Turchia superò l'Europa in numeri di deportazione

Turchia hà superatu l'Europa in numeri
Turchia superò l'Europa in numeri di deportazione

Hè statu informatu da a Direzzione di l'Amministrazione di l'Immigrazione chì u nùmeru di immigrati irregulari deportati in i primi 8 mesi di l'annu hà aumentatu à 75 mila 678, è mentri a rata media di successu di deportazione di i paesi europei era di 10 per centu, Turchia hà lasciatu tutta l'Europa. cù una rata di successu di deportazione di 67 per centu.

In a dichjarazione fatta da a Direzzione di Gestione di a Migrazione, hè statu dichjaratu chì 204 mila 966 immigranti irregulari sò stati impediti di entre in Turchia questu annu in u scopu di cumbattimentu di a migrazione irregulare.

In a dichjarazione, hè statu nutatu chì, in u risultatu di l'ispezioni è l'operazioni realizate per catturà quelli chì sò entrati in Turchia illegale, u numeru di immigrati irregolari catturati, escludendu a duplicazione, era di 100 mila 158, un aumentu di 525 per centu cumparatu cù u listessu periodu. di l'annu precedente.

Hè statu dichjaratu in a dichjarazione chì 8 mila 75 immigrati irregulari, di tutte e naziunalità, sò stati deportati in 678 mesi da u principiu di l'annu, è chì u numeru di deportazioni hà aumentatu da 143 per centu cumparatu cù u listessu periodu di l'annu passatu.

In a dichjarazione, "In cunfrontu cù u listessu periodu di l'annu passatu, u numeru di deportazioni hè aumentatu di 150 per centu per i stranieri di naziunalità afgana, di 61 per centu per i stranieri di naziunalità pakistanese è di 183 per centu per i stranieri di altre naziunalità. "U numaru di immigrati irregulari deportati dapoi u 2016 hà righjuntu 401 mila 187". Si dicia.

In a dichjarazione, hè statu dichjaratu chì 186 mila 34 citadini afgani sò stati rimpatriati in u so paese, 557 mila 10 cù 229 voli charter urganizati in Afganistan quist'annu è 44 mila 786 cù voli programmati, è 2 mila 8 immigrati irregolari sò stati rinviati in modu sicuru à u so paese. paese cù voli charter 114 è voli programati urganizati à u Pakistan, hè statu infurmatu chì hè statu mandatu in u so paese.

In a dichjarazione, hè statu enfatizatu chì in Turchia, chì hè statu sottumessu à una intensa pressione di migrazione irregulare in l'ultimi anni, i rimpatrii sò stati realizati cun successu assai sopra à a media europea, è i seguenti sò stati nutati:

"Ancu se 2021 mila 696 immigrati irregulari sò stati rilevati in i paesi di l'UE in 35, solu 73 mila 30 d'elli sò stati deportati. Cusì, u tassu mediu di successu di deportazione di i paesi europei era 10 per centu. Fighjatu nantu à a basa di u paese, u tassu di successu di deportazione hè di 9 per centu in Germania (120 mila 285 da 10 mila 785 immigrati irregulari sò stati deportati), 24 per centu in Belgio (10 mila 885 da 2 mila 655 immigranti irregulari sò stati deportati) , Hè statu osservatu chì era 18 per centu in Grecia (38 mila 15 da 6 mila 880 immigranti irregulari sò stati deportati) è 11 per centu in Austria (38 mila 410 da 4 mila 480 immigranti irregulari sò stati deportati). "U tassu di successu di deportazione di u nostru paese hè aumentatu à u 2022 per centu in 67, quandu i stranieri siriani catturati mentre partevanu illegale, quelli chì e so prucedure di deportazione sò in corso in centri di deportazione, è arresti ripetuti sò deduti da l'arresti totali".

A dichjarazione hà dichjaratu chì u numeru di immigrati irregulari deportati in Turchia dapoi u principiu di l'annu hè aumentatu à 75 mila 678. "Mentre u tassu mediu di successu di deportazione di i paesi europei hè di circa 10 per centu, u nostru paese hà lasciatu tutta l'Europa in daretu cù un tassu di successu di deportazione di 67 per centu ". valutazione hè stata fatta.

In a dichjarazione di a Direzzione di Gestione di l'Immigrazione, hè statu dichjaratu chì u numeru di centri di rimpatriu hè statu aumentatu à 30 è a so capacità à 20 mila 540. Cusì, hè statu nutatu in a dichjarazione chì Turchia hà superatu a capacità di u centru di rimpatriu in tutti i paesi europei è hà dettu: "Attualmente ci sò 91 mila 17 stranieri di 569 naziunalità diverse in i nostri centri di rimpatriu (5 mila 259 da u Pakistan, 3 mila 888 da u Pakistan). L'Afghanistan è 8 mila 422 da l'Afghanistan). altra naziunalità) hè in detenzione amministrativa è e prucedure di deportazione sò in corso ". infurmazione hè stata inclusa.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*