Turkish Airlines diventa sponsor ufficiale di a Champions League

Turcu Hava Yollari
Turkish Airlines diventa sponsor ufficiale di a Champions League

Turkish Airlines (THY) hè diventata u sponsor ufficiale di a UEFA Champions League, unu di l'avvenimenti sportivi più seguiti à scala internaziunale.

In u scopu di l'accordu, THY hà parechje visibilità di logò è diritti di usu di u nome, cumprese schermi LED à u latu di u campu, prima, durante è dopu a trasmissione di u partitu. Inoltre, THY serà u sponsor ufficiale di a Super Cup UEFA, a UEFA Futsal Champions League è a finale di a UEFA Youth League.

L'annunziu annantu à u sponsorizazione di Turkish Airlines di l'UEFA Champions League, u presidente di u Cunsigliu di Turkish Airlines è u Cumitatu Esecutivu Prof. Dr. Ahmet Bolat, i top managers, u presidente di l'UEFA Aleksander Čeferin è u direttore di marketing di l'UEFA Guy-Laurent Epstein à u Haliç Congress Center.

U presidente di u Cunsigliu è u Cumitatu Esecutivu di Turkish Airlines Prof. Dr. In quantu à u sponsorizazione, Ahmet Bolat hà dettu: "Cù questa sponsorizazione, purteremu a marca THY in tutti i cantoni di u mondu durante a stagione, è riunitemu u mondu sanu in Istanbul u 10 di ghjugnu di u 2023".

U direttore di marketing di l'UEFA Guy-Laurent Epstein hà dettu: "Semu assai felici di andà cun Turkish Airlines in a UEFA Champions League, l'avvenimentu sportivu più impurtante in u mondu. Semu ancu assai cuntenti chì l'accordu hè in l'annu quandu a finale di stu prestigiosu torneu serà in Istanbul. Cum'è duie marche, spartemu passioni simili è crede chì u celu hè u limitu quandu si tratta di a nostra partenariata ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*