A marca "Izmirli" presentata in u mondu à Terra Madre Anadolu

Terra Madre In Anatolia, Izmirli Brand hè statu introduttu in u mondu
A marca "Izmirli" presentata in u mondu à Terra Madre Anadolu

A marca "Izmirlian" di IzTarm hè stata presentata à u mondu in a Terra Madre Anatolian Fair. I prudutti preparati per a vendita in trè categurie cum'è latte, carne è erbe per fà u picculu pruduttore un esportatore ricivutu marchi sanu da quelli chì anu pruvatu. Dichjarà chì anu acquistatu 18,5 milioni di lire di latte da i pruduttori di İzmir à a riunione, u sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir Soyer hà dettu: "Femu u primu passu versu u nostru scopu di fà u picculu pruduttore un esportatore".

A marca "İzmirli" di İztarı A.Ş., una di l'imprese di a Municipalità Metropolitana di İzmir, hè stata presentata in u mondu à a Fiera Terra Madre Anatolia, chì hè stata tenuta simultaneamente à a 91a Fiera Internaziunale di İzmir. Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir nantu à a scena di Kitchen Show Tunç Soyer U guvernatore di Izmir Yavuz Selim Koşger, invitati è chef da tutta a Turchia anu assistitu à a riunione introduttiva ospitata da Neptün Soyer è a so moglia.

"U primu passu di u nostru scopu di fà u picculu pruduttore un esportatore"

U presidente à a riunione Tunç Soyer, "Semu assai entusiasmati perchè purtemu a marca 'İzmirli' in u mondu. Avemu pruduciutu una mappa di pastore in Izmir. Pichendu à a porta di 4 658 pastori in Izmir unu à unu, avemu amparatu quantu latti si latte, quantu ingressu guadagnanu, quante persone campanu in a so famiglia è avemu cuminciatu à cumprà u so latte. Avemu compru latti per un valore di circa 18,5 milioni di lire. Avemu fattu un studiu nantu à questu. Avà, oghje, avemu pruduciutu parechji furmagli diffirenti da u latte di bufala, a crema di bufala, u ghjacciu di capra, u latti di pecura è di capra, è avemu principiatu un studiu chì dirigerà ognuna di elli à l'esportazione. Cù i prudutti chì ottenemu da u latti pruduciutu da quelli pastori, facemu u primu passu per esse un esportatore. Perchè avemu fattu parechje cose, da l'imballu à u disignu, cù u travagliu chì avemu realizatu in u Centru di Sviluppu Agriculu di İzmir. Semu assai entusiasmati perchè avemu fattu u primu passu di u nostru scopu di fà u picculu pruduttori un esporatore cù l'occasione di Terra Madre. Bona furtuna à Izmir ", disse.

"I pastori di Izmir sò più ricchi avà"

Murat Onkardeşler, Direttore Generale di İzArim, hà fattu una presentazione nantu à a storia di successu di a marca "İzmirli" da l'altitudine à l'esportazione. Onkardeşler hà dettu: "A nostra marca 'Izmirli' ùn hè micca solu una marca di cibo. Hà rispunsabilità prufonda è scopi daretu. "İzmirli" hè una marca chì hè nata per eliminà trè prublemi principali: lotta contru a miseria, lotta contru a siccità è a sicurità alimentaria. I pruduttori chì a carne è u latti cumpramu si riuniscenu sottu à u tettu di a cooperativa è ci vendenu i prudutti ch'elli pruducianu cù una cuscenza cullettiva. Quist'annu, avemu quasi radduppiatu u prezzu di u latti d'ovini è di capre, regulendu a nostra pulitica di compra. In questu modu, i nostri pruduttori prutegge i so mandrii è si preparanu per a stagione di latti di l'annu prossimu. I pastori di İzmir sò avà più ricchi è più prusperi ".

Dopu à a riunione, l'invitati, in l'area di prumuzione, Vicepresidente di a Federazione Turca di Cooks Assoc. Dr. Tastò a pasta preparata da Turgay Bucak è a so squadra cù macaroni karakılçık è furmagliu İzmirli.

"Izmirli" hè in vendita cù prudutti in trè categurie

In u scopu di u Prughjettu Mera İzmir, a Municipalità Metropolitana di İzmir hà pruduttu a prima mappa di pastori di Turchia pisendu à e porte di 4 pastori unu per unu, è sicondu sta mappa, anu compru latti di pecuri è capre da i pruduttori per duie volte u mercatu è hà rimboccatu e maniche per a produzzione. A Municipalità Metropolitana, chì trasfurmeghja u latte chì raccoglie è u trasforma in un pruduttu cù un altu valore aghjuntu sottu a marca "İzmirli", hà iniziatu a produzzione trasfurmendu carne è prudutti d'erbe da u pruduttore è ancu i latticini sottu a marca "İzmirli". U furmagliu, iogurt, burro, gelato, latti pasteurizatu, uht latticini sò stati preparati per a vendita in a categuria di latticini, salsiccia, pastrami, arrosti, polpette di hamburger, polpette di carne grigliate in a categuria di prudutti di carne, è farina karakılçık è pasta karakılçık in u categuria di prudutti d'erbe. marca "İzmirli"; U scopu di luttà contra a miseria sustenendu i picculi pruduttori è e cooperative, è di luttà contra a siccità utilizendu metudi di produzzione favurevuli à u clima, è di assicurà a sicurezza alimentaria purtendu prudutti sani à i cunsumatori.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*