TAI Wind in Sudafrica!

TUSAS Ruzgari in Sudafrica
TAI Wind in Sudafrica!

L'Industria Aeroespaziale Turca participà à a Fiera di l'Aerospaziale è di a Difesa in Africa, chì si ferà in Sudafrica u 21-25 di settembre di u 2022. Riunirà e so piattaforme, ch’ellu hà sviluppatu cù l’uppurtunità domestiche è naziunali, cù a geugraffia regiunale è farà cuntatti cù e delegazioni chì participeranu à a fiera per sviluppà mudelli di cummerciale regiunale.

Turkish Aerospace Industries, chì aghjunghjenu una nova à e so attività di prumuzione internaziunale, participà à a Fiera Aeroespaziale è di Difesa Africana, chì si terrà in a Base Aerea di Waterkloof in a regione di Pretoria in Sudafrica. A cumpagnia, chì hà da presentà e piattaforme aeree è i prughjetti spaziali chì hà sviluppatu cum'è a cumpagnia di punta di l'ecosistema di l'aviazione di Turchia à e delegazioni chì visitanu u so stand, pigliarà u so postu à a fiera cù l'Aviazione Naziunale di Combattimentu, AKSUNGUR, ATAK, HÜRJET. , HÜRKUŞ-C, ANKA, Small GEO è GÖKTÜRK.

Fendu dichjarazioni in quantu à a Fiera di l'Aerospaziale è di a Difesa Africana, u Direttore Generale di l'Industria Aerospaziale Turca Prof. Dr. Temel Kotil hà dettu: "Sotto a dirigenza di a nostra Presidenza di l'Industria di Difesa, Turchia serà rapprisintata in a fiera in u quadru di a participazione naziunale, è riunitemu e tecnulugia avanzate di u nostru paese in u campu di a difesa è l'aviazione cù e delegazioni di u nostru paese. a regione africana è da parechji paesi di u mondu. Semu entusiasti di spiegà e piattaforme chì avemu sviluppatu è i nostri mudelli di cummerciale di nova generazione à e delegazioni chì scuntremu in u scopu di a fiera ". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*