Vulemu l'altare di Zeus Torna

Vulemu l'altare di Zeus Torna
Vulemu l'altare di Zeus Torna

Cuntinuendu i so sforzi per portà l'Altare di Zeus in a so patria, Bergama, a Municipalità Metropolitana di Izmir hà fattu un altru passu impurtante chì mobilizarà l'opinione publica mundiale. A prima mundiale di l'Oratorio di Pergamon "Lacrime di l'Altare", cumpostu in riferimentu à l'Altare di Zeus, hè stata. Ministru Tunç Soyer, "U nostru altare hè un zitellu siparatu da a so mamma è vulemu torna. Continueremu à gridà assai forte. "Viderete, quelli sordi senteranu questu", disse.

A municipalità metropolitana di Izmir cuntinueghja i so sforzi per portà l'altare di Zeus, chì hè statu cuntrabandatu fora di l'antica cità di Pergamon durante scavi illegali trà 1869 è 1878, in a so patria. Pergamon Oratorio "L'Altare", cumpostu da u cumpusitore è direttore d'orchestra Tolga Taviş, ispiratu da dui puesie scritte in inglese da u 21st Term Izmir Deputy è ex Ministru di a Cultura Suat Çağlayan, in riferimentu à l'Altare di Zeus, è chì u librettu hè statu scrittu da Gülümden Alev Kahraman, u drammaturgu di a Direzzione Generale di l'Opera è u Ballet di u Statu U so travagliu "Tears" hà avutu a so prima mundiale in u Teatru Anticu Asklepion in Bergama. U sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir era trà quelli chì anu vistu a notte storica in Bergama. Tunç Soyer, l'ex Ministru di u Travagliu è a Sicurezza Soziale Yaşar Okuyan, u Direttore Provinciale di Cultura è Turismu di İzmir Murat Karaçanta, u guvernatore di u distrettu di Bergama Avni Oral, u procuratore generale di Bergama Korhan Sert, u presidente di u distrettu di CHP Bergama Mehmet Ecevit Canbaz, i citadini, invitati è parechji residenti di u distrittu.

Hanu datu una standing ovation

U travagliu hè statu prisentatu cù a narrazione di u famosu attore Hakan Gerçek, accumpagnatu da l'Orchestra Symphony Ahmed Adnan Saygun è u Coru. A prima, chì includeva 65 musicisti d'orchestra, 57 artisti di coru è 4 solisti, hà datu à l'audienza mumenti indimenticabili. À a fine di u prugramma, l'artisti ricevenu una standing ovation.

"Cuntinuemu à gridà"

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer, hà ringraziatu l'artisti è disse: "Ben fattu, sì maravigliu. Questa hè una lotta per i diritti è questu hè un statu di vigilanza. Felicita à Sefa Taşkın, l'anzianu sindaco di Bergama, chì hà guidatu a storia da u principiu, per avè principiatu stu viaghju. U nostru altare hè un zitellu separatu da a so mamma è u vulemu torna. Vulemu ch’ellu torni à l’arme di a so mamma, a so patria. "Cuntinuemu à gridà assai forte cum'è avemu fattu sta sera", disse.

"Avemu da ottene questu inseme"

Esprimendu a so cunvinzione chì u travagliu serà successu, u sindaco Soyer hà cuntinuatu e so parolle cusì: "Viderete, quelli sordi senteranu questu. È eventualmente turnarà à a so mamma. Avemu da ottene questu inseme. Ùn avete micca dubbitu. Perchè avemu ragiò, vinceremu. « Ripiglieremu, unu à unu, micca solu u nostru altare, ma ancu tutta a nostra parte è i nostri diritti in a ricchezza prodotta da sta bella terra ». U sindaco Soyer hà ancu ringraziatu Suat Çağlayan, chì hà chjamatu l'architettu di a notte.

Ramu d'olivu da u sindaco Soyer

U presidente Soyer hà ringraziatu ancu Suat Çağlayan, Tolga Taviş, Gülümden Alev Karaman, direttore di coru Çiğdem Aytepe, narratore Hakan Gerçek, solisti Eylem Dorukhan Duru (Soprano), Ferda Yetişer (Mezzo Soprano), Erdem Erdoğan (Tenor) è Engin (Bass). Hà datu una zucca d'aliva, u simbulu di a pace è l'immortalità.

U travagliu, per quale Izmir Metropolitan Municipality pussede tutti i diritti cum'è u so propiu prughjettu, pò esse realizatu in tuttu u mondu grazia à a so forma polifonica.

In mostra in u museu di Pergamon (Bergama).

Pergamon Zeus Altar o Zeus Altar, chì era inclusu in a lista di u Patrimoniu Culturale Mundiale in u 2014, hè statu custruitu in aC da a dinastia Attalos chì guvernava u Regnu Pergamon. Hè statu custruitu in u 2u seculu. L'affreschi nantu à u revestimentu di marmura fora è in l'internu sò cunsiderate trà l'opere più impurtanti in a storia di l'arti. I ruvine di sta magnifica struttura sò stati purtati in Germania in l'anni 1870. Oghje, hè exhibitu in u Museu di Pergamon in Berlinu. Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerU 25 di ferraghju di u 2021, hà tenutu una riunione assai frequentata à u Centru Culturale di Bergama per determinà a carta di strada per portà l'Altare di Zeus in a so patria, Bergama.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*