Unkapani Bridge Junction hè intrutu in u serviziu

Unkapani Koprulu Junction entra in serviziu
Unkapani Bridge Junction hè intrutu in u serviziu

Unkapanı Köprülü Junction, chì i travaglii di rinnuvamentu è resistenti à i terremoti sò stati cumpletati da a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM), hè stata messa in serviziu cù una cerimonia.

Parlendu à a ceremonia, u presidente IMM Ekrem İmamoğluEllu disse chì Unkapanı Köprülü Junction hè unu di l'assi impurtanti di Istanbul è chì a negatività per esse sperimentata quì affetterà assai a regione.

Nutendu chì u ponte era esauritu in quantu à u terremotu, a fatigue statica è strutturale, è chì era periculosu in quantu à a vita è a sicurità di a pruprietà, İmamoğlu hà dettu: "Avemu pigliatu l'azzione immediatamente. L'annu passatu, avemu prestu prestu a prima fase in serviziu. Ma questu hè una intersezzione olistica. L'aspettu più impurtante di l'intersezzione olistica, in my opinion, hè u passaghju di a linea di tram, chì hè custruita quì cù questa intersezzione. Allora un affari assai cumplessu hè statu risoltu quì. In questu prughjettu, "Perchè u tram ùn viaghja micca finu à Eminönü?" Quandu avemu parlatu, mi hè statu trasmessu chì stu mumentu di transizione è i prucessi quì ùn sò micca stati pensati è cunclusi. L'amici anu iniziatu prestu u so travagliu di prughjettu quì ". disse.

İmamoğlu hà dichjaratu chì ci sò parechje prublemi chì anu da esse risolti da u mumentu di u travagliu di u prugettu, è hà dettu chì u cruciveru, chjamatu "clover", serà purtatu à una qualità chì furnisce un accessu sanu in tutti l'aspetti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*