu ciò chì include. 120 mila visitatori per u vinu passanu più di 2 milioni di turisti in Antalya. U turista si n'andò in Antalya, ùn cunnosci micca Kaleici, ùn esce micca. Induve hè u valore aghjuntu di questu altru ch'è l'impiegà e persone quì ? Chì hè diventatu Kusadasi, hè diventatu béton, serà in ogni locu betonu cum'è Istanbul ? Hè pussibule di prutezzione di elli è di creà valore aghjuntu ".

"Grape Inn, simu passageri"

U direttore generale di Mey Diaego, Levent Kömür, hà dettu: "U principale hè a sustenibilità di uva in queste terre. Osteria di uva, simu passageri. Se dumandemu chì i paesi includenu in u triangulu di l'agricultura, u turismu è l'esportazione, unu di i primi paesi chì vene in mente serà sicuramente Turchia. "L'oliu di u turismu hè u vinu in Turchia", disse.

"Travagliemu per ottene e lege, u guvernu è u sustegnu statale"

Maddalena Schiavone, Coordinatrice di a Coalition Slow Wine, hà prisentatu esempi di u travagliu realizatu sottu u paraplu di l'istituzione. Schiavone hà dettu ch'elli caminavanu inseme cù i vuluntarii di Slow Food è i stakeholders di l'industria vinicola in Italia dapoi 3 anni, hà dettu: "Avemu discututu ciò chì pudemu fà per risolve i prublemi è e difficultà cù una mente cumuna. Cuntinuemu u nostru travagliu per purtà l'idee emergenti à u pianu puliticu. Cerchemu di determinà u locu di uva è vinu in u mondu cù u sustegnu di e lege, di e pulitiche di u guvernu è di u statu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*