Fotografanu u misteru di e civilisazioni

Fotografanu u misteru di e civilisazioni
Fotografanu u misteru di e civilisazioni

In u "Tour di Fotografia di a Valle di Midas" urganizatu da u Centru di Ghjuventù di a Municipalità Metropolitana di Eskişehir, i fotografi anu esaminatu i blocchi di e civiltà stabilite in u triangulu Han, Yazılıkaya è Kümbet.

L'amatori di fotografia si sò riuniti à l'avvenimentu urganizatu da u Centru Metropolitanu di a Ghjuventù. I fotògrafi di Eskişehir, chì anu fattu ritratti di e persone chì vivenu in u triangulu Han, Yazılıkaya è Kümbet, catturanu l'opere di i periodi frigiani è rumani orientali in dettagliu in i so frames. A prima tappa di a tour, chì hà cuminciatu da u Monumentu di a Nazione, era a cità Han Underground. Mentre i fotògrafi eranu felici di scopre a cità induve i Frigiani campavanu, ammiravanu i lochi viventi scolpiti in i scogli.

I fotògrafi ascoltavanu a storia di i silos di granu custruiti sottu terra da i Frigiani per pruteggiri da l'inimicu da a guida esperta Hakan Öncü, è dopu scontru cù u Sindaco di l'Inn, Erdal Şanlı. Durante u viaghju fotograficu in a regione Yazılıkaya, i participanti si sò rifuggiati in e grotte di Kırkgözlü quand'elli sò stati catturati da a pioggia.

Infine, i fotografi chì anu vistu a Tomba di Solon (Tempiu Arslanlı) è a Tomba Seljuk in a Tomba anu dichjaratu chì i tour fotografici urganizati per elli anu aumentatu a so sperienza è anu dettu: "Vulemu ringrazià u nostru sindaco metropolitanu Yılmaz Büyükerşen. Hè stata una sperienza assai impurtante per noi. "Grazie à tutti quelli chì anu cuntribuitu", anu dettu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*