I Festival di Strada di a Cultura Turca si sparghjenu in 8 cità

Turchia Culture Road Festivals Spread to the City
I Festival di Strada di a Cultura Turca si sparghjenu in 8 cità

L'annu dopu, Gaziantep, cum'è Izmir è Adana, saranu inclusi in i Festival di Turchia Culture Road, chì sò urganizati da u Ministeru di a Cultura è u Turismu cù avvenimenti più inclusivi in ​​cinque cità quist'annu per cuntribuisce à u valore di a marca internaziunale di Turchia. .

U Ministru di a Cultura è u Turismu Mehmet Nuri Ersoy hà datu a bona nutizia in a cunferenza di stampa tenuta in Ankara è hà dettu: "L'annu prossimu, apremu a storica fabbrica Alsancak Tekel cum'è un cumplessu di cultura è arti è include Izmir in i nostri festivals. In più, includemu u Carnaval di Izmir è Adana Orange Blossom, è ancu u Festival di Gastronomia di Gaziantep, in u scopu di i Festivali Culturali di Turchia. "Cuntinuemu à espansione i nostri festivals per ghjunghje à tutti". disse.

Turkey Culture Road Festivals, urganizati da u Ministeru di a Cultura è u Turismu in Istanbul, Ankara, Çanakkale, Diyarbakır è Konya trà u 16 di settembre è u 23 d'ottobre, presentanu più di 3.000 avvenimenti è 15.000 avvenimenti per adattà à u gustu è l'interessu di tutti, da l'arte à u cinema, da a literatura à u ballu, da a musica à l'arti digitale, riunisce cultura è arte in Turchia cù quasi XNUMX XNUMX artisti.

U Ministru di a Cultura è u Turismu Mehmet Nuri Ersoy hà prumuvutu i Festival di a Strada di a Cultura di Turchia in CSO Ada Ankara prima di u Festival di a Strada di a Cultura di a Capitale, chì principiarà in Ankara.

Dichjarà chì Turchia hè unu di i rari paesi in u mondu chì urganizeghja una vasta gamma di attività culturali è artistiche, u Ministru Ersoy hà dettu:

"Cuntinuemu à espansione i nostri festivals cù a visione di prumove l'assi straordinariu di u nostru paese in u campu di a cultura in u megliu modu è di fà e nostre marche di cità. Avemu finitu cù successu u nostru Festival di Troia Culture Road in Çanakkale, chì avemu inclusu in u scopu di u festivale quist'annu, è hà purtatu i nostri avvenimenti à più di 300 mila citadini. U nostru Konya Mystic Music Festival cuntinueghja cun grande interessu da u publicu. U countdown per i festivals hà iniziatu in Ankara, Istanbul è Diyarbakır. In u marzu di l'annu prossimu, apremu a storica Alsancak Tekel Factory in Izmir, dopu avè trasfurmatu in un complexu di cultura è arte, è dopu aghjunghje Izmir à u scopu di i nostri festivals in April. Inoltre, in più di u Carnaval di l'Aranzu di Adana, includemu ancu u Festival di Gastronomia di Gaziantep in u scopu di i Festivali Culturali di Turchia. Travagliemu per assicurà chì ogni citadinu in u nostru paese hà accessu à e ricchezze culturali. "Cuntinuemu à espansione i nostri festivals per ghjunghje à tutti".

Trasferimu u nostru patrimoniu culturale à e generazioni future

U Ministru di a Cultura è u Turismu, Mehmet Nuri Ersoy, hà enfatizatu chì anu creatu un ecosistema culturale è artisticu unicu cù i Festival di a Strada di a Cultura di Turchia è hà cuntinuatu cusì:

"Contribuiscendu à u valore di a marca internaziunale di u nostru paese cù i nostri festivals, trasfurmemu l'elementi storichi è culturali chì avemu riformulatu in u scopu di e rotte culturali in centri di attrazione. Grazie à l'ecosistema di cultura è di l'arti chì avemu creatu, l'investimenti di cultura è di l'arti cuntinueghjanu ancu s'è i festivali sò finiti. Continueremu à prutege tutte e pruduzzione culturale è artistica in u nostru paese è mette in risaltu u so putenziale esistenti branding e nostre cità. "Continueremu à travaglià cù l'eccitazione, a determinazione è a credenza di u primu ghjornu cù u scopu di trasferisce u patrimoniu culturale tangible è immateriale di a nostra Turchia à e generazioni future".

Più di 300 mila persone anu vistu i nostri avvenimenti in Çanakkale

U Ministru Ersoy, chì hà ancu spartutu dettagli nantu à i festivals in a riunione, hà continuatu cusì:

"À u nostru Troy Culture Road Festival, chì avemu urganizatu trà u 16 è u 25 di settembre, avemu riunitu 42 avvenimenti cù l'amatori di l'arte in 1000 spazii diffirenti cù a participazione di più di 112 artisti. U festivale hà iniziatu cù a marcia di u corteghju "Trojani sò ghjunti", è circa 25 mila persone anu vistu u spettaculu di Troia di u focu di l'Anatolia, chì hè accadutu nantu à u nostru palcuscenicu più grande, i Bastioni Hamidiye d'Anatolia. Da cuncerti à teatru, da proiezioni di film à attelli, i nostri avvenimenti per e persone di tutte l'età è i gusti scontranu cù più di 300 mila persone. In più di i nostri avvenimenti culturali è artistici, sparghjemu u spiritu di festival in tutta a cità cù tour in bicicletta, immersioni in memoria è a Maratona di Gallipoli. À u Festival di Musica Mistica, chì hà cuminciatu u 22 di sittembri in Konya è cuntinuerà finu à u 30 di sittembri, artisti di parechji paesi da Spagna à Germania, da Uzbekistan à India presentanu diverse credenze è culture in i modi più impressiunanti, grazia à u putere efficace. di musica, riunisce l'amatori d'arte cù tutti i so aspetti. I nostri Festival di Beyoğlu è Capital Culture Road, chì si terranu in e nostre duie grande cità, accuminciaranu simultaneamente u 1 d'ottobre è finiscinu u 23 d'ottobre. Diyarbakır si uniscerà ancu à l'eccitazione di u festival trà l'8-16 d'ottobre.

Ci hè ancu una Tosca Opera in memoria di Semiha Berksoy, è una mostra Stanley Kubrick

U Ministru Ersoy hà ancu toccu à l'avvenimenti futuri in i festivals chì si teranu in Istanbul, Ankara è Diyarbakır è hà dumandatu à tutti à esse parte di i festival. U Ministru Ersoy hà dettu:

« Dans le cadre du Festival de la Route de la Capitale, l’Opéra Tosca sera présenté au Grand Teatru l’1 e 3 ottobre. U travagliu, chì hè una di e pruduzzione maiò in scena da a Direzzione Generale di l'Opera è u Ballet Statale d'Ankara, hè stata messa in scena per a prima volta in u 1941, cù Semiha Berksoy, u primu cantante d'opera di a Republica di Turchia, in u rolu principali di Tosca. In memoria di Semiha Berksoy, chì diventò sinonimu di u rolu di Tosca in u nostru paese, a so figliola Prof. Dr. Preparatu sottu a direzzione di Zeliha Berksoy, u travagliu serà in scena in una pruduzzione più vicinu à l'uriginale, cù u so grande cast d'artisti è ancu di decoru, costumi è illuminazione. À u Festival di a Strada Culturale di Beyoğlu, u Museu di Cinema di Istanbul accoglierà a mostra più completa di u direttore di film di cultu Stanley Kubrick finu à a data. Ci saranu più di 2 avvenimenti à u Festival di a Strada di a Cultura Sur, cù a participazione di più di 500 mila artisti. "Invitu tutta a nostra ghjente à gode di i festivals".

L'infurmazioni detallate nantu à l'avvenimenti chì si feranu in u scopu di i festivali ponu esse truvati nant'à u situ kulturyolufestivalleri.com.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*