Rovine di Troia, Museu di Troia è cavallu di Troia

Troy Oren Site Museu di Troia è cavallu di Troia
Rovine di Troia, Museu di Troia è cavallu di Troia

L'insediamenti più antichi di Troia, chì hà una struttura archeologica cumplessa è ricca cù 10 strati di cità diffirenti di epoche diverse, datanu à aC. Hè data di 3 anni. Sta zona unica, chì era abitata in permanenza finu à u 500 d.C., hà permessu à l'abitanti di a regione in quellu tempu di cuntrullà tuttu u cummerciu da u Mari Egeu à u Mari Neru.

Troia hè una cità impurtante per capisce u sviluppu iniziale di a civilizazione europea. Hè ancu d'impurtanza culturale per via di i so cuntributi à l'Iliade d'Omeru è l'arte creativa.

Situata in i cunfini di a pruvincia di Çanakkale, nantu à a falda di a muntagna Kaz, Troia hè stata dichjarata Parcu Naziunale in u 1996 è inclusa in a Lista di u Patrimoniu Mondiale di l'UNESCO in u 1998.

L'antica cità di Troia, chì hè soprattuttu cunnisciuta per u so cavallu di Troia, si trova à l'ouest di Tevfikiye Village in u distrittu Merkez di Çanakkale.

Hè cunnisciutu chì Troia, situata à l'orlu di una baia induve scorri i torrenti Karamenderes (Skamender) è Dümrek, era assai vicinu à u mare in i primi anni di a so creazione è in u tempu si alluntanò da u mare per via di l'alluvioni purtati. da u fiume Karamenderes. A cità, chì hè stata distrutta per via di guerri è disastri naturali per millaie d'anni è ricustruita parechje volte, hà persu pocu à pocu a so impurtanza è hè stata abbandunata per via di alluntanassi da u mare.

Visitatu da i viaghjatori da u XVIe seculu, si capisce chì l'area hè diventata una muntagna induve i strati di a cità s'accumulavanu, per via di l'usu di l'adobe in l'edificazioni per via di scavi.

I più magnifichi di e strutture megaroni, chì sò i precursori di i tempii antichi, datanu à aC. Hè statu vistu in Troia dapoi 3 mila anni. Inoltre, i periodi quandu u ferru ùn era micca cunnisciutu ancu, aC. Dapoi u 2, a masoneria cù a tecnica di petra tagliata hè stata scontru in Troia.

Museu di Troia

U novu bastimentu di u museu, cuncepitu cù a cunniscenza di a museologia muderna, hè statu chjamatu "Museu di Troia" è hè apertu à i visitori u 10.10.2018.

U Museu di Troia si trova à l'entrata di l'Antica Cità di Troia, chì hè stata inclusa in a Lista di u Patrimoniu Culturale Mondiale da l'UNESCO in u 1998, in i cunfini di Tevfikiye Village in u distrittu Merkez di a pruvincia di Çanakkale.

U museu hè custituitu da 90 mila 12 metri quadrati di spaziu chjusu, mostra di museu, magazzinu, unità amministrative, strutture suciale è 765 mila 37 metri quadrati di spazii di visualizazione aperta, paisaghji è visite in una parcella di circa 250 mila metri quadrati. In u Museu di Troia, chì hè statu apertu à i visitori u 10.10.2018, a vita di Troia è e so culture, chì anu lasciatu a so marca in a regione di Troia, chì passò in a storia cù l'Iliade d'Omeru, hè spiegata à traversu l'artefatti da scavi archeologichi storichi. .

Mentre visitanu u museu, i visitori seguitanu una storia divisa in sette temi:

L'archeologia di a regione di Troia, l'età di u bronzu di Troia, l'Iliade epica è a guerra di Troia, Troas è Ilion in l'antichità, u periodu rumanu orientali è ottomanu, a storia di l'archeologia è e tracce di Troia.

U visitatore pò ghjunghje à ogni pianu di mostra cugliendu a rampa. L'archeologia, i metudi di datazione archeologica è archeometrica, i termini sò spiegati cù diagrammi, disegni, testi è metudi interattivi per furnisce una orientazione à u visitatore prima di i piani di mostra in corso in a banda di circulazione, chì hè l'area di entrata di u museu è copre Troas è u so circondu.

cavallu di Troia

Nantu à a costa occidentale di l'Anatolia, in l'oghje Izmir (antica Smyrna) aC. L'epica Iliade è l'Odissea d'Omeru, chì campava à l'VIII seculu, sò basate nantu à una tradizione orale chì si remonta à u II millenniu.

U mitu di a "Guerra di Troia" è i dulori di quelli chì anu participatu à sta guerra sò sopravvissuti à l'oghje cù i versi di l'Iliade è l'Odissea.

L'Iliade d'Omeru principia in u 9u annu di a guerra, quandu Achille sente una rabbia prufonda contr'à u Cumandante in Capu di l'armate achee, Agamemnon, è per quessa abbanduneghja a guerra è si ritira in a so caserma. U ritornu d'Achille à a guerra per via di a morte di u so amicu più caru Patroclu, è di a lotta di u rè Troia Priamu cù Ettore, u so figliolu, uccidendulu, trascinendu u so corpu intornu à i mura di Troia attaccati à a so vittura, è infine ghjuntu à misericòrdia è dà à Hector. corpu torna à u so babbu, u rè Priamu, finisci cù U cavallu di Troia, chì hè u sughjettu di a legenda di Parigi è Elena, era u truccu di guerra più intelligente di a storia pianificatu da Ulisse, u cumandante di l'Achei, per catturà a cità di Troia.

Hè statu cuncepitu da l'artista turcu İzzet Senemoğlu in u 12,5, utilizendu pini purtati da i Monti Kaz di 1975 metri d'altitudine à l'entrata di a cità, cum'è u simbulu di l'antica cità di Troia.

Pudete vede u cavallu utilizatu in u filmu Troia di u 2004, inspiratu da a Guerra di Troia, in u centru di a cità di Çanakkale.

Inseme cù u cavallu di lignu chì vi scontru quandu visitate Troia, tutti dui sò definitivamente inclusi in i ritratti di souvenir di i visitori.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*