U 9 ​​di Settembre Internaziunale di a Mezza Maratona di Izmir hè stata una grande eccitazione

A Mezza Maratona Internaziunale di Settembre di Izmir hè stata una grande eccitazione
U 9 ​​di Settembre Internaziunale di a Mezza Maratona di Izmir hè stata una grande eccitazione

Urganizata da a Municipalità Metropolitana di Izmir in onore di u 100u anniversariu di a liberazione di Izmir, a 10th International September 9 Izmir Half Marathon hà vistu una grande eccitazione. Sezgin Ataç da Istanbul BBSK è Sümeyye Erol da Bursa BŞB in donne vincenu a corsa, in quale trè mila persone cuminciaru cù una participazione record.

Urganizata da a Municipalità Metropolitana di İzmir, a 10th International 9 September İzmir Half Marathon hè stata cun una participazione record. In a maratona, in a quale trè mila persone cumpetenu, Sezgin Ataç da Istanbul BBSK hà pigliatu u primu postu in l'omi è Sümeyye Erol da Bursa BŞB in e donne. In a classificazione generale di l'omi, u Kenyan Sang Bernad Charuyot hè vinutu secondu è l'Etiopia Fetene Alemu Regasa hè stata terza. In e donne, Sabriye Güzelyurt di Kasımpaşa Club hà finitu secondu è Fatma Arık da a municipalità di Mardin hà finitu terzu.

In a mezza maratona corsa nantu à a strada Cumhuriyet Square - İnciraltı - Cumhuriyet Square, classificazione generale omi è donne, classificazione generale atleti maschili è femini turchi è ancu 35-39, 40-44, 45-49, 50-54, 55- 59 è 60-64 gruppi d'età di Izmir Metropolitan Municipality Vice-Segretariu Generale Ertuğrul Tugay, Capu di u Dipartimentu di a Ghjuventù è i Servizi Sportivi Hakan Orhunbilge, u presidente di u Club di Ghjuventù è Sportu di a Municipalità Metropolitana di Izmir, Ersan Odaman, hà presentatu e tazze è premii à i vincitori in i so gruppi.

U primu passu in u secondu seculu

Ertuğrul Tugay, Vice-Segretariu Generale di a Municipalità Metropolitana di Izmir, hà dettu chì anu avutu una ghjurnata maravigliosa è hà dettu: "Avemu dimustratu u nostru entusiasmu à tutta a Turchia u 9 di settembre, u ghjornu di a creazione è a liberazione. In u scopu di sti celebrazioni, ci era ancu una meza maratona. Tutti quelli chì anu participatu à a corsa internaziunale anu avutu u sensu di 100 anni. Cum'è un passu hè statu fattu per a liberazione 100 anni fà, avemu fattu u primu passu di u secondu seculu in u quale a pace serà sperimentata, inseme cù belle persone di Izmir ", disse.

Hakan Orhunbilge, Capu di u Dipartimentu di a Ghjuventù è Sportu di a Municipalità Metropolitana di Izmir, hà dichjaratu ch'elli eranu entusiasmati da a Mezza Maratona di u 10 di Settembre, chì hè stata tenuta per a 9ª volta, è hà dettu: "Avemu curritu cun grande entusiasmu in u 100 anniversariu di a liberazione. di Izmir. Ci hè statu grandi avvenimenti in tutta a settimana. Avemu datu imaghjini di speranza à tutta a Turchia. A participazione à a meza maratona era ancu à un livellu record. In memoria di sta ghjurnata significativa, avemu datu un bellu rigalu à i participanti cù e nostre medaglie è trofei.

Ersan Odaman, presidente di Izmir Metropolitan Municipality Youth and Sports Club, hà dettu: "Durante sta settimana, eramu partenarii in l'entusiastiche celebrazioni di 100 anni cù tutti i residenti di Izmir. A ghjente di İzmir hà dimustratu u so interessu in u sportu una volta di più in e corse chì sviluppemu è urganizemu ogni annu. Semu assai felici ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*