EGİAD In u mercatu belga

EGIAD in u mercatu di Belgio
EGİAD In u mercatu belga

EGİAD L'Associazione Giovani Imprenditori di l'Egeu, chì dà impurtanza à a cuuperazione, a cullaburazione è i viaghji d'affari cù l'esteru in u scopu di l'Inviati di u Cummerciu Esteru, hà finalmente rimboccatu e maniche per a cooperazione cù u Belgio. L'associazione di giovani imprenditori di l'Egeu, chì dà priorità à u sviluppu di ligami cummerciale cù u Belgio, u 17u più grande partenariu cummerciale di Turchia (EGİAD), in u scopu di u Prughjettu Ambasciatori di u Cummerciu Esteru, includeu u Belgio, u centru di l'Unione Europea (UE), trà i so mercati di destinazione. L'ecunumia di u Belgio, a situazione geografica, a rete di trasportu sviluppata è diverse strutture industriali è cummirciali sò stati discututi in l'eventu, è era destinatu à aumentà u voluminu di u cummerciu trà i dui paesi. À a riunione intitulata "Invest in Brussels" tenuta à a sede di l'Associazione, EGİAD U presidente Alp Avni Yelkenbiçer hà ospitatu. Organizatu cù i cuntributi di Pınar Berberoğlu, Membru di u Cunsigliu di Amministrazione è Ambasciatore di u Cummerciu Esteru Belga; Allegatu per l'Ecunumia è u Cummerciu di a Regione di Bruxelles Stefano Missir di Lusignano, Rappresentante di u Cummerciu è Investimenti di a Regione di Bruxelles Müge Kaçar, Belgio Presidente di a Camera di Cummerciu di Turchia Tuğrul Şeremet, Avvocatu di l'Associazione di l'Avucati di Bruxelles è Specialista in Investimenti Başar Yılmaz, Avvocatu è Specialista in Investimenti di l'Avucatu di Bruxelles Burak Karakaya, IZFAS U Coordinatore di Relazioni Internaziunali Tuğçe Cumalıoğlu hà assistitu cum'è parlante.

Turchia, chì hè u primu postu in l'esportazioni à u Belgio in i veiculi, i pezzi di ricambio è l'accessori, minerali di zincu, gioielli, prudutti tessili, machini è attrezzature, prudutti di plastica, hè in impurtazioni di ghisa, olii di petroliu, polimeru di etilene, industria farmaceutica, chimica. è prudutti cunnessi.Hè un postu impurtante in i prudutti industriali, plastica è pezzi di auto. U Belgio, chì hè trà l'ecunumie più sviluppate d'Europa cù a so industria, portu, canali, infrastrutture ferroviarie è autostradali, hè un attore maiò in tessili, siderurgia, raffinazione, trasfurmazioni è pruduzzione alimentaria, industria chimica, farmaceutica, automobilistica, elettrica. pruduzzione di l'elettronica è di machini. EGİADHè ancu riesciutu à entre in a marca di u mondu di l'affari ghjovanu.

L'oratore principale di a riunione EGİAD U presidente Alp Avni Yelkenbiçer hà dichjaratu ch'elli anu datu priorità à u sviluppu di ligami cummirciali cù u Belgio, u 17u più grande partenariu di a Turchia, è hà nutatu chì anu acceleratu u so partenariatu è a cuuperazione cù l'esteru in u scopu di l'Inviati di u Cummerciu Esteru. EGİAD Ricordendu chì u 60% di i so membri anu partenarii, cummerciu esteru è cooperazioni simili cù l'esteru, Yelkenbiçer hà dettu: "Avemu scopu di ghjucà un rolu impurtante in u sviluppu di ligami cummerciale trà i dui paesi. U Belgio, chì hè unu di i stati fundatori di a cumunità europea trà i paesi dipendenu da u cummerciu mundiale, realiza trè quarti di e so esportazioni cù altri paesi di l'UE è sustene l'integrazione di l'ecunumia di i paesi di l'UE cù l'altri. Mentre a Turchia hà esportatu 2021 miliardi di dollari in Belgio in 4,9, hà impurtatu 5,6 miliardi di dollari da u Belgio. Essendu a 25a ecunumia più grande di u mondu, u Belgio hà un vantaghju strategicu per via di a so situazione in u centru di l'Europa Occidentale è a so struttura multiculturale. U Belgio, chì hà una infrastruttura sviluppata in termini di trasportu è cumunicazione à altri paesi in Europa, hè integrata cù l'industrii di i paesi circundanti cù a so rete portu, stradale, aerea è ferroviaria in trasportu è logistica. U Belgio hè u 46u postu in l'indici "Ease of Doing Business" di u Bancu Mundiale è EGİADHè ancu vicinu à a marca in quantu à a cultura cummerciale di .

EGİADAmbasciatori di u Cummerciu Esteru da Turchia à l'Europa

Dichjarà chì l'antica amicizia è a stretta relazione trà Turchia è Belgio hà cuntinuatu per seculi, Yelkenbiçer hà dettu: "I rapporti diplomatici sò stati stabiliti trà u Regnu di Belgio è l'Imperu Ottumanu in u 1838. Basatu annantu à stu fondu storicu, a lettura di a relazione cummerciale è culturale trà u Belgio è a Turchia face oghje l'impurtanza di u Belgio per a Turchia è a Turchia per u Belgio. L'esperienze pusitive in e relazioni trà u Belgio è a Turchia facenu pussibule chì u dinamismu ecunomicu funziunà in modu stabile. EGİAD Aghju visitatu Bruxelles in u 2011. Anch'eiu EGİAD in u mo primu viaghju à l'esteru. Avemu participatu à l'European Business Summit cù una grande delegazione cum'è partenarii di sustegnu. Avemu avutu l'uppurtunità di valutà e pussibuli cullaburazioni visitendu a rapprisentazione TÜSİAD di Bruxelles è visitendu a Cunfederazione Europea di Ghjuvanni Imprenditori. Per rinviviscia e nostre relazioni in questu periodu, avemu numinatu u nostru membru di u cunsigliu Pınar Berberoğlu cum'è l'ambasciadore di u cummerciu esteru belga. Cum'è sapete, hà cuminciatu in u 15esimu periodu è cuntinuò in u 16u periodu in quale simu, è à quale attachemu una grande impurtanza. EGİAD Cù u prughjettu Ambasciatori di u Cummerciu Esteru, i nostri membri chì volenu stabilisce una sucietà à l'esteru o esporà direttamente, è quelli chì anu digià una bona cunniscenza di questu sughjettu è avè investimenti stranieri EGİAD Avemu u scopu di rinfurzà e rete di cummerciale riunendu i so membri. Finu à oghje EGİAD trà i nostri membri à i paesi di l'Olanda, Germania, Italia, Sri Lanka, Montenegro, Belgio EGİAD Avemu numinatu i nostri ambasciatori di u cummerciu esteru. Avè un partenariatu cummerciale cù u Belgio per più di un quartu di seculu, EGİAD Caru Pınar, u nostru Ambasciatore di u Cummerciu Esteru, hè unu di l'architetti di l'avvenimentu. I ringraziu assai. EGİAD cum'è u cummerciu esteru; Attachemu una grande impurtanza à l'investimentu in i paesi stranieri è l'arrivu di capitali straneri in u nostru paese, è pruvemu di guidà i nostri membri in questu sensu. In vista di l'infurmazioni preziose chì avemu da ottene oghje, vogliu chì u cummerciu trà i dui paesi aumentà ancu di più è a cuuperazione trà l'istituzioni sia rinfurzata ".

E porte di Izmir aperte à u mondu

In u so discorsu à a riunione, l'Allegatu per l'Ecunumia è u Cummerciu di a Regione di Bruxelles Stefano Missir di Lusignano, chì hà datu infurmazioni nantu à i motivi di l'investimentu in Bruxelles, hà dettu chì l'UE hè un mercatu impurtante per l'imprese orientate à l'esportazione è hà dettu: "U cummerciu di Izmir cù u mondu è l'Europa ùn hè micca novu. Sapemu a civilisazione di a bella cità, u rolu impurtante chì hà ghjucatu da generazione à generazione. I fichi, l'oliu d'aliva è i prudutti industriali ci mostranu a qualità di i prudutti cultivati ​​quì. Questi prudutti sò esportati in tuttu u mondu ".

Casa di Bruxelles Izmir

U Coordinatore di Relazioni Internaziunali İZFAŞ Tuğçe Cumalıoğlu, chì hà datu infurmazioni nantu à a prumuzione di l'Uffiziu di Liaison İzmir-Bruxelles, hà dichjaratu chì anu apertu a Casa İzmir in Bruxelles cum'è a Municipalità Metropolitana è hà dettu: "Vulemu apre e porte di İzmir à u mondu. Travagliemu per fà a nostra cità un centru di u cummerciu mundiale, u turismu, a cultura è l'attrazione. Stabbilita in Bruxelles, Izmir House furnisce un ambiente induve ogni Izmir si sente in casa. Bruxelles hè unu di i punti strategichi pulitichi più impurtanti. Ci sò istituzioni assai impurtanti per a pulitica glubale. Ospitu urganisazioni regiunale è non governamentale è grandi imprese di u settore privatu. Avemu cridutu chì Bruxelles era l'indirizzu ghjustu per Izmir House ".

Dichjarà chì Bruxelles hè unu di i punti pulitichi, ecunomichi è strategichi più impurtanti, Cumalıoğlu hà dettu: "In più di esse a capitale di l'Unione Europea, Bruxelles, induve si trovanu urganisazioni internaziunali impurtanti cum'è l'ONU è l'OTAN, hè in realtà a capitale di l'Unione Europea. diplomazia. In Bruxelles, chì abbraccia a diversità internaziunale, circa u 70 per centu di a pupulazione hè custituita da origini non belghe. Qualchidunu di elli cuntribuiscenu à u sviluppu di a coesione suciale ottenendu a cittadinanza dopu. In cunfurmità cù tutti questi, avemu cridutu chì Bruxelles era l'indirizzu ghjustu è u puntu di partenza per a casa Izmir ".

Esprimendu chì İzmir hè stata ritenuta degna di u Premiu Europeu 2022 di l'Assemblea Parlamentaria di u Cunsigliu di l'Europa quist'annu, Cumalıoğlu hà dettu: "Stu premiu hè datu à a cità più attiva per sustene l'ideale europeu ogni annu. Cum'è una cità chì hà abbracciatu i valori europei tantu, seremu capaci di trasmette a diplomazia di a cità è l'attività di Izmir in prima manu, induve pudemu tene riunioni in a capitale di l'UE chì rinfurzà a cooperazione internaziunale di a nostra cità. A Casa Izmir aumenterà i sforzi di lobbying per u benefiziu di a nostra cità. Izmir House furnisce un accessu rapidu à l'avvenimenti è e cullaburazioni ligati à Izmir in Europa. A riunione cù i partenarii di u settore privatu è publicu aumenterà l'efficienza. In questu modu, i fondi, i premii è tutti i tipi di sviluppi di l'UE è soprattuttu di Bruxelles seranu signalati regularmente à İzmir. Cuntribuiscerà à a piena rappresentanza di İzmir in u futuru mentre andemu versu un mondu induve e cità compete più di i paesi ". Cumalıoğlu hà dettu chì a Casa İzmir hà da cuntribuisce à l'implementazione di u pianu d'azzione di l'accordu verde di l'UE, "Izmir hà prumessu 2030 zero carbonu. Cridemu chì a nostra cità farà a più alta cuntribuzione in u prucessu di trasfurmazioni verdi. Avemu apertu a casa İzmir in a casa di l'energia rinnuvevule in Bruxelles ".

L'avucatu di l'Associazione di l'Avucati di Bruxelles è l'espertu d'investimentu Başar Yılmaz è Burak Karakaya anu infurmatu i participanti nantu à i passi da fà per stabilisce una impresa in Bruxelles. À a riunione, Tuğrul Şeremet, presidente di a Càmera di Cummerciu di Belgio-Turchia, hà trasmessu i suggerimenti logistichi è pratichi chì devenu esse cunsideratu quandu si cummercia cù u Belgio. Şeremet hà dichjaratu chì İzmir hà una cunnessione diretta cù u cummerciu belga per via di i porti di Alsancak è Aliağa è chì a Turchia hè diventata più preziosa geograficamente in termini di cummerciu è logistica per via di a guerra Ucraina-Russia.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*