U travagliu Cuntinueghja nantu à u Prughjettu di Centru Logisticu più Grande di Turchia

U travagliu Cuntinueghja nantu à u Prughjettu di Centru Logisticu più Grande di Turchia
U travagliu Cuntinueghja nantu à u Prughjettu di Centru Logisticu più Grande di Turchia

U Sicritariu Generale di a Municipalità Metropolitana di Diyarbakir, Abdullah Ciftci, hà supervisatu u travagliu nantu à u più grande prughjettu di centru logisticu di Turchia.

U travagliu cuntinueghja à u "Diyarbakir Logistics Center", chì aprirà Diyarbakir à u Mediu Oriente è i mercati di l'Asia Centrale.

U Sicritariu Generale Çiftçi, chì hà verificatu i travaglii in corso in a zona induve i travaglii di custruzzione ruvida continuanu, hà ricevutu infurmazioni da u persunale tecnicu.

In riferimentu à l'impurtanza di u centru per a cità è a regione, Çiftçi hà dettu:

"U centru, chì serà a porta di l'impieghi per 5 mila persone quandu hè finitu, farà ancu di a nostra cità un centru logisticu impurtante in l'arena internaziunale. A custruzzione di u Centru Logisticu cuntinueghja rapidamente. Spergu chì alcuni di elli seranu operativi in ​​a prima mità di u 2023 ".

Centru logisticu

Cù a creazione di u Centru Logisticu, hè destinatu à cuntribuisce assai à l'impieghi di Diyarbakır, chì si trova à l'intersezzione di e rotte cummerciale più impurtanti di a regione.

U centru, chì cuntribuisce à a regione cum'è a cità, serà una locomotiva impurtante per Diyarbakır per diventà una cità di l'agricultura è di u cumerciu straneru producendu un altu valore aghjuntu.

Unu di i prughjetti di visione di Diyarbakır, u Centru Logisticu furnisce diversi servizii inseme, da u trasportu di prudutti impurtati è esportati è materie prime à u almacenamentu di ogni tipu di materiali per esse diretti à u mercatu domesticu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*